FANDOM

Dora Arashi
Uczeń Monster High
DoraArashi
Wiek Mam 14 upiornych lat.
Zabójczy Styl Lubię nosić zwiewne sukienki z paskami, wykończone koronką.
Dziwaczna wada Kiedy się denerwuję, mam skłonność do wyładowań elektrycznych. Ponadto jestem potwornie nieśmiała.
Zwierzę Mam szczurka o imieniu Safaia.
Ulubione zajęcie Lubię czasami zaszyć się w cichym kątku i pisać powieści kryminalne.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy potwory śmieją się z moich prac. To takie nieuprzejme!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Upiorna literatura. Po prostu kocham pisać!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Pływanie. Moje napięcie + woda, to nie wróży nic dobrego.
Ulubiony kolor Niebieski, trochę zachodzący w odcień morskiego.
Ulubione jedzenie Kremówki. Mmmm, pycha.
Przyjaciele Mimo tego, że jestem bardzo nieśmiała, to moją przyjaciółką jest Amelie Muroame.
Dolldiaryicon Piszę tylko powieści kryminalne.
 Dora Arashi - 14 letnia upiorzyca, córka smoka burzy. Dziewczyna bardzo lubi pisać powieści kryminalne. Mimo, że jest bardzo młoda, jej książki czyta wiele potworów.

Osobowość

Dora jest bardzo nieśmiałą i skrytą w sobie osobą. Woli trzymać się z boku, niż z kimkolwiek konwersować. Dziewczyna jest samotna. Ma tylko jedną przyjaciółkę, z którą dość rzadko się widuje. Upiorka nie lubi, gdy potwory naśmiewają się z prac i nie doceniają jej. Kiedy się denerwuje, ma skłonność do wyładowań elektrycznych. Czasami naprawdę trudno jej jest nad sobą zapanować.

Klasyczny potwór 

Smok burzy
Smoki burzy - są to specyficzne smoki, które potrafią używać elektrycznego oddechu. To właśnie Arc Dragon został niegdyś zniszczony przez Leia Magnusa zaklęciem Dragon Slave, przez co czar nazywa się tak, a nie inaczej.

Wygląd

Dora Arashi ma smukłą sylwetkę. Jej skóra jest koloru ciemnego fioletu. Błony na skrzydłach, oczy i włosy dziewczyny są niebieskie, zachodzące w odcień morskiego. Kości skrzydłowe mają barwę granatową. Często czesze się w koczka z rozpuszczonymi włosami. Upiorka nosi zwiewne sukienki z paskami i koronką.

Relacje

Rodzina

Smoczyca miała wykluć się jako ostatnia. Jej matka ukryła jajo, a sama poniosła śmierć. Dora nigdy nie poznała swoich braci i sióstr. Nie wiadomo także,co się stało z jej ojcem. Niewyklute jajo znalazł wędrowny smok i wychował młodą jak własne.

Przyjaciele

Upiorka jest nieśmia i z tego powodu ma tylko dwie przyjaciółki - Amelie Muroame i Lee.

Lee

Dora poznała się z Lee na zjeździe wiśni, który odbywa się raz na 1000 lat. Na początku dziewczyny wyczuwały między sobą negatywną energię. Unikały się nawzajem, a kiedy raz przyszło spojrzeć im się w oczy obydwie nie wytrzymały i zrobiły pozę do walki. W końcu obydwie zaczęły się śmiać wyjaśniając swoje zachowanie. Na zakończenie zjazdu Lee czule przytuliła nową znajomą w obawie, iż nigdy więcej jej nie ujrzy. Kiedy jednak spotkały się w straszyceum obydwie padły sobie do ramion i zostały najlepszymi straszyciółkami...

Miłość

Dziewczyna nie jest w związku. Podkochuje się skrycie w chłopaku, którego imienia nie pamięta.

Zwierzę

Szczur
Dora ma szczurka o imieniu Safaia. Znalazł go wędrowny smok, który podarował istotkę smoczycy. Jest z nią od pięciu lat i chce, żeby był jak najdłużej.

Śmierć rodziny

Dora Arashi miała się wykluć jako ostatnia z pięciu jaj. W tamtych czasach stosunki między normalsami a smokami nie były dobre. Niestety ludzie odkryli kryjówkę mamy Dory. Ta była jednak mądra i zdążyła schować jajo ze smoczycą w bezpiecznym miejscu tak, żeby nie uległo zniszczeniu. Prawdopodobnie rodzeństwo dziewczyny wykluło się wcześniej i zostało zabite tak jak matka. Nikt nie wie, co się stało z ich ojcem. Jajo znalazł pewien poczciwy wędrowny smok. Postanowił, że zaopiekuje się niewyklutym jeszcze maleństwem. Wychowywał ją do 14 roku życia. Wtedy zmarł. Dziewczyna zamieszkała w internacie Straszyceum. Przez smutne wspomnienia związane z jej prawdziwą rodziną, zamknęła się w sobie. Odnalazła się jednak w pisaniu powieści kryminalnych, skrywając tam cząstkę swojej przeszłości.

Ciekawostki

  • Dziewczyna nie ma rodziny.
  • Japońskie słowo Safaia oznacza Szafir.
  • Słowo Dora pochodzi od japońskiego słowa Doragon, czyli smok.
  • Słowo Arashi to po japońsku burza.
  • Jako, że smoki są jajorodne, Dora nie posiada pępka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki