FANDOM

Wszyscy jesteśmy tylko zbiorem gwiazd, które próbujemy ułożyć w konstelacje.

Diana Eclipse
Uczeń Monster High
DianaBasic
Wiek Nie wiem, ile lat miała poprzednia właścicielka ciała, ale wyglądała na nastolatkę... biedna, zabiła się w tak młodym wieku.
Zabójczy Styl Wolałabym ubierać się w innym stylu, jednak nie mam serca pozbawiać ciała poprzedniej właścicielki jeszcze bardziej. Dlatego wybieram ubrania w ciemnych barwach, w stylu... grunge? Chyba tak to się nazywało.
Dziwaczna wada Gdy na niebie pojawia się księżyc w pełni, reaguję na niego prawie tak mocno jak wilkołaki. Moja skóra zaczyna promieniować świetlistym blaskiem, a oczy stają się całkowicie białe. Mogę wtedy rozmawiać z moimi braćmi i siostrami znajdującymi się pośród gwiazd.
Zwierzę
Ulubione zajęcie Uwielbiam pisać wiersze w wolnym czasie. Mogę wtedy przelać swoje myśli i uczucia na papier. Lubie bawić się też z moimi ptakami.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ludzie pytają mnie, dlaczego jestem taka nieśmiała... Po prostu nie podoba mi się na Ziemi i boję się tutejszych istot.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kocham plastykę i upiorną literaturę. Mogę wyrazić na nich swoje uczucia w wierszach i obrazach... chociaż wiem, że to tylko przez to, że poprzednia właścicielka ciała posiadała te zdolności.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Wychowanie fizyczne.. nie jestem dobra w żadnych sportach, wolę rozwijać moją artystyczną stronę.
Ulubiony kolor Fioletowy i srebrny, kojarzą mi się z księżycem.
Ulubione jedzenie Lubię jagody i jarzyny w każdej formie... najbardziej, kiedy są użyte w koktajlach. Przepadam też za bezami.
Przyjaciele J.H. Mare, Trinette
Dubbing Eve Myles (oryginał)
Dolldiaryicon Pamiętnik Diany
Dianaskulette
Diana Eclipse - dziecię księżyca, przejęła swoje ludzkie ciało po dziewczynie, która popełniła samobójstwo. Przez to Diana ma pewnego rodzaju kryzys egzystencjalny - nie jest pewna, jaką część osobowości i umiejętności przejęła po poprzedniej właścicielce, a co ona wniosła sama. Co jeśli jest tak naprawdę niczym, a wszystko przejęła po tamtej dziewczynie? Często zadaje sobie tego typu pytania, tym samym stara się dbać o swoje ciało, z szacunku do niej. "Jej" zainteresowaniami są sztuka, pisanie wierszy oraz hodowla ptaków.

Osobowość

Są osoby śmiałe i otwarte, samą swoją aurą przyciągając do siebie ludzi. Diana nie jest jedną z nich. Od razu po przybyciu na Ziemię czuła się zagubiona w tym obcym świecie. Trudno było jej się dostosować do nowego środowiska, gdyż słabo wychodzi jej adaptacja ludzkich zwyczajów. Dziewczyna jest małomówna ze względu na strach przed zwróceniem na siebie czyjejś uwagi. Nienawidzi być w centrum zainteresowania, ponieważ ma wrażenie, iż wszyscy ją wtedy oceniają. Boi się być tematem rozmów, bo wtedy głównie mówiona są o niej złe rzeczy. Nie potrafi poradzić sobie ze swoją nieśmiałością, tym samym trudno jest jej znaleźć w kimś oparcie, którego tak bardzo potrzebuje. Łatwo doprowadzić ją do płaczu, wystarczy jedna krytyczna uwaga i oczy dziewczyny zalewają się łzami. Nie może znieść jakikolwiek aktów agresji, nawet nie skierowanych przeciwko niej. Diana nie ufa innym, chyba, że wystarczająco udowodnią swoją wartość. Dla takich osób staje się bardziej otwarta i nie tak łatwo ją spłoszyć. Powierza im swoje sekrety i liczy na to, iż nie zostaną one nikomu wydane. Z chęcią słucha innych, starając się im jak najlepiej pomóc, choć rzadko to się na coś zdaje. Nie potrafi poradzić sobie ze swoimi własnymi problemami, więc na czyjeś rzadko ma odpowiednią solucję.
Diana żywi fascynację do żywych istot, nie licząc ludzi. Nigdy nie widziała na własne oczy takiej różnorodności stworzeń w dodatku tak pięknych, a zarazem okrutnych. Najbardziej kocha ptaki, których umiejętność latania jej się z upragnioną wolnością. Z sentymentem lubi również patrzeć w nocne niebo, rozmawiając ze swoimi braćmi i siostrami, choć ci jej nie słyszą. Jako "intruz" w ludzkim ciele może nigdy nie dostosować się do życia na Ziemi, jednak stara się poznawać jak najwięcej cudów natury. Próbuje używać życia porzuconego przez nieznaną dziewczynę. Nie chce, by jej śmierć poszła na marne. Wiąże się z tym kolejna cecha Diany, czyli wrażliwość na krzywdę. Nie potrafi wyobrazić sobie tego, co mogło popchnąć tak młodą istotkę do zabicia się. Tak, może ten świat potrafi dać w kość, ale warto żyć.
Dziewczyna to bardzo cierpliwa osoba, mogłaby oglądać powoli schnącą farbę lub rosnącą trawę. Tak naprawdę może usiedzieć długo w jednym miejscu, pod warunkiem, że panuje cisza. Nic nie mąci jej spokoju bardziej, niż głośno puszczana muzyka (kiedy nie ma na nią ochoty) czy krzyki. Nigdy nie unosi się jednak gniewem, najwyżej trzyma te uczucia głęboko w sobie, by nie wyszły na jaw.
Kiedy ktoś żartuje, Diana bierze to zbyt często na poważnie. Ma poczucie humoru, lecz większość rzeczy bierze zbyt dosłownie. Nie rozumie też wielu metafor używanych przez potwory. Ledwo nauczyła się angielskiego, to dodatkowo ma jeszcze znać jakieś potocznie zwroty... dlatego lepiej nie mówić do niej z sarkazmem, gdyż zaskutkuje to płaczem lub lawiną przeprosin. Nie wiążę się to w żadnym wypadku z tym, że dziewczyna wolno się uczy lub nie jest inteligentna. To głównie wina ogólnego strachu przed życiem na Ziemi, które przeszkadza jej w skupieniu się i nauka przychodzi jej trochę trudniej. Bez całego stresu Diana to bardzo pojętna osoba, lubiąca poznawać nowe rzeczy.

Wygląd

Diana jest średniego wzrostu dziewczyną o błękitnym kolorze skóry. Na jej prawej ręce można dostrzec znamię w kształcie gwiazdozbioru Cassiopei, z którego Diana pochodzi. Na jej policzkach można dostrzec lekkie, białe piegi. Ma heterochromię, jej prawe oko jest bladoniebieskie, a drugie szaro-niebieskie; drugie to naturalny kolor poprzedniej właścicielki ciała. Diana ma duże, okrągłe oczy, jak i wydatne usta. Zwykle nosi kolczyk na płatku nosa. Ma średniej długości, białe włosy z krótką, prostą grzywką. Pod nią Diana ukrywa znamię w kształcie pół-księżyca.

Miejsce pochodzenia

Galaktyka
Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy. Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk. Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Klasyczny potwór

Dziecię Księżyca - pomimo nazwy, są to gwiazdy z gwiazdozbiorów, które potrafią przejąć władzę nad ciałami zmarłych tragicznie istot. Po przejęciu ciała przybiera one kolor fioletowy, niebieski lub biały. Podczas pełni ich skóra zaczyna się świecić, emanując pięknym blaskiem, a oczy stają się całkowicie białe, mogą wtedy mentalnie rozmawiać z innymi gwiazdami. Zabić je można tylko przebijając ich oko pazurem gryfa, jednak nie sprawi to, że powrócą do galaktyki. Będą one nadal wędrować po ziemi, gdzie muszą znaleźć nowe ciało. Każde z dzieci ma na swoim ciele znamię w kształcie gwiazdozbioru, z którego pochodzą.

Relacje

Rodzina

Dalsza rodzina

Przyjaciele

J.H. MareTrinette,

Kimiko Mūnraito

Dziewczyny poznały się podczas pełni. Diana wyszła na zewnątrz by porozmawiać ze swoimi braćmi i siostrami. Choć miejsce to o tej porze nie było zbyt uczęszczane miała wrażenie, że nie jest tu sama i miała rację. Po okolicy wałęsała się również Kimiko, która miała już dość głosów, które słyszała. Było widać, że cierpi. Yi początkowo miała nadzieję, że jelonek sobie pójdzie, później sama zamierzała się oddalić, ale ból wymalowany na licu Kimi nie dawał jej spokoju. Po dłuższym wahaniu zdecydowała się do niej podejść i zapytać co się dzieje. Jelonka była niechętna na rozmowy, chciała nawet uciec, ale nagle złapała się za głowę i zaczęła krzyczeć. Widząc przerażenie Diany postanowiła jej wyjaśnić, co się z nią dzieje. Okazało się, że błękitna dziewczyna również pochodzi z kosmosu i wiedziała z czym może zmagać się Kimiko. Zaoferowała jej pomoc w postaci rozmowy i szklanki herbaty. Kimi nie chciała wchodzić jej na głowę, ale ostatecznie zgodziła się. Pogawędka trwała tak długo aż jelonka zasnęła w mieszkaniu Diany. Rankiem wybudzając się podziękowała Yi za jej dobroć i obiecała, że się odwdzięczy. Od tamtej chwili stały się przyjaciółkami, które mogą ze sobą szczerze porozmawiać.

Znajomi

Cici ClockMeluisa Wasser, Mei-Lin Lang, Angèle Gardien, Otto Von Rust

Wrogowie

Ori Gami

Miłość

Diana jest w środku nieuleczalną romantyczką, marzy o kimś, komu mogaby zaufać, kto by ją pokochał mimo wad i sprawił, aby poczuła się wyjątkowa. Nie zakochuje się jednak rzadko, a w swoim życiu była tylko raz poważnie w kimś zauroczona - tą osobą była, i jest, J.H., lecz Diana nigdy jej tego nie wyzna, nie chcąc niszczyć tak dużo znaczącej dla niej przyjaźni. Dlatego czeka, aż uczucia, które żywi do przyjaciółki wygaśnie, szczególnie, że J. H. jest obecnie w związku. Z mniejszych i mało znaczących zauroczeń, swojego czasu z daleka podziwała Varię, jej opanowanie i elegancję, jak i urodę. Szybko się jej to odwidziało po dowiedzeniu się, że Varia ma dziewczynę, chociaż i tak Diana była zbyt wstydliwa, by z nią porozmawiać.

....?

Zwierzak

Zainteresowania

Pisanie wierszy

Ornitologia

Sztuka

Biografia

"Otworzyłam oczy, będąc szybko oślepioną przez białe, ostre światło. Minęło kilka chwil, zanim mogłam się rozejrzeć, a gdy już to zrobiłam, miałam pewność, że stałam się intruzem w czyimś ciele. Leżałam w wanie wypełnionej niebiesko-fioletową cieczą, w której można było dostrzec drobinki przypominające gwiazdy. Wypływała ona poza wannę, brudząc podłogę i nadając jej wygląd nocnego nieba. Zawsze jest tak pięknie. Nie pamiętam moich poprzednich żyć, lecz w mojej głowie nadal mam obraz tego, jak wyglądało miejsce śmierci - jak dom. To już nie była krew wylewająca się z moich nadgarstków, to był symbol nowego początku dla tego ciała, dla mnie. Moim domem znów stała się Ziemia.

Podniosłam się z wanny, tym samym wylewając jeszcze więcej wody na podłogę, ale to nie miało znaczenia. Czy mokra podłoga ma jakiekolwiek znaczenie wtedy, gdy wasza córka umarła? I tak czułam się źle, panosząc się po obcym domu, w obcym ciele z moim umysłem, a do tego jeszcze robiłam bałagan. Lecz trudno, czekały na mnie ważniejsze rzeczy. Zrobiłam to, co normalny człowiek po kąpieli - wytarłam się, ubrałam i spojrzałam w lustro. Wiedziałam, że mam jej twarz, lecz teraz była ona nienaturalnie niebieska, a na czole widniało znamię księżyca. Czy to ja nienawidziłam swojego odbicia, czy tamta dziewczyna? Nigdy nie dostanę odpowiedzi na te pytania, bo stałam się już tą biedną, udręczoną duszą.

Nie chciałam dłużej siedzieć w łazience, a w domu panowała niesamowite cisza. Nikogo nie było, to pewne. Nikt, kto mógł ją uratować... ludzie zawsze mają najtragiczniejsze losy. Udałam się do jej sypialni, by dowiedzieć się trochę o tym, jakim była człowiekiem. Jak zawsze nie posiadałam żadnych jej wspomnień, tylko emocje - smutek, gniew, pustkę. Bo pod koniec oni chcą tylko czuć.Nad jej łóżkiem wisiały jasno świecące lampki, jak i rysunki, prawdopodobnie namalowane przez nią. Miała talent, to pewne, lecz czym jest artysta bez dręczących go demonów nienawiści do samego siebie. Miała również piękną duszę, co ukazuje się w sztuce. Mojej rasie zawsze najłatwiej do dostrzec, naturalnie... czujemy wszystko bardziej. Piękno wewnętrzne jest dla nas najważniejsze, w ten sposób wybieramy ciało, które dostanie drugą szansę. Zawsze to brzmi dziwnie, ale czuję się podekscytowana, gdy mogę odkryć, jaką osobą była postać po której mam ciało. Napełnia mnie to też smutkiem, lecz z drugiej strony piękne jest nadanie czemuś nowego życia. Ale jej rodzice nigdy nie odzyskają swoją córki, nawet jeśli jej ciało żyje. Nigdy nie będą mogli z nią obejrzeć rodzinnego albumu i powspominać święta, gdy ta miała sześć lat, ani jej rysunków z dzieciństwa. W tym tkwi problem - nie ciało tworzy osobę, a jej wnętrze. Dlatego nigdy nie zastąpimy zmarłych osób, jesteśmy żywymi atrapami. Nie jestem czyjąś córką. Lecz łzy, które zaczęły spływać w tamtym momencie po mojej twarzy były w stu procentach moje. To ta jedyna chwila w naszej egzystencji, kiedy żal jest w pełni nasz. Żal powoli pokrywający jej zeszyt od matematyki, luźno otwarty na biurku, rozmazujący grubo nałożony tusz w miejscu skreślenia błędu. Żal wypełniający ją jak gorąca ciecz plastikowe naczynie.

Przepraszam. Zawsze będę przepraszać.

Nie pozwoliłam jednak, by naczynie się zniekształciło pod wpływem gorąca, uspokoiłam się. To nie czas, to nie miejsce na moje emocje. Usiadłam na jej łóżku, gdzie otwarty był jeszcze laptop. Pierwszą kartą była strona z wiadomościami na portalu społecznościowym, gdzie wysłała każdemu ze swoich przyjaciół inną wiadomość pożegnalna. Niektórzy nadal do niej pisali, wystraszeni, nie mając pojęcia co się dzieje. Nie miałam prawa interweniować, ale... było mi ich szkoda. Stracili właśnie przyjaciółkę i nawet o tym nie wiedzieli. Napisałam krótką odpowiedź, podszywając się pod jej rodziców, wyjaśniającą, że "Diany" nie ma już wśród żywych. Nie miałam serca patrzeć już na ich odpowiedzi, bo wiedziałam, iż będę chciała ich pocieszyć, ale nie mogłam. Odsunęłam od siebie urządzenie i ostatni raz otarłam łzy, a jedyne, co mi pozostało, to czekanie na rodziców Diany. Po tym zniknę z ich życia.

Nie zasługują na to.

A ja nie zasługuję na Dianę."

Niezapomniane cytaty

  • Cytat1 tutaj wpisz cytatCytat2 - adnotacja do cytatu

Po czym ją rozpoznać?

  1. Po lekko świecącej aurze.
  2. Koszulkach z zespołami rockowych oraz metalowych zespołów.
  3. Cichym, brzmiącym nieobecnie głosie

Wystąpienia

Filmy pełnometrażowe

Orchard - World of Chaos

Drop Dead Diary

Ksywki: Gwiazdka
Ulubione powiedzonko: Cytat1 To zdecydowanie nie moja orbita.Cytat2
Najbardziej lubi: Upiorna literatura, na której może dyskutować o różnych dziełach oraz w spokoju tworzyć własne wiersze. Diana lubi też zajęcia plastyczne, bo choć malowanie jest jej trochę dalsze od pisania, to przez taką formę sztuki również może przelać swoje uczucia na płótno.
...a najmniej:
Zwierzak:
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor: fioletowy, srebrny i niebieski, ponieważ te barwy kojarzą jej się z księżycem i gwiazdami.
Sekrety jej pokoju:
Ciekawostka:

Serie

nazwa serii

  • Linia:
  • Wydanie:
  • Numer asortymentu: -
  • Numer Modelu: -

Ciekawostki

  • Na Ziemię trafiła 7 stycznia.
  • Postać została zaadoptowana od PinkLightning.
  • Początkowo postać nazywała się Luna "Gwiazdka" Nightmare.
  • Diana posiada naszyjnik, z którym pojawiła się na Ziemi. Kryształ w nim umieszczony to topaz i ma to swoją przyczynę. Dawało się go w prezencie osobom potrzebującym odwagi i śmiałości, by nie bać się osób ze swojego otoczenia.
  • Imię Diana nosiła rzymska bogini księżyca, natomiast nazwisko dziewczyny oznacza "zaćmienie".
  • Diana bardzo nie lubi fast-foodów; uważa, że takie jedzenie jest zbyt niezdrowe, a w knajpach, które je sprzedaja panuje zbyt tłoczna atmosfera.
  • Zaproponowała kiedyś Marinie adopcję jakiegoś żywego ptaka, jednak ta odmówiła, woląc posiadać tylko swoją mechaniczną jaskółkę.

Galeria

Od innych

Osiągnięcia

Medal3
Diana Eclipse zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca września 2013!
Model3
Diana Eclipse zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca stycznia 2015!
Model2
Diana Eclipse zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Marzec 2017!
Medal3
Diana Eclipse zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Maj 2017!