FANDOM

Cmt1rg8.png
Echaulitia zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca kwiecień 2013!

Cytat1.png - Bo widzisz, że jestem tak zawaliście hipsterska, że w odróżnieniu od innych hipsterów, którzy negują swoje hipsterstwo, otwarcie przyznaję, że jestem hipsterem, a więc...

- Wiesz, że twoje, mówiąc po twojemu, dywagacje przyprawiają mnie o Kopfschmerzen?... Cytat2.png - oj, te dwie echotworki chyba nigdy nie nauczą się współpracować... (łatwo domyślić się, które dwie)

Echaulitia
Uczeń Monster High
Echaulitia.png My, echotwory, wykpiwamy się tym samym. Jak to kiedyś Lynx zrymował: ni mamity, ni papity, tylko szumy, piski, zgrzyty.
Wiek Ładne... 9, tak, 9. Choć wszystkim mówię, że mam 19.
Zabójczy Styl Hipsterskie szaleństwo estradowe. Ale tylko od czasu do czasu... bo momentami odzywa się we mnie inna strona natury i zakładam zwiewne sukieneczki. Nie rozstaję się też ze swoimi wyczepistymi okularami przeciwsłonecznymi.
Dziwaczna wada Czasami używam odrobinę za trudnych słów. Stan twojej mentalności nie obliguje mnie do merytorycznej konwersacji z tobą.
Zwierzę Słowik imieniem Daina. Nocą śpiewa najpiękniejsze pieśni zabrane ciszy...
Ulubione zajęcie Hmm... haftowanie? Ach, i wymyślanie tysiąca bardzo hipstersko-oryginalnych kreacji.
Najbardziej irytująca rzecz Ktoś próbujący sobie przywłaszczyć kogoś/coś nieswojego. Jeśli jeszcze raz zobaczę JEGO z tą Szwabką (z którą mnie ciągle mylą), to rozszarpię na strzępy.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Architektura. Nie wiem czemu, ale fascynuje mnie to od dawna.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gryzologia. To za trudne na mój przeciążony mózg.
Ulubiony kolor Absolutnie fiolet we wszelkich odcieniach.
Ulubione jedzenie Ech... czy to będzie zbyt mainstreamowe, jeśli powiem, że eklerki i ptysie?
Przyjaciele Toralei Stripe, Cleo de Nile i Micara.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki to obciach.

Charakter

Na pierwszy rzut oka Echaulitia zieje chłodną uprzejmością. W sumie pierwsze wrażenie nie zawsze myli, bo ta właśnie cecha kieruje jej zachowaniami. Potrafi w wyjątkowo kwiecistym i nadzianym literackimi wstawkami potoku słów ukryć powalającą obelgę lub słowa zachwytu, przy czym to pierwsze można usłyszeć od niej dużo częściej. Lubi też kwestionować opinie - nieważne, czy wypowiedziała ją sprzedawczyni ze spożywczaka, czy prezydent. Nieco za cięty język Litwinki uchodzi jednak płazem ze względu na jej czar osobisty. Ma też dar przekonywania, jest bardzo wymowna. W stosunku do bliskich jej osób jej zachowanie skłania się ku zaborczości, jednak obstaje też za nimi murem, kiedy potrzeba.

Wygląd

Pogłoski chodzą, że Litwie obiecano najpiękniejszą z echotworek. Cóż, Litia istotnie jest jedną z najurodziwszych przedstawicielek tego gatunku. Wysoka (172 cm, niższa od swojej "rywalki" o 6 cm), nieco za szczupła, o jasnej karnacji i grafitowych oczach. Jej czarne włosy są przeplatane instensywnie żółtymi pasemkami.

W czarze Maski upadabniającego wygląd echotworów do ludzkiego jej włosy przybierają kolor miodowego blondu, a oczy stają się piwne.

Relacje

Rodzina

W przypadku echotworów - wiadomo...

Przyjaciele

Zawarła quasi-przyjacielskie stosunki z Toralei i Micarą (echotworką pochodzenia pruskiego, która po likwidacji jej państwa została włączona do "populacji" niemieckich przedstawicieli POPkultury). Dość ciekawe jest, że nie zawsze była na stopie wojennej z Echolette...

Miłość

Przez 3 lata była z Tonsilem parą, po czym chłopak rzucił ją nieco zmęczony jej zaborczością. Od kilku miesięcy szuka cichcem nowej miłości, jednak jej oczy najwyraźniej są zwróconej nie w tę stronę, co trzeba.

Pupilek

Daina został złapany jeszcze jako ledwie opierzone pisklę. Złośliwi mogliby stwierdzić, że to chyba jedyna istota żywa, której poświęciła jakieś cieplejsze uczucia (no, nie licząc naszego górala). Imię ptaka oznacza po litewsku "pieśń".

Kreacje

Opisy kreacji

Basic

Echaulitia ma na sobie czarny podkoszulek ze śliwkową "narzutą" na nim oraz brokatowe dżinsy rurki zdobione wokół kostek i kolan okrągłymi metalowymi detalami. Jej buty są rónież fioletowe ze złotymi, naśladującymi mikrofony głowicami. Na szyi znajduje się srebrny naszyjnik i okulary przeciwsłoneczne w białych oprawkach wysadzanych kolorowymi kamieniami.

School's Out

Każdy echotwór to patriota, nic więc dziwnego, że i nasza Litwinka przemyciła w tym stroju nieco narodowych elementów. Na zielonym topie bez rękawów odznacza się srebrny znak umieszczony na tarczy trzymanej przez rycerza na Pogoni (dla niezorientowanych - herb Litwy). Pod spód założyła różowopopielatą koszulkę w ciemnoszare kropki. Po bokach czerwonofioletowych rybaczek umieszczono złotą pięciolinię z kluczami basowymi. Tego samego koloru są kolczyki w kształcie klucza wiolinowego. Na głowie znajduje się czerwono-czarna bandana i nieodłączne okulary.

Picture Day (dostępne na deviantArt)

Litia zdecydowanie odstąpiła od koncepcji scenestera i włożyła zwiewną fioletową suknię w falbany, na którą narzucono beżowe bolero z czarnymi suwakami na rękach oraz jasnobrązowymi skórzanymi pagonami. Szarokremowe szpilki z drewnianymi platformami, długie kolczyki w kształcie shurikenów (?) oraz bardzo oczywiste okulary dopełniają wizerunku.

Wersja 2p!

Cóż, kto powiedział, że gdzieś w głębinach Alterny - skupiska wszelkich wymyślonych wszechświatów - nie istnieje odwrócenie, negatyw każdego człowieka i potwora?

"Negatyw" Litii, którą znamy, o normalskim imieniu Aušrinė Taurekaitė, ma odwrócone kolory włosów - białe z pasemkami indygo. Zdaje się promienieć ciepłem i rozjaśniać dzień jak jutrzenka, od której wzięło się jej imię. Łatwo zjednuje sobie ludzi, prawdziwa dusza towarzystwa. Jej słabością jest to, że nie potrafi kryc się ze swoimi emocjami. Za często też wali prosto z mostu, co jej się podoba lub nie, nie bawi się w owijanie w bawełnę. Nie rozumie nacjonalizmu. Należy do społeczności euroamerykańskich otaku, lecz nie obnosi się z tym.

Odjechane cytaty

"-Hm, słyszałam, że znowu uganiasz się za facetami...

-A cóż to znów za inseminacje?" - pomyśl dwa razy, zanim użyjesz jakiegoś słowa...

"Znam się na masowej kulturze na tyle, by wiedzieć, czego w niej unikać." -

Po czym ją rozpoznać?

  • Pokazuje się w bardzo ekstrawaganckich zestawieniach.
  • Rzadko kiedy można ją zobaczyć bez jakiegoś symbolu narodowego.
  • Ma dość wysoki, ironiczny głos.
  • Bardzo często ma na sobie okulary
  • Gdy się zapomni, pojawia się przy niej przynajmniej jeden dowolny instrument muzyczny.

DDD

Ksywki:Litia, Pogoniasta, Hipsteryczka
Ulubione powiedzonko: "Nie hipsteryzuj!" (stąd jej ostatnie przezwisko)
Najbardziej lubi: Różnorodność i względną tolerancję panującą tam.
...a najmniej:Nauczyciela WF-u. Az chciałoby się zaśpiewać "Nie poganiaj mnie, bo tracę oddech..."
Zwierzak: Słowik Daina. W sumie trochę jak echotwory - szary i śpiewa.
Nie rusza się z domu bez: Okularów przeciwsłonecznych z białymi oprawkami. Przydatne nie tylko latem.
Ulubiony kolor: Przeróżne odcienie fioletu, czasami też jakieś rażące oczy kolory
Sekrety jego pokoju: Wbrew pozorom Litia dba o niego wręcz przesadnie. W szafie wisi wiele udzierganych własnoręcznie rzeczy, zaś tapety na ścianach zaprojektowała (ale nie wykonała) sama.
Ciekawostka:

Ciekawostki

  • Cóż, wprawdzie Echolette i Echaulitia znane są w Straszyceum jako bardzo wrogie wobec siebie, jednakże nigdy nie posunęły się do rękoczynów. Wiąże się to z tym, że przy narodzeniu Litwinki obydwie upiorki nieświadomie związały się Więzią Opiekuńczą. czego jednym ze skutków jest to, że gdyby któraś z nich uderzyła drugą, sama poczułaby to uderzenie.
  • Niewiele osób o tym wie, ale potworka za pierwszym podejściem uzyskała... licencję na pilota samolotowego.
  • Jej normalskie imię i nazwisko brzmi Audronė Taurikaitė.
  • Urodziny obchodzi 17 września.
  • Nie przyznaje się do tego, ale w wielkim sekrecie prowadzi dziennik.
  • Sprawa imienia (żeby uniknąć zarzutów ze strony jakiejkolwiek purystki językowej. Wiem, jestem paranoiczką): Imię wymyśliłam jako swego rodzaju żart z litewskiej pisowni. Właściwym tutaj prefiksem do imienia jest "Ech-", całość jednak dopełnia warunków "normalnego" imienia echotworskiego, gdyż "au" czyta się z litewska jako coś w rodzaju zbliżonego do "o".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki