FANDOM

Są dla mnie jak dzieci... ale nie mogę liczyć na ich towarzystwo. Nie są zbyt rozmowne, heh.

— o swoich maskach

Gabriel M. Granissima
Uczeń Monster High
kamienny, skrzydlaty lew
Wiek 166 lat
Zabójczy Styl Lubię ciuchy w ciepłych barwach, a najbardziej brązach i beżach, świetnie wyglądają przy mojej karnacji~. Na co dzień najczęściej chodzę w przytulnych swetrach, ale również często zakładam koszule... zwykle ubrudzone w farbie, bo tego nie zauważam. Trudno mnie też spotkać bez żadnego naszyjnika, a najbliższym memu sercu jest ten podarowany przez moją babcię.
Dziwaczna wada Mam tendencję do zamyślania się w nieodpowiednich momentach... czyli głównie wtedy, kiedy ktoś do mnie coś mówi. Nie moja wina, że mam ważniejsze sprawy na głowie.
Zwierzę Mam agamę błotną oraz królika miniaturkę, ale jaszczur należy do mojej siostry. W wolnym czasie dokarmiam również bezpańskie koty.
Ulubione zajęcie To chyba oczywiste – wykonywanie masek. Kocham cały proces produkcji, ale najbardziej lubię moment zdobienia. Wtedy biała maska zaczyna być tą jedyną z pośród miliona innych.
Najbardziej irytująca rzecz Ludzie nie wierzący, że jestem z marmuru. Może nie jestem twardy, ale nadal zrobiony z tego wytrzymałego materiału! Kamień tworzący moje ciało nie jest takim sobie zwykłym marmurem, oddycha i rośnie – posiada duszę.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Oczywiście, że sztuka! Jestem całkiem utalentowany w tej dziedzinie, więc ta lekcja to sama przyjemność. Lubię również zajęcia teatralne.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Fizyka. Próbuję, próbuję, ale i tak nie potrafię jej zrozumieć, a nauczyciel w tym rozumieniu mi nie pomaga.
Ulubiony kolor Złoty oraz biały.
Ulubione jedzenie Świeże owoce morza.
Przyjaciele Bastien
Dolldiaryicon.jpg {{{pamiętnik}}}

Gabriel Marco Granissima – 116 letni skrzydlaty, kamienny lew pochodzący z Wenecji. Jego głównym hobby jest tworzenie masek karnawałowych w najróżniejszych wydaniach. Interesuje się również aktorstwem, lecz je stawia na drugim miejscu. Gabriel może z początku wydawać się arogancki i zbyt pewny siebie, lecz po bliższym poznaniu można przekonać się, że to miły chłopak, którego po prostu nie nauczono czegoś takiego jak dzielenie się z kimś.

Charakter

Gabriel ma charakter osoby przebojowej. Trudno go nie zauważyć, ale nie jest nachalny ani krzykliwy, bądź denerwujący. Szkolne przedstawienie? On zawsze weźmie udział! Na pierwszy rzut oka wydaje się niezbyt inteligentny, nawet głupi . Wiecznie z głową w chmurach (czasami dosłownie…). Przez tą cechę bywa ignorantem oraz często nie słucha uważnie, co do niego mówisz – dopiero pod koniec długiego wykładu o twoim „wielkim problemie” zapyta cię z nieobecnym wzrokiem „Przepraszam, co mówiłeś? Nie słuchałem…”.

Posiada duszę artysty. Myśli nietuzinkowo i lubi znajdywać oryginalne rozwiązania. Jednakże, chłopak nie posiada samych zalet. To typ, który bywa arogancki i egoistyczny, jednak nie zawsze i tylko w pewnych sytuacjach. Najczęściej myśli o sobie. Jego w domu niestety nie nauczyli, że trzeba się dzielić… Nienawidzi również, gdy wyskakuje się z prośbą pod tytułem „Dasz mi tą maskę?”. Traktuje swoje wyroby niemal jak własne dzieci.

Wygląd

Gabriel jest wysokim, lecz słabo zbudowanym chłopakiem. Ma słabą kondycję, więc co za tym idzie, nie jest umięśniony. Jego skóra ma teksturę marmuru o piaskowym kolorze, którego kropki i pęknięcie wyglądają jak pieprzyki. Nie jest on jednak tak ciężki jak marmur, ze względu na to, że jego skrzydła nie uniosłyby takiego ciężaru. Oprócz dużych skrzydeł, charakterystyczną cechą w jego wyglądzie jest też lwi ogon. Gabe ma kręcone włosy o bardzo ciepłym odcieniu brązu oraz grube brwi w takim samym kolorze. Są one średniej długości, jednak przez loki wydają się krótsze. Jego oczy mają podobny kolor, tylko odrobinę ciemniejszy. Chłopak ma również koci nos oraz kocie, duże uszy, w których często nosi zwykłe, czarne kolczyki.

Klasyczny Potwór

Kamienny lew z Wenecji - istota znajdująca się na herbie Wenecji, a także będąca symbolem świętego Marka.

Potwory te pojawiły się między innymi w trylogii autorstwa Kai Meyer opowiadającej o przygodach sieroty Merle. Przedstawiciel gatunku w tej książce nosił imię Vermithrax.

Miejsce Pochodzenia

Wenecja.jpg
Wenecja
 – miasto i gmina na północy Włoch nad Adriatykiem, stolica regionu Wenecja Euganejska. Ludność Wenecji w granicach administracyjnych wynosi około 270 tys. mieszkańców, z czego większość mieszka na lądzie stałym, a historyczne centrum zamieszkuje niecałe 60 tys., natomiast pozostałe wyspy laguny są zamieszkane przez 31 tys. mieszkańców. Przez ponad tysiąc lat miasto było stolicą niezależnej Republiki Weneckiej, która była jedną z morskich i handlowych potęg Morza Śródziemnego. Z okresu największego rozkwitu Republiki pochodzą liczne zabytki miasta, których bogactwo i forma decyduje o pierwszorzędnym znaczeniu Wenecji jako ośrodka turystyki nie tylko w skali Włoch, ale też w skali ogólnoświatowej.

Relacje

Rodzina

Rodzice

Jest synem pary kamiennych, skrzydlatych lwów.

Rodzeństwo

Ma starszą siostrę, Giovannę, która studiuje poza miastem.

Dalsi Krewni

Nic nie wiadomo o dalszej rodzinie chłopaka.

Przyjaciele

Znajomi

Lino Luca SacrilegiumJay AsmodPatty Damon

Miłość

B. E. Gévaudan (<3)

Wrogowie

Lonnie Von Vamps

Zwierzak

Zainteresowania

Robienie masek

Rzeźbienie

Pianino

Biografia

Niezapomniane cytaty

  • Cytat1.png Przepraszam, ale czy tobie by się podobało, gdyby ktoś pytał cię, co masz w spodniach? No ja myślę, że nie.Cytat2.png - tfw ktoś kwestionuje płeć twojego chłopaka 
  • Cytat1.png "Sei un idiota" to po włosku "Jesteś idiotą". Zapamiętaj to sobie. Cytat2.png - zdołowany inteligencją partnera na chemii.
  • Cytat1.png Tyle kotów w internacie, a wybrali ciebie?Cytat2.png - do Toralei.
  • Cytat1.png Ciało jest jak płótno, a blizny to nic innego jak pociągnięcia pędzlem. Razem tworzą piękny obraz.Cytat2.png - do Bastiena.

Po czym jego rozpoznać?

  1. Po dużych skrzydłach.
  2. Głośnym sposobie bycia.
  3. Noszeniu ciepłych kolorów 24/7.

Wystąpienia

Drop Dead Diary

Ksywki: Gabe
Ulubione powiedzonko:
Najbardziej lubi:
...a najmniej:
Zwierzak:
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor:
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:

Meta Timeline

  • 12 maja 2014 - ujawnienie istnienia chłopaka
  • 14 maja 2014 - pojawia się bio Gabriela
  • 16 maja 2014 - obrazek z serii "Art Class" zostaje ujawniony
  • Okres września/października 2016 - Pixie, która zaadoptowała postać przekazuje prawa do niej dla Liścia (dziwne rzeczy się podziały)

Serie

Basic

  • Linia: Basic
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Ciekawostki

  • Został zaadoptowany od Pixie, a poprzednio należał do Szczygła.
  • Urodził się 9 października.
  • Ma klaustrofobię.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki