FANDOM

Dzień dobry, wchodzę
Witaj w klubie
---
Sezon Sezon 1
Poprzedni: ---
Następny: Samotna wyspa

Dzień dobry, wchodzę - 1 odcinek pierwszego sezonu Witaj w klubie. Głównymi bohaterami są Alan DifShape, Steve Elert oraz Mojry Xen.

Krótki Opis

Szkoła jest jak wielka dżungla. Trzeba walczyć o dobre oceny, miejsce na stołówce, albo o szacunek wśród kolegów. Czy trójka naszych bohaterów da sobie radę w najnowszej sytuacji?

Streszczenie

Odcinek zaczyna się od normalnej sceny z życia uczniów.. Wszyscy są czymś zajęci. A to rozmowami, a to jedzeniem, a niektórzy bijatykami.. Do szkoły z głośnym hukiem weszli nowi uczniowie - Alan DifShape, Steve Elert i Mojry Xen. Mimo, że dwoje chłopaków chciało już robić coś innego to Alan zakazał im, aby nie wyrzucono ich z pierwszego dnia. Podchodzi do nich grupka uczniów w skład, których wchodzą straszyciółki i kilka chłopaków. Postanawiają się z nimi przywitać i porozmawiać na temat ich zainteresowań etc. Jednakowoż spółka nie miała zbyt dużo czasu na gadanie, aby z nimi porozmawiać, gdyż musieli udać się do dyrektorki.. Oczywiście po jakiejś minucie zapomnieli, gdzie jej pokój się znajduje, więc zaczęli pytać o pomoc. Najpierw zapytali się Rushikuna Ameteru, która nie chciała im pomóc, potem Manny'ego Taura, który zamiast ich zaprowadzić prawie zaczął się bić z Mojrym.. Na szczęście z pomocą przyszła Susie_Sato, która z przyjemnością odprowadziła chłopaków do sali dyrektorki.. A potem ich oprowadziła po szkole. Podczas tej wycieczki zazdrosne uczennice zaczęły wyzywać puchatą dziewczynę od grubych świń. Jednakowoż chłopacy postanowili stanąć w obronie towarzyszki.. I wkurzone zazdrośnice odeszły od nich. Po czym wszyscy poszli do cukierni coś zjeść.

Bohaterowie

Postacie pierwszoplanowe

  1. Alan DifShape
  2. Steve Elert
  3. Mojry Xen

Postacie drugoplanowe

  1. Susie Sato

Postacie w tle

  1. Potwory w tle
  2. Straszyciółki
  3. Deuce Gorgon
  4. Jackson Jekkyl
  5. Tonsil
  6. Rushikuna Ameteru
  7. Manny Taur

Galeria

Ciekawostka

  1. Jest to pierwszy odcinek sezonu 1 oraz całej serii Witaj w klubie.
  2. Jest to pierwszy odcinek stworzony przez Ryukkopr.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki