FANDOM

Cmt1rg8
Genevieve Sequin-lux zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Marzec 2016!

A nie mówiłam, że się uda?

—Genevieve do rodziny na wieść o przyjęciu do Straszyceum.

'''Gemmi Estra Nei Ellie Vellora Iridessa Estuna Vecometta Elyonette Sequin-lux
Uczeń Monster High
Genevieve ID 2
Wiek 16 w ziemskich latach.
Zabójczy Styl Gwiezdny glamour, lubię połyskujące ubrania, nie wieje ode mnie nudą.
Dziwaczna wada Kiedy się zdenerwuję zaczynam świecić, wystraszyłam w ten sposób już niejednego potwora.
Zwierzę Gwiazdy są moimi 'pupilami'.
Ulubione zajęcie Lubię podróżować i odkrywać nieznane mi miejsca.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę, gdy ktoś marudzi, (nie)życie jest tylko jedne, po co tracić czas na użalanie się?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Geografia jest bardzo pomocna, a przy tym strasznie łatwa.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia, nie to, że jej nie lubię, po prostu mnie nudzi.
Ulubiony kolor Granat.
Ulubione jedzenie Ciastka z jagodami.
Przyjaciele Melody Space, Symphony Space, Rabitha, San-Hee Yumeha, Cherry Cheedar, Cloudia di Angelo.
Dolldiaryicon Sama jestem swoim pamiętnikiem.
Genevieve właściwie: Gemmi, Estra,Nei,Ellie,Vellora,Iridessa,Estuna Vecometta, Elyonette Sequin-Lux - Kosmitka, uzdolniona basistka i klawiszowiec. Ma naturę ślepo pędzącej optymistki. Jest bardzo spokojna i poukładana, lecz bardzo szybko się przywiązuje i trudno znosi zmiany. Sprawia wrażenie osoby 'wiedzącej o wszystkim i o wszystkich', ma świetną pamięć, zwłaszcza do dat i imion. Lubi dzielić się swoją wiedzą z innymi, czasem wydaje jej się, że wszystko co powie jest trafne, a jej opinie są najlepsze, z tego powodu większość upiorów ma ją za osobę narcystyczną. Nie oznacza to jednak, że nie umie przyznać się do błędu, wręcz przeciwnie, jest bardzo cwana, wie kiedy się wycofać, a kiedy komuś 'podlizać', by osiągnąć korzyści. Cechuje ją także niezwykła wnikliwość i spryt, Genevieve bardzo łatwo nawiązuje nowe znajomości, nie jest nieśmiała. Upiorka to istna dusza towarzystwa i chętnie poznaje nowe osoby.

Osobowość

Genevieve ma naturę ślepo pędzącej optymistki. Jest bardzo spokojna i poukładana, lecz bardzo szybko się przywiązuje i trudno znosi zmiany. Sprawia wrażenie osoby 'wiedzącej o wszystkim i o wszystkich', ma świetną pamięć, zwłaszcza do dat i imion. Lubi dzielić się swoją wiedzą z innymi, czasem wydaje jej się, że wszystko co powie jest trafne, a jej opinie są najlepsze, z tego powodu większość upiorów ma ją za osobę narcystyczną. Nie oznacza to jednak, że nie umie przyznać się do błędu, wręcz przeciwnie, jest bardzo cwana, wie kiedy się wycofać, a kiedy komuś 'podlizać', by osiągnąć korzyści. Cechuje ją także niezwykła wnikliwość i spryt.

Wygląd

Genevieve jest kosmitką o purpurowych sięgających bioder włosach, jej oczy są bardzo duże w kolorze błękitnym i tylko jedną rzęsą, jej brwi mają odcień purpury, skóra kosmitki jest lawendowa, a na jej twarzy widnieją 'znamiona' w kształcie niebieskich kół. Jest dość wysoka, wyższa od przeciętnego potwora (np.wilkołaka).

Relacje

Genevieve bardzo łatwo nawiązuje nowe znajomości, nie jest nieśmiała. Upiorka to istna dusza towarzystwa i chętnie poznaje nowe osoby.

Rodzina

Genevieve jest córką U.F.O (kosmitów). Ma jeszcze młodszego brata. Jej rodzina prowadzi Hotel, który jest najpopularniejszy na jej planecie. Jej daleką krewną jest Asami Pralines, jednak Gen nie zdaje sobie z tego sprawy.

Relacie z innymi uczniami

Z Accusticą

To dobre znajome, ale rzadko razem widywane.

Z Symphony Space

BFF Gen, łączy je pasja do muzyki. Bardzo często razem widywane.

Z Szeheryzade Chaahate hain

Dobra znajoma kosmitki, Gen chętnie jej pomaga i doradza, upiorki mogą na siebie liczyć.

Z San-Hee Yumeha

San i Gen są przyjaciółkami, ale rzadko razem widywanymi.

Z Cherry Cheddar

Dobra znajoma Gen, kosmitkę trochę wnerwia wolne rozumowanie szczurzycy, ale uważa, że na swój sposób jest urocza.

Z Asami Pralines

Z Asami Gen dzieli dormitorium, w BBD dowiadujemy się, że są ze sobą spokrewnione.

Z Rabitha

To dobra znajoma Gen, okazjonalnie razem widywane.

Z Cloudia di Angelo

Ich relacje są na poziomie koleżeńskim, ale mają szansę przerodzić się w przyjaźń.

Z Valeską

Zespół, w którym gra Genevieve, ogłosił nabór, brakowało im jednego członka. Kosmitka bardzo poważnie podeszła do tematu poszukiwania nowego towarzysza gry. Postanowiła poszukać potwora, który będzie w stanie zająć puste miejsce. Doszły ją słuchy, że Valeska interesuje się muzyką. Ponieważ jest osobą otwartą, od razu pobiegła do niej i złożyła propozycję. Valeska przyznała, że owszem, potrafi grać na jednym instrumencie, jednak nie wie, czy to się w ogóle nada. Genevieve zaczęła jej opowiadać, o muzyce którą grają, o piosenkach, o instrumentach. Południca chciała zaprotestować, powiedzieć, że ona tam nie pasuje, ale zabrakło jej odwagi. Po przyjściu na próbę kosmitka wyciągnęła swoją gitarę, inni także sięgneli po swoje przyżądy, a Valeska stała z boku nie odzywając się. Kiedy została zapytana, gdzie jest jej instrument, wyciągnęła z kieszeni zaciśniętą dłoń, a w niej trzymała harmonijkę ustną. Przedmiot ten nie pasował ani do rodzaju muzyki, granego przez zespół, ani do jego ogólnego wizerunku. Zapewniono ją, że gra na harmonijce jest w porządku, że znajdzie się dla niej miejsce w niektórych piosenkach, ale ona wolała zostawić tę umiejętność dla siebie i z zakłopotaniem, lecz grzecznie nie przyjęła propozycji zostania członkiem zespołu. Teraz obie potworki wspominają to wydarzenie i siebie nawzajem z uśmiechem na ustach.

Z Melody Space

Dobre przyjaciółki.

Miłość

Na rodzinnej planecie miała chłopaka, jednak to była krótka znajomość, ponieważ okazał się dwulicowy i za plecami Gen flirtował z każdą napotkaną kosmitką. Upokorzona Gen ośmieszyła go przy całej szkole i od tamtej chwili szczerze go nienawidzi.

klasyczny potwór

Kosmita1

Kosmita, obcy – hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego. Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome (paradoks Fermiego).Temat ten pojawia się też wśród filozofów. W lutym 2011 roku 17 artykułów w Philosophical Transactions of the Royal Society omawiało ten temat. Michael Shermer przypuszcza na łamach Świata Nauki, że cywilizacja tak rozwinięta by nawiązać kontakt, będzie też nastawiona pokojowo uzasadniając, że ludzkość wraz z rozwojem cywilizacji staje się bardziej pokojowa.

Miejsce pochodzenia

482-galaktyka-gwiazdy-kosmos

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy.

Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Po czym ją poznać?

  • Ma na twarzy znamiona z kryształów.
  • Jest wysoka, nawet bardzo.
  • Zawsze nosi przy sobie kostkę do gry i zapasowe struny.

Wystąpienia

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha:Gram! Muzyka to potężna siła, a mnie strasznie cieszy, gdy ktoś czerpie siłę z mojej.
  • Ksywka: Gen
  • Ulubione Powiedzonka: Wiem!, Mówiłam?
  • W szkole najbardziej lubi: Geografię. Uwielbia poznawać nowe lądy i nazwy.
  • ...A najmniej:Historię. Strasznie ją nudzi.
  • Zwierzak:Genevieve nie ma pupilka, ale kosmitka uważa, że gwiazdozbiory to jej 'zwierzaczki'
  • Nie rusza się bez: Wielowymiarowej, pojemnej i strasznie błyszczącej torebki.
  • Sekrety jej pokoju: Na rodzinnej planecie Gen ma w swoim pokoju krzew, który owocuje... jagodowymi ciasteczkami.

Niezapomniane cytaty

Blaze, dla twojej wiadomości określenie 'panno nie z tego świata' to na mojej planecie największy komplement.

— Gen do Blaze Flamey w odcinku przyjęcie kostiumowe

No oczywiście, że mam przy sobie gitarę! Wy nie nosicie ze sobą wszystkich swoich rzeczy?

— Do Cherry Cheedar.

Ten pomysł jest szalony. Bardziej niż podróż statkiem bez hamulców.

— Do Miusa Harumi .

Mówiłam! Prawda, że mówiłam? Prawda???

— Gen na lekcji.

To nie historia... to jest histeria!

— Gen do nauczycielki historii.

Zdolności

  • Lewitacja: Dzięki niej Genevieve potrafi szybko się przemieszczać.

Ciekawostki

  • Umie biegle posługiwać się 67 językami galaktycznymi.
  • Ma alergię na gluten i orzechy.
  • Gra w szkolnym zespole na gitarze. Udziela się także w szkolnym chórze.
  • Jej ulubione instrumenty to: saksofon, keytar i pianino.
  • Jej rodzina prowadzi najlepszy hotel na jej rodzinnej planecie.
  • Jej naturalny kolor włosów to czarny.
  • W przeciwieństwie do oczekiwań rodziców, dziewczyna nie chce prowadzić hotelu, jej marzeniem jest zostanie kapitanem statku kosmicznego.
  • Gdy się zdenerwuje (co rzadko się zdarza) świeci i to tak mocno, że trzeba zamknąć oczy.
  • Ma po cztery palce u rąk oraz u stóp.
  • Pierwszy człon jej nazwiska (Sequin) w przetłumaczeniu z j.Angielskiego oznacza "Cekin"

Galeria

 różnych strojach

Galeria od Innych

Meta timeline

  • Styczeń 2016-Rochi mouscedes przygotowuje się do "stworzenia" córki kosmitów.Na razie nie znano imienia i wyglądu.
  • Luty 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Genevieve Sequin-lux
  • Luty 2016-Pojawia się pełny art kosmitki ale zostaje zastąpiony tym obecnym.
  • Kwiecień 2016-Genevieve zalicza odcinkowy debiut w serii "Upiorastki ze straszyceum"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki