FANDOM

Fang Zi
Uczeń Monster High
Wiek 17 lat
Zabójczy Styl Nie nazwałbym go "zabójczym", bo nie dbam o kwestię mody. Niemniej jednak zawsze można mnie spotkać w strojach typowych dla kultury Dalekiego Wschodu.
Dziwaczna wada W ogóle nie rozróżniam zaczepnych docinek czy żartów od mówienia na serio, co często prowokuje różne, niechciane konflikty.
Zwierzę Mały Irbis śnieżny o imieniu Tai.
Ulubione zajęcie Lubię szkolić swoje umiejętności walki jak i odnajdywać wewnętrzny spokój.
Najbardziej irytująca rzecz Życie większości współczesnych nastolatków, którzy zachowują się jakby jutro miało nigdy nie nadejść.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Psychologia. Pogłębianie wiedzy o swojej świadomości i podświadomości jest dla mnie niezwykle cenne.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Potworna ekonomia. Niestety pieniądze zawładnęły tym światem i nie jestem szczęśliwy, że muszę się tego uczyć.
Ulubiony kolor Biały i zielony.
Ulubione jedzenie Chińskie pierożki z kurczakiem i bambusem.
Przyjaciele Mimo braku przyjaciół mam kogoś bliskiego memu sercu.
Dolldiaryicon Pozwalam przeszłości ulatywać w spokoju.
Fang Skullette

Fang Zi - Syn pandołaków czerwonych. Pochodzi z Chin, gdzie mieszkał przez 13 lat. Po tym czasie rodzina zapewniła mu podróże do różnych zakątków Azji, aby mógł się dalej szkolić. Opanował wiele technik walk i poznał też sporo filozoficznych nurtów, jednak nigdy nie miał okazji dokończyć swojej edukacji w szkole. Z tego względu po osiągnięciu swojego najważniejszego celu jakim było zostanie samurajem wyemigrował do USA i zaczął naukę w Straszyceum.

Osobowość

Fang Zi jest nadzwyczaj opanowanym osobnikiem, którego niemal nikt nie wyprowadził z równowagi. Mimo to fakt, że zawsze chodzi uzbrojony wzbudza respekt wśród uczniów. Jego emocje z reguły ograniczają się do powagi czy lekkiego szczęścia. Nie jest zbyt wylewny chyba, że ktoś prosi go o radę. Z problemami woli uporać się sam. Wtedy zaczyna medytować, tworzyć nowe kompozycje w ogródku Zen lub ćwiczyć, aby oczyścić umysł i jak sam twierdzi te metody nigdy go nie zawiodły. Nie akceptuje życia współczesnego społeczeństwa z metropolii, co znaczy, że jest tradycjonalistą. Nie uznaje też współczesnych zdobyczy technologii. Wielu uczniów postrzega go jak stereotypowego mistrza, który najlepiej czuje się we własnym towarzystwie, lecz prawda jest taka, że Fang lubi sobie od czasu do czasu z kimś pogawędzić. Jego problemem jest to, że nie ma wiele potworów, które rozumieją jego styl bycia jak też to, że ma problem z wyczuciem sarkazmu czy ironii przez co zbyt często bierze czyjeś słowa na poważnie i z reguły kończy się to na zwyzywaniu go od dziwadeł. Jak przystało na adepta wielu tradycyjnych szkół Azji bardzo poważnie podchodzi do sprawy moralności i w imię honoru swojego i najbliższych jest gotowy nawet zginąć. Jest mocno przywiązany do rodziny i ukochanej - utrzymuje z nimi częste kontakty i nie pozwoli, aby stała im się najmniejsza krzywda.

Wygląd

Fang ma urodę typową dla pand czerwonych tj. Rdzawo-biało-brązowe futro, puchaty ogon i uszy oraz piwne, duże oczy. Na policzkach porasta większą ilością białej sierści. Ma wysportowaną sylwetkę. Jego włosy są rdzawo-rude.

Miejsce pochodzenia

Chiny 2

Chińska Republika Ludowa, potocznie Chiny  – państwo w Azji Wschodniej, obejmujące historyczne Chiny (bez Tajwanu) oraz Tybet i inne ziemie w Azji Środkowej zamieszkane w sumie przez 56 grup etnicznych. Chiny to najludniejsze państwo świata o populacji przekraczającej 1,3 mld osób, co stanowi 19,1% populacji światowej. Pod względem powierzchni jest 3. na świecie, a pod względem wielkości gospodarki 2. (zarówno pod względem PKB nominalnego, jak i PKB realnego) po Stanach Zjednoczonych.

Klasyczny potwór

Panda Mała

Pandołak - Gatunek "łaka" występujący w południowych Chinach, w Indiach, Nepalu i Mjanmie dawniej zaliczany do szopowatych. Zamieszkuje najczęściej dziuple lub nory w korzeniach drzew na stromych skalnych zboczach. Jest jedynym gatunkiem w swojej rodzinie, który posiada długi ogon. Ubarwienie stanowi przystosowanie do życia w głębi cienistych lasów -grzbiet jest rudy lub kasztanowaty, spód ciała czarny lub ciemnobrązowy, pysk, policzki i końce uszu są białe, na puszystym ogonie widać niewyraźne obrączkowanie.

Zdolności

  • Wspinanie - Ze względu na swoją naturę Fang jest świetnym wspinaczem. Ze swoimi pazurami nie straszne mu ani konary drzew ani skalne ściany.
  • Kamuflaż - Fang, dzięki swojemu umaszczeniu jest w stanie zlać się z otaczającym go lasem lub roślinnością i pozostać niezauważonym nawet podczas poruszania się.
  • Pazury - Fang posiada pazury, które może częściowo wysuwać i chować. Ułatwiają mu wspinaczki.

Umiejętności

  • Sztuki walki - Fang opanował już wiele sztuk walki wręcz jak Kung Fu, Karate czy Taijiquan. Jest jednym z niewielu, którym udało się w pełni je opanować.
  • Walka bronią - Fang potrafi również walczyć za pomocą różnych rodzai broni np.: katana, shuriken, bo czy kama.
  • Ogrodnictwo - Fang, choć się tym nie chwali, potrafi bardzo dobrze zająć się roślinami w ogrodach.

Relacje

Rodzina

Z rodziną ma świetne relacje. Jego mama i tata są instruktorami kung-fu i to u nich robił swoje pierwsze kroki w drodze do bycia mistrzem sztuk walki. Zawsze mógł liczyć na ich rady i wsparcie. Ma też młodszego brata i siostrę, którzy zostali w Chinach. Obecnie ze wszystkimi utrzymuje kontakt listowny.

Przyjaciele

Był przyjacielem Virgo, którą poznał podczas jednej z sesji medytacyjnych. Fang chciał nauczyć ją żyć w harmonii z burzliwą przeszłością, jednak zdawało się to nie przynosić skutku. Ich relacje pogorszyły się jeszcze bardziej po przystąpieniu Żniwiarza do Straszyceum oraz wydarzeniach z filmu Residents of Souls.

Znajomi

Znajomą Fanga jest Mei - Lin Lang, dzięki której odnalazł Lour. Jako, że wydarzenie to nieco zmieniło jego życie czuje, że ma wobec kotki dług wdzięczności. Zapoznał też opanowanego ducha - Otto VonRust.

Wrogowie

Fang stara się nie uznawać nikogo za swojego wroga, ponieważ uważa, że zachwiałoby to jego wewnętrzną równowagę, lecz nie przepadają za nim samolubne potwory typu siostry de Nile czy kocie trio, do których sam jest nastawiony neutralnie. Jego jedynym nieprzyjacielem jest Hatim Scythe, którego przyłapał na próbie obmacania jego dziewczyny. Od tamtej pory uważa na potomka Mrocznego Kosiarza i jeszcze bardziej pilnuje swojej miłości.

Miłość

Fang jest ze wzajemnością zakochany w Lourizie Pandie. Od pierwszego spotkania stali się wręcz nierozłączni.

Zwierzak

Zwierzakiem Fanga jest Irbis śnieżny o imieniu Tai. Znalazł go pod jednym z dojo, w którym się szkolił.

Historie poznania

Louriza Pandie

Fang poznał swoją pierwszą i jedyną miłość przez przypadek, choć jak sam twierdzi, musiało być im to przeznaczone. Uczęszczali do tej samej klasy, jednak początkowo nie zwracali na siebie uwagi. Można by rzecz, że wręcz się nie widzieli. Tamten dzień kończył się lekcją plastyki. Kiedy tylko zabrzmiał dzwonek niemal wszyscy uczniowie czym prędzej opuścili salę. Jedynym, który został był Fang. Zawsze czekał, aż klasa opustoszała i dopiero wtedy pakował swoje manatki. Kiedy miał już wychodzić kątem oka zauważył na jednym ze stanowisk pozostawiony zeszyt. Jako, że nauczyciela już nie było i to on zamykał pomieszczenie postanowił wziąć zgubę ze sobą. Na korytarzu postanowił zajrzeć do jego wnętrza. Pierwsza strona miała podpis "Własność Lourizy Pandie". Ponieważ to nazwisko niewiele mu mówiło miał nadzieję spotkać jakąś znajomą twarz, która powiedziałaby mu gdzie jej szukać, lecz nie mógł nikogo dojrzeć. Zaczął szwędać się po szkole, ale po kilku minutach bezskutecznych poszukiwań postanowił usiąść i przejrzeć wnętrze zeszytu. W środku znajdowały się cudne rysunki pandołaczki, które całkowicie go oczarowały. Nim się obejrzał zaczepiła go Mei-Lin zdziwiona, że o tej porze siedzi jeszcze na korytarzu. Wyszło na to, że kontemplował rysunki Lour przez 2 godziny i był już wczesny wieczór. Korzystając z okazji zapytał ją o właścicielkę zeszytu i miejsce jej pobytu. Okazało się, że pandołaczka siedzi zrozpaczona pod samotnym drzewem na wzgórzu, bo zgubiła swój szkicownik. Fang podziękował kotce i czym prędzej udał się na wspomniany teren. Gdy był tuż przy niej poklepał ją po ramieniu i oddał zgubę, jednocześnie dodając: "Pięknie rysujesz". Momentalnie radość dziewczyny zamieniła się w niemałe zdenerwowanie. Po nakrzyczeniu na Fanga zaczęła go okładać pięściami po klatce piersiowej, jednak on się tym nie przejął. Po pewnym czasie delikatnie objął jej dłonie i spojrzał głęboko w oczy. To był ten moment, w którym uderzyła ich strzała Amora. Obojgu delikatnie zjeżyła się sierść na policzkach. Lour zdołała wyszeptać jedynie "Dziękuję" i chciała stamtąd czym prędzej odejść, ale chłopak postanowił ją zatrzymać i chwilę z nią pogawędzić. Chwila ta trwała aż do całkowitego zachodu Słońca.

Hatim Scythe

Hatim spotkał dziewczynę na szkolnym korytarzu. Najwidoczniej na kogoś czekała, bo stała zwrócona twarzą do pobliskich drzwi a plecami do niego. Chłopak postanowił wykorzystać sytuację i złapać ją za pośladki. Pewnie dokonałby swego, gdyby nie Fang, który wyszedł wtedy z sali i zobaczył, co knuje Tim. Schował Lour za siebie i zamierzał rozprawić się z niepokornym potomkiem Mrocznego Kosiarza. Hatim nie chcąc ryzykować wpier... ciężkiego uszczerbku na zdrowiu postanowił rozpłynąć się w powietrzu.

Zainteresowania

  • Kultura Dalekiego Wschodu - Fang podróżując niemal po całej Azji miał okazję poznać tutejsze tradycje i obyczaje.
    • Ogrody Zen - Fang samodzielnie rozwijał swoją wiedzę na temat owych ogrodów aby później móc samemu je tworzyć. Uważa to za odprężające.
    • Sztuki walki - Nie jest tajemnicą, że Fang mimo swojego spokojnego usposobienia lubi ćwiczyć walkę wręcz jak i za pomocą broni. Zna style współczesne jak również te niemal wymarłe.
    • Filozofia - Fang przepełniony myślami różnych domów i klasztorów zgłębiał myśli wielu mędrców Dalekiego Wschodu. Zaczął też sam szukać odpowiedzi na różne, nurtujące go pytania.

Biografia

Fang urodził się jesienią na obrzeżach małej, chińskiej wioski, w domu swoich rodziców. Był ich pierwszym dzieckiem i pokładali w nim duże nadzieje jako przyszłego mistrza, który przejmie po nich działalność. Zaczęli z nim trenować od najmłodszych lat i trzeba przyznać, że szybko się uczył. Wpajano mu pokorę, opanowanie oraz tamtejsze filozofie. Mając 13 lat zdobył czarny pas kung-fu i uczył swoje młodsze rodzeństwo. Mimo że stanął na szczycie swoich możliwości czuł, że czegoś mu brakuje, że to nie jest jego przeznaczenie. Rodzice widząc rozterki swojego syna postanowili zapewnić mu nauki w domach z najróżniejszych zakątków Dalekiego Wschodu. Tym sposobem mógł ćwiczyć m.in.: w klasztorze Shaolin czy japońskich Dojo, gdzie uczył się karate. Chłonął mądrości jak gąbka przy okazji odnajdując wiele pasji takich jak prace w ogrodach, ale największą satysfakcję przyniosło mu możliwość szkolenia na samuraja. Właśnie w Kraju Kwitnącej Wiśni spędził najwięcej czasu. Co więcej to właśnie w tamtym dojo dostąpił zaszczytu wykucia pierwszej katany (udało mu się to jednak dopiero po trzech próbach). Jak powszechnie wiadomo tytuł ten zniesiono pod koniec XIX wieku, jednak potwory dalej miały zwyczaj nadawania go wybitnie zasłużonym oraz tym, którzy przeszli niezwykle trudny trening. Prawda była taka, że po rewolucji Meiji tytuł ten otrzymał tylko jeden upiór, który już od dawien dawna nie żył. Fang mając to na uwadze bardzo ciężko pracował, aby móc udowodnić swoją wartość. Udało mu się zdać test za pierwszym podejściem co wprawiło w niemałą konsternację wielu tam obecnych, którzy niejednokrotnie próbowali się z tym zmierzyć. Został pełnoprawnym rycerzem Japonii w wieku 16,5 lat. Osiągnąwszy swoje cele zapewnił sobie spokój i harmonię. Rodzina była z niego niezwykle dumna. Podczas wieczornej medytacji na Wzgórzu Kwitnącej Wiśni robiąc rachunek sumienia uświadomił sobie, że nigdy nie miał okazji dokończyć swojej edukacji w szkole. Uznał, że byłoby plamą na honorze rodziny, gdyby nie spełnił swojego obowiązku. Sen-Sei poradził mu, aby poznał inny kontynent by mógł przekonać się na własnej skórze jak zepsuty jest dzisiejszy świat i jak ważną misję ma do spełnienia po powrocie. Napisawszy list do swego rodzinnego domu Fang spakował swoje rzeczy i promem wyruszył w rejs do nowego liceum dla potworów - Monster High.

Wystąpienia

Filmy

Niezapomniane cytaty

Tylko spokój może cię uratować, moja droga.

—do rozzłoszczonej Nefery

Witaj. Chyba mam coś co należy do ciebie.

—podczas pierwszego spotkania z Lourizą

Co robię? Szukam odpowiedzi. Wiele jest pytań, na które można odpowiedzieć jedynie poprzez zajrzenie do wnętrza własnej duszy.

—do Virgo

Widziałem co zamierzasz zrobić! Nikt nie splami honoru mojej ukochanej!

—do ... po incydencie z Lour

Po czym go rozpoznać?

  • Zawsze nosi ze sobą którąś z tradycyjnych broni Dalekiego Wschodu.
  • Jest mało popularnym gatunkiem potwora.
  • Emanuje od niego spokój.
  • Podczas przemieszczania czasem wykonuje różne figury ze sztuk walki.

Drop Dead Diary

Ksywki: Kieł, Samuraj, Shifu.
Ulubione powiedzonko: Brak. Często przekazuje mądrości, których się nauczył, jednak prawie nigdy się nie powtarza.
Najbardziej lubi: Rozwijać się fizycznie i duchowo.
...a najmniej: Dzisiejsze podejście nastolatków do życia.
Zwierzak: Irbis śnieżny o imieniu Tai.
Nie rusza się z domu bez: Którejś z broni.
Ulubiony kolor: Biały i zielony. Uważa je za uspokajające.
Sekrety jego pokoju: Jego wnętrze przypomina dojo. Zamiast łóżka ma ceratę z poduszką. W pokoju poza szafą znajdują się też dwa drzewka bonsai, mała fontanna-strumyk oraz wydzielona strefa do ćwiczeń.
Ciekawostka: Fang jest ostatnim żywym samurajem.

Serie

Basic

W tej serii włosy Fanga są całkowicie schowane pod chińskim, słomianym kapeluszem. Na plecach nosi katanę w czerwonym pokrowcu z paskiem tego samego koloru, który spoczywa na jego klatce piersiowej. Chłopak ubrany jest w biały strój kung-fu ze stojącym kołnierzykiem typu Mao i chińskimi, plecionymi guziczkami. W talii jest przewiązany czarnym pasem a jego spodnie mają wzory gałęzi z listkami i ying-yang. Na stopach ma założone białe skarpetki oraz japońskie, drewniane sandały.

Bloody Little Liars

Bloody Little Secrets:Fang na włosy związane w tzw. "palmę". Na szyi nosi rzemyk z czarnym kluczem. Chłopak ubrany jest w białą hitatare i hakamę, na które ma założoną złotą, samurajską zbroję płytową. Niektóre z mniejszych fragmentów płyt zostały zastąpione czarnymi kłódkami. Jego buty wchodzą w skład zbroi i mają lekko wywinięte do góry czubki. Dołączono do niego czarną maskę Oni oraz tessen tego samego koloru w białe wzory kwiatów i ying-yang, które zamiast ostrzy posiada złote klucze.

Gypsy Night: Włosy Fanga są zaczesane do tyłu i sięgają do karku. Część z nich jest spleciona w samurajską kitkę. Chłopak ubrany jest w czerwoną koszulę z kołnierzem i guzikami, na której nosi czarny sheng kee ze złotymi wzorami kwiatów lotosa oraz czerwone spodnie z materiału. W pasie jest przewiązany cynobrowym pasem aksamitu. Jego buty to czarne pantofle. Na plecach dźwiga "bo".

Fangtastic Passage

Włosy Fanga są ścięte na krótko. Chłopak ubrany jest w czarny strój ninja z zielonym wzorem chińskiego smoka na plecach i wstawkami tego samego koloru oraz białym pasem. Na nogach ma czarne skarpety. Jego buty to japonki. Dołączono do niego chigiriki.

Jamonic Style

W tej serii Fang został opętany przez demona - Tanuki. Ma uszy i ogon szopa oraz trochę większy brzuch. Jego włosy są zawiązane w mały kok. Chłopak ubrany jest w biały strój do ju jitsu składający się z szerokich spodni z czerwonym wzorem bambusów po bokach oraz koszulę niedbale utrzymującą się na czerwonym pasku. Ma tylko jednego sandała na lewej stopie. Dołączono do niego butelkę z alkoholem oraz dwa sai.

Meta Timeline

  • 21 wrzesień 2016: PixieGiggler tworzy "fundamenty" pandołaka.
  • 21 wrzesień 2016: Postać otrzymuje imię i nazwisko: Fang Zi.
  • 23 wrzesień 2016: Profil Fanga Zi zostaje opublikowany.
  • 8 styczeń 2017: PixieGiggler przekazuję postać użytkowniczce Czikorita08.

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza postać PixieGiggler zrobiona od podstaw, co za tym idzie pierwsza własna.
  • Nazwa postaci została nadana przez kumpelę PixieGiggler.
  • Po połączeniu jego imienia i nazwiska powstaje chińskie słowo oznaczające "Dom".
  • Gatunek, imię jak i historia jego zwierzaka nawiązuje do postaci Tai Lunga z filmu Kung-fu Panda.
  • Pierwotnie postać miała być wykonana już w lutym na potrzeby "matrymonialne" postaci innej użytkowniczki, jednak plan nie doszedł do skutku.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki