FANDOM

Przepowiednie zawsze się spełniają.

—Delfina, To się stało za minutę

Delfina Mantea
Uczeń Heaven High
Delfina
Wiek 16 lat
Zabójczy Styl Nie jestem pewna, czy "zabójczy" to odpowiednie określenie. Ale lubię jakieś niewielkie, przyjemne dodatki, które podkreślają to, kim jestem.
Dziwaczna wada Jako iż jestem córką Wyroczni to odziedziczyłam dar widzenia przyszłości... Ale o wiele za często zdarza mi się mówić przyszłość, kiedy inni tego nie chcą lub nie potrzebują.
Zwierzę Nie przewiduję zwierzaka. A szkoda...
Ulubione zajęcie Pisanie wierszy. Uwielbiam siedzieć nad kawałkiem papieru i pisać poematy czy ballady... ale jaka szkoda, że nie potrafię przewidzieć czy mogłabym je komuś przeczytać.
Najbardziej irytująca rzecz Ludzie, którzy próbują unikać przeznaczenia. To, co zostało powiedziane, stanie się na pewno. Więc nie sensu przed tym uciekać.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia. Czasami lepiej patrzeć w przeszłość niż w przyszłość.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Ekonomia. Po co mam się uczyć czegoś, co w niedługim czasie będę w stanie przewidzieć?
Ulubiony kolor Lapis lazuli.
Ulubione jedzenie Listki oliwne i woda źródlana.
Przyjaciele Przewiduję, że moimi przyjaciółmi są Thena Olympus i Soralen Aether.
Dolldiaryicon Zapiski z Kryształowej Kuli
Delfina Mantea - córka Wyroczni Delfickiej. Ma 16 lat. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku To się stało za minutę, gdzie wydać wyraźnie co ona potrafi. Jak córka Wyroczni, umie przewidywać przyszłość. Uczęszcza do Heaven High.

Osobowość

Delfina jest cicha i zamknięta w sobie oraz małomówna. Mało co ją ciekawi, gdyż zawsze wie co ją czeka. Rzadko z kimkolwiek rozmawia, gdyż wie jak rozmowa się potoczy. Zdarza jej się jednak mówić innym ich niedaleką przyszłość, co zwykle prowadzi di wielu niemiłych sytuacji. Zwykle jest unikana ze względu na swoją zdolność, więc często doskwiera jej samotność. Jednak wśród uczniów jej Chmurnikum jest kilka osób, które właśnie za to ją lubią.

Wygląd

Delfina ma niebieską skórkę pokrytą różnymi znakami, przypominającymi tatuaże. Jej oczy są ciemnoszare, lecz widać w nich czasami żółte błyski, ale tylko wtedy, gdy przewiduje przyszłość. Ma długie włosy, które u nasady są czarne, a u końcówek morskie. Wiecznie rumieni się na niebiesko.

Klasyczny potwór

Wyrocznia Delficka – sławna w starożytnej Grecji wyrocznia w Delfach pochodząca jeszcze z okresu mykeńskiego, kiedy była miejscem kultu boga chtonicznego. Grecy uważali sanktuarium za omphalos – pępek świata. W okresie homeryckim wyrocznia stała się ośrodkiem kultu Apollina, a przepowiednie wieściła siedząca na trójnogu kapłanka Pytia, wieszczka Apollina.

Relacje

Rodzina

Delfina jest córką Wyroczni Delfickiej. Ma także wuja, Apolla i kuzynkę Alinę Phoibos.

Przyjaciele

Dziewczyna utrzymuje dobre kontakty z Theną Olympus, Amelie Muroame i Solarenem Aetherem.

Miłość

Delfina przewiduje, że jej miłość się odnajdzie jak skończy szkołę.

Zwierzak

Aktualnie Delfina nie posiada zwierzaka i nie przewiduje, że kiedykolwiek będzie go miała.

Stroje

Basic

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - To się stało za minutę
  • Komentarz Delfiny - "Po co się stroić, skoro nie będzie nic wielkiego?"

Dodatkowe info

  • Moja BUU-unikalna cecha - Przewiduję. Ale co to ma niby być za niezwykłość?
  • Ksywka - Nie jestem pewna... może Delf? Ina?
  • Ulubione powiedzonko - "Idź wciąż naprzód" Szkoda, że nie można się potem cofnąć.
  • Nie ruszam się z domu bez - Kilku listków oliwnych do pogryzienia. Pomagają mi się odstresować... a może po prostu uzależniają?
  • Sekrety mojego pokoju - Nic wielkiego sekretnego tam nie ma. Zawsze tam panuje mrok, wszędzie są palone kadzidełka i jest albo piekielnie gorąco albo przeraźliwie zimno. Zależy od pory roku.
  • Specjalna zdolność - Zapewne już to przewidziałeś...
  • Najgorszy powód do płaczu - Samotność. Taka, która jest ze mną cały czas...
  • Najcudowniejsze wspomnienie - Jak ukończyłam Chmurnikum... oj! To się stało za półtora roku!
  • Najokropniejsze wspomnienie - Mam wiele okropnych wspomnień... I takich, które jeszcze się nie zdarzyły...
  • Najstraszywiększe marzenie - Na pewne nie chciałabym być takę wyrocznią, jaką jestem teraz! Czy tylko ja mam z tym problemy?
  • Potworne zauroczenie - Przewiduję miłość dopiero po ukończeniu szkoły.
  • Ciekawostka - Moce wizji przyszłości nie działają podczas Nocy Spadających Gwiazd. Pewnie dlatego to mój ulubiony dzień.

Zdolności

  • Przewidywanie przyszłości: Będąc córką Wyroczni Delfickiej, dziewczyna potrafi przewidywać niedaleką przyszłość.
  • Rozmowa ze zwierzętami: Delfina umie rozmawiać z... delfinami.

Umiejętności

  • Pisanie: Delfina umie pisać różne wiersze.

Meta timeline

  • styczeń 2016: Wnioski NickieID o zastrzeżenie praw autorskich dla Delfiny Mantea.
  • 28 lutego 2016: Delfina zostaje wspomniana na profilu Theny Olympus.
  • 27 sierpnia 2016: Profil Delfiny zostaje opublikowany.

Ciekawostki

  • Tytuł jej debiutanckiego odcinka (To się stało a minutę) jest odniesieniem do Felix, Net i Nika oraz Świat Zero 2: Alternauci.