FANDOM

Heh, jest wiele sposobów na wyznanie miłości. Tyle, że wiele jest nietrafionych.

—o miłości, Horryfying Hills

Evangelyn Wolfie
Uczeń Monster High
Clara
Wiek 16.
Zabójczy Styl Uwielbiam brokat pomieszany z ciemniejsza gamą barw. Ogólnie kocham ciemne kolory, ciemne włosy, ciemną skórę, ciemne ubrania i ciemny makijaż.
Dziwaczna wada Kiedy wyję do księżyca, moje włosy robią się proste. Chyba jasne, że lubię swoje kudły i będę je czesać tak jak chce, księżyc mi niczego nie zabroni!
Zwierzę Mój chomik Nebraska. Najlepsi przyjaciele na zawsze, mówię wam!
Ulubione zajęcie Gra w unihokeja. Przyjemne z pożytecznym i w miarę spokojne.
Najbardziej irytująca rzecz Autobusy. Autobusy, naszpikowane kloszardami, łobuziakami, szarlatanami i... po prostu nie.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Szalona nauka. Wszystko jest od razu podane, trzeba tylko do tego dojść.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie, ja nie zdzierżę dziennikarstwa! Tam się tylko kłamie i pisze.
Ulubiony kolor Brązowy.
Ulubione jedzenie Oddałabym moje włosy, żeby codziennie móc jeść jajecznicę! Eee... jajecznica....
Przyjaciele Deborah Sleep, Leonard Leszczynsky
Dolldiaryicon Pamiętnik Evangelyn Wolfie
Evangelyn Wolfie --- 16-letnia wilkołaczka z USA, ze stanu Utah. Posiadaczka chomika o imieniu Nebraska. Kapitanka drużyny unihokeja. Sportsmenka. Obecnie kelnerka w ośrodku Agroturystycznym. Debiutuje w filmie Horryfying Hills. Adopt od Sziper.

Osobowość

Evan jest cicha i zdyscyplinowana. Nie lubi wychodzić na przód. Mimo tego nie jest nieśmiała, uwielbia poznawać nowych ludzi. Po prostu nie przepada za trzymaniem się w większych grupach. Mimo grzeczności i układności uwielbia próbować nowych rzeczy. Nie jest zbytnio kreatywna, woli wykonywać plany niż je wymyślać. Nie drzemie w niej dusza artystki. Jest ciekawska i dociekliwa, często węszy w różnych miejscach. Bardzo wścibska. Uznała ze ma nudne życie, więc najlepiej wtrącać się w czyjeś sprawy. Nie potrafi dochować tajemnicy. Woofie jest na prawdę ufna i naiwna. Zrobi wszystko, co jej każą, żeby tylko ją akceptowano. Ma bardzo niską samoocenę. Nie potrafi dokonywać decyzji. Jest za to bardzo koleżeńska. Nie wytrzymałaby dnia bez przyjaciół. Na prawde zależy jej na koleżeństwie. Dba nawet o małe znajomości. Z dystansem podchodzi do wszystkiego i nie obchodzi ją opinia innych. Stara się być tolerancka, ale czasami musi zwrócić uwagę na czyjąś inność. Jest pacyfistką, nienawidzi przemocy i preferuje pokojowe rozwiązania. W teorii lubi wszystkich ludzi, ale na prawdę tak nie jest. Często jest sarkastyczna. Jest opiekuńcza, stara się chronić swoich bliskich, nawet, jeśli coś jej na to nie pozwala. 

Wygląd

Eve ma jasno-brązowe włosy z grzywką. Nikt nie ma pojęcia, jakiej są długości, ponieważ zawsze czesze je w afro. Jej oczy są ciemnoniebieskie, z długimi rzęsami i wyrazistymi brwiami. Ma szarą barwę skóry. Jej sylwetka zwęża się ku dołowi. Wolfie jest posiadaczką szarego ogona o przeciętnej długości. Ogonek jest ostro zakonczony.

Klasyczny potwór

Wilkołak – w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka[1]. Przeistoczenie w wilka było również możliwe dzięki natarciu się specjalną maścią. 

Miejsce pochodzenia

Utah (wymowa: /ˈjuːtɑː/ i) – stan na środkowym zachodzie USA, leżący na obszarze Wielkiej Kotliny (północno-zachodnia część stanu) i Wyżyny Kolorado (południowo-wschodnia część). Graniczy na północy z Idaho i Wyoming, na wschodzie z Kolorado, na południowym wschodzie z Nowym Meksykiem (w jednym punkcie), na południu z Arizoną i na zachodzie z NevadąZostał przyłączony do Unii Stanów Zjednoczonych w dniu 4 stycznia 1896 roku jako 45 stan. Nazwa „Utah” pochodzi od nazwy tubylczych amerykanów - Indian Ute (pol. Jutowie). Istnieją dwie teorie pochodzenia słowa: pierwsza, iż pochodzi ona z dialektu Ute (należącego do języków uto-azteckich) i oznaczającego „ludzi gór”, druga teoria iż pochodzi od słowayuttahih z języka Apaczów (należącego do języków atapaskańskich), a znaczącego ten/ci którzy są wyżej[1]

Relacje

Rodzina

Lyn bardzo dobrze zna swoją matkę. Jej ojciec jest nieznany. Matka nauczyła ją wielu rzeczy. Pomogła przetrwać wczesne dzieciństwo. To ona odegrała kluczową rolę w jej życiu. W niej jest również trochę winy, że Wolfie została ugryziona.

Dalsza rodzina

Wśród dalszej rodziny Evangelyn można wymienić np. ciotkę Kamelię, wujka Nelsona, kuzynki --- Alice, July, Veronique, Amanda, Hermione, kuzynów --- Ben, Ronald, Nicodemus, Caspian, ciocię René, wujka Jonasa itd.'

Przyjaciele

Howly Owll

Najlepszą koleżanką Evan jest Howly Owll. Z nią Lyn poznała się w internecie, na stronie dla fanow nauki. Ogloszono konkurs na najładniejszą makietę anatomiczną jakiegoś zwierzecia. Howly szukala partnerki do konkursu. Zamieściła ogłoszenie na stronie i czekała. Evan miala tą samą sytuacje. Robiły razem projekt przez Internet, ale obie nie pokazały twarzy. Umówiły się, że projekt skleją na miejscu. I idzie Howly z jedną połówką, a Wolfie z drugą. Zdobyły 1 miejsce i podzieliły się nagrodą. Od tego dnia są dla siebie jak siostry.

Phoebe Hotter

Jest to druga najlepsza kumpela Lyn, z którą dzieli dormitorium. Gdy pierwszoroczni w Hogwarcie w Monster High wyszli z hucznej ceremonii i uczty na cześć początku nowego roku szkolnego, to Phoebe pierwsza zauważyła Wolfie, a jej uwagę przykuła budka z Nebraską. Jako osoba uczęszczająca do Straszyceum już rok, znała wszystkie zakątki niczym Weasleyowie i była gotowa pokazać je Evan. Tosterka i wilkołaczka zaprzyjaźniły się, obie sa właścicielkami chomików i obie są w drużynie unihokejowej, do którego Lyn namówiła Phoebe.

Współpracownicy

Jako, że Evangelyn pracuje w Ośrodku Agroturystycznym, ma swoich współpracowników. Ona, Deborah Sleep i Leonard Leszczynsky na samym początku pracy przypadli sobie do gustu, więc utworzyli trio. Zawsze pracują w jednym dziale i nie da się ich od siebie oddzielić. Leonard prawdopodobnie jest zakochany w Evan.

Znajomi

Evan ma bardzo mało dobrych znajomych. Jednakże, spośród nich można wymienić:

Eri Utamaro

Eri i Evan wiele łączy, ale jeszcze więcej dzieli. Nie mogą spędzać razem czasu, bo nie mają na to wolnej chwili. Niektórzy jednak uważają, że są przyjaciółkami, ze względu na to, że obie są ciche i w miarę spokojne. Tej znajomości wiele brakuje do prawdziwej przyjaźni.

Wrogowie

Victoria Chainsmeow

Evangelyn bardzo irytuje ta osobniczka. Mają całkiem inne charaktery, Victoria nie potrafi się dostować do Wolfie i viceversa. A było to tak: pewnego letniego dnia, drużyna unihokejowa Monster High właśnie rozpoczęła rekrutację. Victoria nie doczytała ogłoszenia i zgłosiła się, myśląc, że to zapisy na kółko literackie. Kiedy wszyscy stawili się na stadionie i Evan wyczytała rekrutów z listy, kogoś nie było. Gdy wilkołaczka zobaczyła duszkę stojącą przed bramą stadionu z zeszytem i długopisem, to zdenerwowała się tak bardzo, że aż zakończyła rekrutacje.

Miłość

Zwierzak

Zwierzakiem Wolfie jest Nebraska, samiczka chomika. Futro chomiczki jest czarne z białymi kropkami na brzuchu i główce. Woofie traktuje Nebraskę jak najlepszą przyjaciółkę. Zwierzątko mieszka we własnoręcznie zrobionej przez Evangelyn fioletowej budce z wzbudowaną miseczką na jedzenie i picie, małą poduszką, kołowrotkiem, tarasikiem i kuwetką w turkusowe kropki. Budka mozna bracć w ręce i przenosić lub brać w podróż. Wolfie nie przeżyła by dnia bez Nebraski. Jest dla niej jak rodzina.

Zainteresowania

Unihokej

Gra ta jest ulubionym zajęciem, ulubionym sportem i największym zainteresowaniem Lyn. Unihokej, czyli po prostu hokej na hali odpręża Evan i pozwala jej pokazać, że nie jest aż taka cicha i nieśmiała. Sport ją inspiruje, bardzo ją zmienia i namawia do nowych rzeczy. Lyn jest kapitanką drużyny unihokejowej Monster High. Zajęcie to poznala, kiedy skakała po kanałach. W tym samym czasie w szkole miała powstać drużyna gimnastyczna. Wszyscy byli temu przeciwni, ale pewna wpływowa dziewczyna namówiła całe ciało pedagogiczne do gimnastyki. W końcu to Evangelyn zebrała więcej fanów unihokeja. Gra nauczyła ją zdrowej rywalizacji.

Scrapbooking

Może to dziwne, ale Lyn uwielbia scrapbooking. Podnieca ją wklejanie małych obrazków i posypywanie brokatem ramek. Ma specjalną książke do scrapbookingu, która jest brązowa i ocieka brokatem. Robi w niej wszystko, rysunki jajecznicy, portrety rodziny i przyjaciół, kolorowe przeróbki a nawet wkleja resztki kebabu.

Biografia

Evangelyn wiodła spokojne normalne życie w ogromnym mieście. Była mała, nie była jeszcze wilkołakiem. Miała kochającą, zdrową matkę. Jej ojciec... nigdy go nie widziała, matka wmówiła jej, że poszedł po mleko, i tyle lat idzie po to mleko, bo szuka idealnego kartonika. Gdy Lyn miała 7 lat, po jej podwórku rozniosła się plotka, że w okolicy grasują wilkołaki. Evan była jeszcze wtedy śmiała i buntownicza, więc chciała wszystkim udowodnić, że wilkołaki istnieją. Nikt jej jednak nie wierzył, bo wszyscy myśleli że to kłamliwa historyjka, stworzona żeby straszyć małe dzieci. Jej matka namówiła ją, aby wraz z koleżankami wyruszyła na poszukiwanie wilkołaków. Dziewczynka wybrała akurat te dwie koleżanki, Mary i Susan, których rodzice wierzyli w wilkołaki. Poszukiwania zaczęły się o północy. Szły przez samotne polany, księżycowe lasy aż w końcu się zgubiły. Kręciły się wokół drzew. Nagle coś zaszeleśćiło. Zza krzaków wyszedł... wilkołak. Mary i Susan zdążyły uciec, ale Wolfie chciała go oswoić. Potwór urgryzł ją i zostawił samą przy rzece. Lyn włóczyła się parę miesięcy aż znalazła miasto, w którym niegdyś mieszkała. Nie miała jeszcze oznak likantropii. Matka, gdy ją zobaczyła, popłakała się i chętnie przyjęła ją do domu. Kiedy skończyła 13 lat, po raz pierwszy zawyła do księżyca. Jej skóra zmieniła się na szarą, urósł jej ogon. Matka obudziła się i wygnała dziewczynę z domu. Evan musiała spać za domem. Słyszała syreny policyjne i zdezorientowane krzyki. Następnego dnia obudziła się już w skrzydle szpitalnym Monster High. Szkołę musiała przerwać w wieku 16 lat, gdy zaproponowano jej pracę w Ośrodku Agroturystycznym w Strachonoszach.]

Niezapomniane cytaty

A Pani życzymy dobrego zdrowia.

—gdy chce kogoś wyśmiać albo zagonić do pracy.

Ciastooo!

—kiedy ktoś opowiada jej długą historię kończącą się pytaniem ,,co o tym myślisz"

Dead Drop Diary

Ksywka: Evan, Lyn, Wolfie, Woof.

Moja buunikalna cecha: Kocham! Znaczy wiecie, lubie wszystkich, to nie tak, że ich kocham bardzo mocno. Bo wiecie... niektórzy są tak jakby... inni i wiecie, to chyba dobrze, bo jest więcej ludzi do zaprzyjaźniania się..

Ulubione powiedzonko: Jeszcze dziś jest czas.

Najbardziej w szkole lubi: szaloną naukę

Najbardziej nie lubi: dziennikarstwa

Zwierzak; chomiczek Nebraska.

Nie rusza się z domu bez: tubki niebieskiego brokatu. Uwielbiam brokat, na ubraniach, w scrapbookingu, wszędzie!

Ulubiony kolor: brązowy.

Sekrety pokoju: Evangelyn dzieliła dormitorium z Phoebe Hotter. Część Lyn ma brązowy kolor ścian i jest oświetlona białym żyrandolem z pięcioma żarówkami. W lewym górnym rogu znajduję się piętrowe łóżko (a po co jej) z białego drewna, najczęściej wyścielone niebieską kołdrą z Pokemonami. Tuż obok niego znajdują się czarne półki z pudełkami na np. lakiery do paznokci lub zdjęcia. Pod nimi znajduje się kufer. Środek pokoju zajmuje szafa z przebieralnią. Na podłodze spoczywa ciemnoróżowy puchaty dywan. W drugim rogu pokoju znajdują się szafki oraz biurko z czerwono-żółtym obrotowym krzesłem. W biurku znajdują się dwie szuflady na książki i zeszyty. 

Po czym ją rozpoznać?

  • zawsze chodzi z budką Nebraski
  • zawsze czesze się w afro

Stroje

Basic

W serii podstawowej Lyn jest jak zwykle uczesana w afro. Ma żółty cień do powiek i brązową szminkę. Nosi niebieską bluzkę z długim rękawem oraz szarymi kokardkami. Włożyła także brokatową, różowo-szarą spódnicę do kolan oraz szare rajstopy. Jej buty są czarne z żółtymi kropkami i dziwnymi obcasami.