FANDOM

TINuhhi
Feline Sharp zddobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Lipiec 2017!

Feline Sharp
Uczeń Monster High
Feline Sharp New base
Wiek 16 lat
Zabójczy Styl Zawsze byłam nieco mroczną kotką, ale nie uległam całkowicie czarnemu kolorowi. Znalazłam dla siebie świetną alternatywę. Grunge to jest właśnie mój idealny patent żeby podkreślić całą siebie, mrau!
Dziwaczna wada Moje umaszczenie. Przysparza mi wielu problemów. Czasami muszę dobierać stylizacje względem koloru mojej sierści. Np. Nie mogłabym nigdy ubrać się na czarno bo byłabym niewidzialna.
Zwierzę Nie posiadam zwierzaka.
Ulubione zajęcie Zabrzmi to bardzo płytko, ale lubię się stroić. Co chwilę wymyślam najnowsze stylizacje, które potem umieszczam na moim blogu. Jestem dość skupiona na sobie, przyznaję.
Najbardziej irytująca rzecz Potwory, które krytykują czyjś styl. Każdy ubiera się na swój własny sposób i nie ma znaczenia czy podoba się to tobie, tylko czy jemu. Nasz własny styl jest zawsze niepowtarzalny.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Szalona nauka. Mieszanie substancji chemicznych żeby powstało coś nowego jest jak mieszanie stylizacji.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia nieumarłych. Ja wiem, że znajomość historii jest ważna, ale najzwyczajniej nigdy nie polubię tych lekcji.
Ulubiony kolor Czerwony
Ulubione jedzenie Grilowany łosoś. Pycha.
Przyjaciele Pardy Speckle, Toralei Stripe, Purrsephone i Meowlody,
Dolldiaryicon Wolę opisywać swoje życie na blogu niż w pamiętniku, ale może kiedyś.

Słowo o sobie

,,Co tu dużo mówić, nie jestem aniołkiem. Właściwie, jeśli mi podpadniesz to mogę szybko stać się ucieleśnieniem twoich koszmarów, więc lepiej nie zachodź mi za skórę, jeśli nie chcesz tego żałować. Jestem buntowniczką, która lubi prowokować, naginać zasady, łamać reguły i ogółem być w centrum zainteresowania, czy to pozytywnego czy też nie. Jeśli mnie wkurzysz to jest z tobą źle, ale gdy wkurzysz moje straszyciółki, to możesz sobie zacząć kopać grób. Jestem dość impulsywna i działam pod wpływem emocji, więc lepiej zapamiętaj te słowa."

Osobowość

Feline to prawdziwy wolny strzelec, chodzący własnymi ścieżkami, mający własne, odmienne zdanie i głuchy na polecenia innych. Kotka ma trudny charakter i jest zdecydowanie buntowniczą postacią. Uwielbia się wdawać w dyskusje, kłócić z innymi i ich denerwować. Ma swój własny sposób bycia i zachowania. Nie ma dla niej znaczenia w jakim miejscu się znajduje, zawsze jest taka jak jej pasuje, nie zważając na otoczenie. Feline nie potrafi dogadywać się z rozsądnymi i ułożonymi potworami, jest zła, kiedy ktoś jej wytyka błędy i nie umie przyjmować krytyki. Nie lubi słuchać czyiś poleceń i jest momentami opryskliwa lub wręcz chamska. Jednakże dla przyjaciół potrafi się dostosowywać, lecz w towarzystwie potworów za którymi nie przepada może celowo pogorszyć swoje zachowanie. Feline to typ buntowniczki, której nie warto zajść za skórę, jeśli nie chce się później tego żałować. Kotka lubi też być w centrum uwagi i staje się zazdrosna, gdy inny potwór skupia na sobie całą uwagę innych. Upiorka ma nieco zszarganą opinię, przez swoje zachowanie, ale nie znaczy to, że dla swoich straszyciół nie jest prawdziwą, lojalną przyjaciółką, o czym przekonała się wiele razy Pardy Speckle.

Wygląd

Feline to kotka o szafirowych oczach, bujnych kasztanowych włosach i beżowo-brązowej sierści. Jej wygląd został zainspirowany kotem syberyjskim.

Relacje

Rodzina

Feline jest córką kotołaków. Jej tata jest policjantem, a mama prawnikiem. Pod tym względem Feline uchowała się we wpływowej rodzinie, na którą nie można powiedzieć złego słowa. Jednak kotka nie ma najlepszego kontaktu z rodzicami. Z powodu buntowniczego charakteru, często dochodzi do kłótni między nimi. Rodzice mocno kochają córkę, chociaż momentami są już na skraju wytrzymałości psychicznej, użerając się z upartą Feline.

Przyjaciele

Feline najlepiej dogaduje się z Pardy Speckle. Kotki często sobie pomagają i ratują się wzajemnie z opresji. Feline w towarzystwie lamparcicy potrafi zachowywać się inaczej niż ma w zwyczaju. Kotka za to nie przepada za resztą przyjaciół Pardy, więc rzadko daje się wyciągnąć na grupowe wypady. Jednak jeśli już się na to zgodzi, wtedy przekomarza się ze wszystkimi, a najbardziej z Jesteene Joke, którą obrała jako gówny cel swoich docinków.

Miłość

Feline twierdzi, że miłość to nie jej klimaty, jednakże skrycie podkochuje się w szkolnym buntowniku, zabójczo przystojnym chłopaku o imieniu Brian Capricorn. Nie wiadomo, czy chłopak odwzajemnia jej uczucia.

Niezapomniane cytaty

Naprawdę? A ja pamiętam, że ty na każdej lekcji robisz z siebie kretynkę!

—Feline do Jesteene

Dobra, już! Wobec tego chodźmy na tę włoską pizzę.

—Feline do Candy Cane podczas wycieczki po Deadiolanie

Dlaczego tu jest dziwny czerwony przycisk?

—Feline do Pardy i Lorie podczas szpiegowania domu Rawrchelle Growl

Może by tak powalić tę głupią Rawrę na ziemię?

—Feline przymierza się do ataku na wilkołaczkę.

Drop Dead Diary

Ksywka: Feline nie ma ksywki. Wątpie, żeby ktokolwiek odważył się ją nadać.
Ulubione powiedzonko: Feline nie ma ulubionych powiedzonek.
W szkole najbardziej lubi: Szaloną naukę.
... a najmniej: Historię nieumarłych.
Zwierzątko: Nie posiadam.
Nie rusza się z domu bez: Naszyjnika z krzyżem.
Ulubione kolory: Czerwony i łososiowy.
Sekrety jej pokoju: Jego wnętrze przypomina mroczny cmentarz. Panuje w nim bałagan, z którego Feline czerpie inspiracje do stylizacji na bloga.
Ciekawostka: Feline jest kotołakiem syberyjskim.

Zdolności

  • Koci instynkt - Feline cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość, fascynacja ciągiem przyczynowo-skutkowym, spryt oraz pogoń za jakimś obiektem
  • Pazury - Feline potrafi chować i wysuwać pazury. Jednakże rzadko używa tej zdolności, gdyż na ogół jest przyjazną upiorką.
  • Widzenie w ciemnościach - Feline dzięki swojej kociej naturze ma możliwość perfekcyjnego widzenia w ciemnościach.
  • Zręczność - Będąc kotołakiem Feline ma zwiększoną zwinność i elastyczność, dzięki czemu zawsze spada na cztery łapy.
  • Wiele żyć - Feline posiada nie jedno a aż 9 żyć. Dzięki temu jak umrze może odrodzić się na nowo co daje jej swoistą długowieczność. Jest to oparte na legendzie, wg której koty posiadają 7 lub 9 żywotów.

Umiejętności

  • Stylizacje - Można kotce wiele zarzucić, ale każdy przyzna, że Feline ma wyczucie stylu i wie jak dobierać stylizacje.
  • Sztuka prowokacji - W Straszyceum jest wiele niegrzecznych upiorów, ale Feline ze swoimi odzywkami może spokojnie plasować się na podium.

Ciekawostki

  • Feline urodziła się 11 października
  • Feline jest prawdopodobnie jedynym tak specyficznie umaszczonym kotołakiem w szkole
  • Włosy kotki są naturalnie kręcone
  • Upiorka jest bardzo impulsywna. Często wdaje się w dyskusje i uwielbia się kłócić z potworami, które mają inne zdanie niż ona.
  • Feline ma ok 1,70 wzrostu.
  • Imię upiorki oznacza kot, zaś jej nazwisko ostry co nawiązuje do jej charakteru.
  • W początkowej wersji, Feline miała być beżowym kotołakiem o żółtych oczach i czerwonych włosach. Kotka miała też mieć na nazwisko Catnip. Można to zaobserwować na oficjalnym profilu Pardy Speckle w sekcji przyjaciele.

Klasyczny potwór

Catpeople

Kotołak

Kotołak
- w literaturze polskiej określenie zostało po raz pierwszy użyte przez Konrada T. Lewandowskiego, polskiego pisarza fantastyki, w opowiadaniach o kotołaku Ksinie.

Kotołak występuje także w "Eragonie" – powieści fantasy napisanej przez Christophera Paoliniego. Został przedstawiony jako czarny kot z nadprzyrodzonymi zdolnościami (porozumiewanie się myślami z innymi stworzeniami, przybieranie ludzkiej postaci). Istota ta pojawia się również w systemach gier fabularnych, np. w serii The Elder Scrolls. Kotołaki nazwano tam Khajiitami. Kotołak opisany został także w serii "Świat Czarownic" - "Brama Kota", "Lampart" oraz "Rok Jed". Występuje tam jako człowiek zmieniający się w razie potrzeby w kota, lamparta, śnieżnego kota.

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.

Feline Sharp New base neon

Karta identyfikacyjna Feline

Stroje

Chic of Deadiolan

Meta timeline

  • LilyWolf zastrzega znaki towarowe dla Sharp Feline
  • LilyWolf zastrzega grafikę związaną z Feline Sharp
  • Feline Sharp występuje w filmie ,,On the CATwalk
  • Feline Sharp otrzymuje Neonową Kartę Identyfikacyjną