FANDOM

Fang Zi
Uczeń Monster High
Fang art by Pixie
Wiek 17 lat
Zabójczy Styl
Dziwaczna wada
Zwierzę Mały Irbis śnieżny o imieniu Tai.
Ulubione zajęcie
Najbardziej irytująca rzecz
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny
Najmniej lubiany przedmiot szkolny
Ulubiony kolor Biały i zielony.
Ulubione jedzenie Chińskie pierożki z kurczakiem i bambusem.
Przyjaciele Felix Firestorm
Dolldiaryicon ...
Fang Skullette

Fang Zi - Syn pandołaków czerwonych. Pochodzi z Chin...

Osobowość

  • "droga wojownika jest drogą samotną"
  • trochę weeb
  • przegryw
  • wszystkim wkręca, że zna parenaście stylów walki i jest samurajem
  • sypie "chińskimi przysłowiami", choć czasem nie mają one sensu
  • kamienna twarz
  • filozof tak bardzo
  • większość ma go za dziwaka i frajera
  • ale nikt mu nie podskakuje, bo się zaraz okaże, że w plecaku ma nunczako
  • problemy z wyczuwaniem sarkazmu
  • rodzinny
  • honor bardzo (no chyba, że ktoś mu za bardzo fika - wtedy uciekaj)
  • robi memy o 2 w nocy

Fang Zi jest nadzwyczaj opanowanym osobnikiem, którego niemal nikt nie wyprowadził z równowagi. Mimo to fakt, że zawsze chodzi uzbrojony wzbudza respekt wśród uczniów. Jego emocje z reguły ograniczają się do powagi czy lekkiego szczęścia. Nie jest zbyt wylewny chyba, że ktoś prosi go o radę. Z problemami woli uporać się sam. Wtedy zaczyna medytować lub ćwiczyć, aby oczyścić umysł i jak sam twierdzi te metody nigdy go nie zawiodły. Ma problem z wyczuciem sarkazmu czy ironii przez co zbyt często bierze czyjeś słowa na poważnie i z reguły kończy się to na zwyzywaniu go od dziwadeł. Jest mocno przywiązany do rodziny i ukochanej - utrzymuje z nimi częste kontakty i nie pozwoli, aby stała im się najmniejsza krzywda.

Wygląd

Fang ma urodę typową dla pand czerwonych tj. rdzawo-biało-brązowe futro, puchaty ogon i uszy oraz piwne, duże oczy. Na policzkach porasta większą ilością białej sierści. Ma wysportowaną sylwetkę. Jego włosy są rdzawo-rude.

Miejsce pochodzenia

Chiny 2

Chińska Republika Ludowa – państwo w Azji Wschodniej, obejmujące historyczne Chiny (bez Tajwanu) oraz Tybet i inne ziemie w Azji Środkowej zamieszkane w sumie przez 56 grup etnicznych. Chiny to najludniejsze państwo świata o populacji przekraczającej 1,3 mld osób, co stanowi 19,1% populacji światowej. Pod względem powierzchni jest 3. na świecie, a pod względem wielkości gospodarki 2. (zarówno pod względem PKB nominalnego, jak i PKB realnego) po Stanach Zjednoczonych.

Klasyczny potwór

Panda Mała

Pandołak - Gatunek "łaka" występujący w południowych Chinach, w Indiach, Nepalu i Mjanmie dawniej zaliczany do szopowatych. Zamieszkuje najczęściej dziuple lub nory w korzeniach drzew na stromych skalnych zboczach. Jest jedynym gatunkiem w swojej rodzinie, który posiada długi ogon. Ubarwienie stanowi przystosowanie do życia w głębi cienistych lasów -grzbiet jest rudy lub kasztanowaty, spód ciała czarny lub ciemnobrązowy, pysk, policzki i końce uszu są białe, na puszystym ogonie widać niewyraźne obrączkowanie.

Zdolności

  • Wspinanie - Ze względu na swoją naturę Fang jest świetnym wspinaczem. Ze swoimi pazurami nie straszne mu ani konary drzew ani skalne ściany.
  • Kamuflaż - Fang, dzięki swojemu umaszczeniu jest w stanie zlać się z otaczającym go lasem lub roślinnością i pozostać niezauważonym.
  • Pazury - Fang posiada pazury, które może częściowo wysuwać i chować. Ułatwiają mu wspinaczki.

Umiejętności

  • Walka - O ile Fang mocno podkolorowuje swoje zdolności w tej dziedzinie tak faktem jest, że bić się umie. Większość charakterystycznych dla stylów walk Dalekiego Wschodu ciosów i posługiwania się kataną nauczył się oglądając filmy i anime.

Relacje

Rodzina

Przyjaciele

Przyjacielem pandołaka jest Felix Firestorm.

Znajomi

Znajomą Fanga jest Mei - Lin Lang, dzięki której odnalazł Lour. Zna także Otto VonRust i Neomi Cay.

Wrogowie

Fang ma na pieńku z Hatim Scythe, którego przyłapał na próbie obmacania jego dziewczyny. Od filmu Residents of Souls jest też na wojennej ścieżce z Virgo.

Miłość

Fang jest chłopakiem Lourizy Pandie.

Zwierzak

Zwierzakiem Fanga jest Irbis śnieżny o imieniu Tai.

Historie poznania

Louriza Pandie

Fang poznał swoją pierwszą i jedyną miłość przez przypadek, choć jak sam twierdzi, musiało być im to przeznaczone. Uczęszczali do tej samej klasy, jednak początkowo nie zwracali na siebie uwagi. Można by rzecz, że wręcz się nie widzieli. Tamten dzień kończył się lekcją plastyki. Kiedy tylko zabrzmiał dzwonek niemal wszyscy uczniowie czym prędzej opuścili salę. Jedynym, który został był Fang. Zawsze czekał, aż klasa opustoszała i dopiero wtedy pakował swoje manatki. Kiedy miał już wychodzić kątem oka zauważył na jednym ze stanowisk pozostawiony zeszyt. Jako, że nauczyciela już nie było i to on zamykał pomieszczenie postanowił wziąć zgubę ze sobą. Na korytarzu postanowił zajrzeć do jego wnętrza. Pierwsza strona miała podpis "Własność Lourizy Pandie". Ponieważ to nazwisko niewiele mu mówiło miał nadzieję spotkać jakąś znajomą twarz, która powiedziałaby mu gdzie jej szukać, lecz nie mógł nikogo dojrzeć. Zaczął szwędać się po szkole, ale po kilku minutach bezskutecznych poszukiwań postanowił usiąść i przejrzeć wnętrze zeszytu. W środku znajdowały się cudne rysunki pandołaczki, które całkowicie go oczarowały. Nim się obejrzał zaczepiła go Mei-Lin zdziwiona, że o tej porze siedzi jeszcze na korytarzu. Wyszło na to, że kontemplował rysunki Lour przez 2 godziny i był już wczesny wieczór. Korzystając z okazji zapytał ją o właścicielkę zeszytu i miejsce jej pobytu. Okazało się, że pandołaczka siedzi zrozpaczona pod samotnym drzewem na wzgórzu, bo zgubiła swój szkicownik. Fang podziękował kotce i czym prędzej udał się na wspomniany teren. Gdy był tuż przy niej poklepał ją po ramieniu i oddał zgubę, jednocześnie dodając: "Pięknie rysujesz". Momentalnie radość dziewczyny zamieniła się w niemałe zdenerwowanie. Po nakrzyczeniu na Fanga zaczęła go okładać pięściami po klatce piersiowej, jednak on się tym nie przejął. Po pewnym czasie delikatnie objął jej dłonie i spojrzał głęboko w oczy. To był ten moment, w którym uderzyła ich strzała Amora. Obojgu delikatnie zjeżyła się sierść na policzkach. Lour zdołała wyszeptać jedynie "Dziękuję" i chciała stamtąd czym prędzej odejść, ale chłopak postanowił ją zatrzymać i chwilę z nią pogawędzić. Chwila ta trwała aż do całkowitego zachodu Słońca.

Hatim Scythe

Hatim spotkał dziewczynę na szkolnym korytarzu. Najwidoczniej na kogoś czekała, bo stała zwrócona twarzą do pobliskich drzwi a plecami do niego. Chłopak postanowił wykorzystać sytuację i złapać ją za pośladki. Pewnie dokonałby swego, gdyby nie Fang, który wyszedł wtedy z sali i zobaczył, co knuje Tim. Schował Lour za siebie i zamierzał rozprawić się z niepokornym potomkiem Mrocznego Kosiarza. Hatim nie chcąc ryzykować wpier... ciężkiego uszczerbku na zdrowiu postanowił rozpłynąć się w powietrzu.

Zainteresowania

  • Sztuki walki
  • Filozofia

Wystąpienia

Filmy

Niezapomniane cytaty

Wiele jest pytań, na które można odpowiedzieć jedynie poprzez zajrzenie do wnętrza własnej duszy.
Jeszcze jedna zasada: Nigdy nie dotykaj mojej Lour... No i sake.

—do Hatima w filmie Residents of Souls

Już więcej nie piję... No może jeden łyczek.

—w filmie Residents of Souls

Ta mina nie wróży zbyt dobrze...

—o Victorii w filmie Residents of Souls 2 - Zemsta po brytyjsku

Po czym go rozpoznać?

  • Zawsze nosi ze sobą którąś z tradycyjnych broni Dalekiego Wschodu.
  • Jest mało popularnym gatunkiem potwora.
  • Podczas przemieszczania czasem wykonuje różne figury ze sztuk walki.

Drop Dead Diary

Ksywki: Kieł, Samuraj, Shifu.
Ulubione powiedzonko: Brak. Często przekazuje mądrości, których się nauczył.
Najbardziej lubi:
...a najmniej:
Zwierzak: Irbis śnieżny o imieniu Tai.
Nie rusza się z domu bez: Którejś z broni.
Ulubiony kolor: Biały i zielony. Uważa je za uspokajające.
Sekrety jego pokoju:

Serie

Basic

W tej serii włosy Fanga są całkowicie schowane pod chińskim, słomianym kapeluszem. Na plecach nosi katanę w czerwonym pokrowcu z paskiem tego samego koloru, który spoczywa na jego klatce piersiowej. Chłopak ubrany jest w biały strój kung-fu ze stojącym kołnierzykiem typu Mao i chińskimi, plecionymi guziczkami. W talii jest przewiązany czarnym pasem a jego spodnie mają wzory gałęzi z listkami i ying-yang. Na stopach ma założone białe skarpetki oraz japońskie, drewniane sandały.

Bloody Little Liars

Bloody Little Secrets:Fang na włosy związane w tzw. "palmę". Na szyi nosi rzemyk z czarnym kluczem. Chłopak ubrany jest w białą hitatare i hakamę, na które ma założoną złotą, samurajską zbroję płytową. Niektóre z mniejszych fragmentów płyt zostały zastąpione czarnymi kłódkami. Jego buty wchodzą w skład zbroi i mają lekko wywinięte do góry czubki. Dołączono do niego czarną maskę Oni oraz tessen tego samego koloru w białe wzory kwiatów i ying-yang, które zamiast ostrzy posiada złote klucze.

Gypsy Night: Włosy Fanga są zaczesane do tyłu i sięgają do karku. Część z nich jest spleciona w samurajską kitkę. Chłopak ubrany jest w czerwoną koszulę z kołnierzem i guzikami, na której nosi czarny sheng kee ze złotymi wzorami kwiatów lotosa oraz czerwone spodnie z materiału. W pasie jest przewiązany cynobrowym pasem aksamitu. Jego buty to czarne pantofle. Na plecach dźwiga "bo".

Fangtastic Passage

Włosy Fanga są ścięte na krótko. Chłopak ubrany jest w czarny strój ninja z zielonym wzorem chińskiego smoka na plecach i wstawkami tego samego koloru oraz białym pasem. Na nogach ma czarne skarpety. Jego buty to japonki. Dołączono do niego chigiriki.

Jamonic Style

W tej serii Fang został opętany przez demona - Tanuki. Ma uszy i ogon szopa oraz trochę większy brzuch. Jego włosy są zawiązane w mały kok. Chłopak ubrany jest w biały strój do ju jitsu składający się z szerokich spodni z czerwonym wzorem bambusów po bokach oraz koszulę niedbale utrzymującą się na czerwonym pasku. Ma tylko jednego sandała na lewej stopie. Dołączono do niego butelkę z alkoholem oraz dwa sai.

Meta Timeline

  • 21 wrzesień 2016: PixieGiggler tworzy "fundamenty" pandołaka. Otrzymuje imię i nazwisko: Fang Zi.
  • 23 wrzesień 2016: Profil Fanga Zi zostaje opublikowany.
  • 8 styczeń 2017: PixieGiggler przekazuję postać użytkowniczce Czikorita08.
  • 1 sierpień 2017: Pojawia się pierwszy art Fanga.
  • 30 maj 2018: Postać wraca do PixieGiggler.
  • 6 czerwiec 2018: Postać zostaje przeniesiona do brudnopisu i poddana niemal kompletnej zmianie.

Ciekawostki

  • Była to pierwsza postać PixieGiggler, którą zrobiła sama od podstaw.
  • Nazwa postaci została nadana przez Gabsona.
  • Po połączeniu jego imienia i nazwiska powstaje chińskie słowo oznaczające "Dom".
  • Gatunek i imię jego zwierzaka nawiązuje do postaci Tai Lunga z filmu Kung-fu Panda.
  • Pierwotnie postać miała być wykonana już w lutym 2016 roku na potrzeby "matrymonialne" postaci innej użytkowniczki, jednak plan nie doszedł do skutku.

Galeria