FANDOM

Dennise Valhall - 15-letnia córka ducha Wikingów, Alvara III i Amalii.

Dennise Valhall
Uczeń Monster High
{{{obrazek}}}
Wiek 15 lat... Oczywiście w latach umarłych!
Zabójczy Styl Uwielbiam naturalne futra i skóry - wiem, że może to nie właściwe, ale wyglądają zabójczo!
Dziwaczna wada Mam ogromne ego, nienawidzę krytyki wobec mnie. Czasami wpadam w furię, kiedy ktoś mnie poprawia.
Zwierzę Niestety tatuś nakazuje mi trzymać zwierzęta daleko od naszej łodzi...
Ulubione zajęcie Kocham muzykę, a zwłaszcza grę na lutni!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy GreenPace ni z tad ni z owąd napada mnie i chce zabrać moje nowe futerko... Grrr!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Muzyka, oczywiście!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Fizyka. Jestem zbyt "prostą" osobą na to wszystko!
Ulubiony kolor Brąz, zwłaszcza w komplecie z starym złotem.
Ulubione jedzenie Kurczak z sosem ogórkowo-śmietanowym.
Przyjaciele Przyjaźnię się z Clawdeen i Clawd'em Wolf.
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Osobowość

Dennise cechuje się zdrowym rozsądkiem, altruizmem wobec ludzi, odwagą i odpowiedzialnością. Jest osobą ułożoną i inteligentną, bardzo wrażliwą na sztukę. Często jednak uparta i pyszna. Ma cechy przywódcy, pewność siebie i niski, okazały głos. Posiada przyjaciół i kolegów, ogółem jednak nieznajomych trochę odpycha jej śmiałość.

Wygląd

Dennise jest dość wysoką (1,70) osobą o szczupłej, wysportowanej, umięśnionej sylwetce. Jako skandywaska dziewczyna, wygląda dość ogólnie co do narodu: blada, niebieskooka, jasna blondynka z dużymi, pełnymi, karminowymi ustami, które są jej największym atutem. Ma dość groźne spojrzenie spod czarnej, wygiętej niczym łuk brwi i bardzo mocno zaznaczone rysy twarzy. Jej włosy sięgają parę centrymetrów za ramię, są raczej proste i dość cienkie.

Potwór

Duch – w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym. Jedno z artystycznych wyobrażeń ducha typowe dla kultury współczesnej. Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami. Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp. Spirytyzm i spirytualizm usiłują nadać badaniom nad kontaktami z duchami charakter naukowy, jednak współczesna nauka nie zajmuje się tym tematem, uznając go za sferę wierzeń.

Relacje

Rodzina

Dennise jest córką wikinga Alvara III; za życia przywódcy klanu złodziejskiego-morskiego; aktualnie inżyniera, a także Amalii, za życia i obecnie wybitnej krawcowej. Matka Amalii pochodziła ze Szwecji, ojciec Alvara III za to z Danii. Dennise urodziła się w Norwegii, tak samo jak jej rodzice, do USA przeprowadziła się parę miesięcy temu, ze względu na nową, lepiej opłacalną pracę matki. Dziewczyna ma bardzo dobre kontakty z rodzicami, zwłaszcza dlatego, że nigdy nie sprawiała im większych kłopotów, w dodatku jest wobec nich posłuszna. Gorzej jest jednak z braćmi - starszym Jacobem i młodszym Isaciem ([1]) , których szczerze nie znosi, ponieważ chłopcy uwielbiają grać jej na nerwach.

Dennise ma liczne kuzynostwo: Albina; Alrika; Antona; Bertila; Bosse; Calle i Caspra (ze strony ojca), Clemensa, Ebbe, Enoka, Dagny i Filippa (ze strony matki). Z ciotkami i kuzynostwem utrzymuje dobry, ale nie za bliski kontakt (przeraża ją fakt chociażby kupowania dla nich 11 prezentów na Wigilię).

Miłość

Upiorka mimo, że nigdy nie była aspołeczna - wręcz przeciwnie, lubi spędzać czas wśród przyjaciół i znajomych, nigdy jednak nie miała chłopaka. Od zawsze uważa, że jest w tych tematach bardzo zielona, a sam podryw to prawdziwa katorga. Nigdy jej to nie przeszkadzało, od kiedy nie trafiła do Straszyceum i nie spotkała Manny'ego Taur'a. Można niekiedy zauważyć, że są ku sobie, wszystkie jej szanse jednak przekreśla dziewczyna chłopaka - Iris.

Przyjaciele

Dennise miała dwie bliskie przyjaciółki w Norwegii, Gerdę i Nylie, z którymi spędzała naprawdę wiele czasu. Od kiedy przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych jednak ich kontakty ucichły, a nawet zniknęły. Jeśli chodzi o prawdziwych przyjaciół w USA, odnalazła ich wśród rodziny Wolf. Na samym początku poznała Clawdeen Wolf, szybko okazało się, że są bratnimi duszami, od tamtego czasu stały się prawie nierozłączne. Na ich rodzinnym grill poznała resztę rodzeństwa - Clawd'a, Howleen i Clawdię. Mimo dobrych kontaktów z siostrami Clawdeen, tylko Clawd stał się jej kumplem.

Ciekawostki

  • Nazwisko "Valhall" pochodzi od słowa "Valhalla", czyli nieba wikingów.
  • Ulubiony instrumentem Dennise jest lutnia. Lubi także skrzypce i flet.
  • Nigdy jeszcze nie miała chłopaka, ale podkochuje się w Manny'm Taurze.
  • Mimo, iż uwielbia jeść, nie potrafi dobrze gotować.
  • Co miesiąc chodzi do kosmetyczki na manicure, nienawidzi jednak wizyt u fryzjera.
  • Uważa, że ogólnie narzucane zasady modowe są nie modne.
  • Przy sobie ma zawsze notatnik, smartphone i przekąskę.

Meta Timeline

  • 25 marca 2016: Texas Girl 123 składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Dennise Valhall.
  • 28 marca 2016: Dennise debiutuje w odcinki "Postrach w liceum" - "Sierść się jeży".
  • 15 czerwca 2016: Na stronie Monster High Własne Postacie pojawia się pierwszy art Dennise.

Lalki

Basic

  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: czerwiec 2016
  • Numer asortymentu: DV453
  • Numer modelu: DV68341

Dennise ma platynowe, proste włosy z zaczesaną, spiętą grzywką. Jej głowę ozdabia delikatna, mała tiara w odcieniu różowego złota. Życia jej porcelanowej twarzy dodają jabłkowo-zielone cienie do powiek i czerwona szminka. Lalka posiada niewielką kolię-obrożę, przypominającą małą kolczatkę, w kolorze jak jej ozdoba do włosów. Dennise nosi biały, luźny T-shirt, sięgający do jej pępka, obcisłe, podziurawione jeansy-biodrówki, a także grubą, długą kamizelkę bez rękawów z naturalnego futra norek. Lalka posiada także czarne, wciągane botki ze skóry aligatora i pęczek złotych bransoletkę na lewym nadgarstku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki