FANDOM

TINuhhi
Cynthia Zaijian zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Marzec 2017!

Że co zrobiłam?! Ja mu tylko pokazałam, co sądzę o jego podejściu do zwierząt!

— Cynthia do dyrektorki po kolejnej 'bójce' w obronie swoich przekonań.

Cynthia Lei-Lan Zaijian
Uczeń Monster High
Cynthia ID
Wiek Nie wiem, ile dokładnie mam lat, jednak po rodzinnym drzewie sugeruję, że jakieś 1034 lat. Na upiorne lata będzie to z 17.
Zabójczy Styl No dobra, jestem dość staromodna, ubieram tradycyjne stroje z mojego kraju, nie jestem modową specjalistką.
Dziwaczna wada WSZYSCY absolutnie wszyscy w mojej rodzinie potrafią latać, a ja nie! Czuję się przez to wykluczona.
Zwierzę Brak, ale planuję jakiegoś przygarnąć.
Ulubione zajęcie Najbardziej na świecie lubię... odpoczywać, jedyne co sprawia mi taką samą frajdę to gra na perkusji.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę, jak jakiś upiór lub upiorka mnie popędzają! Jeśli oczekujesz czegoś ode mnie wiedz, że nie dostaniesz tego od razu.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Muzyka. Ze szczególnym uwzględnieniem gry na instrumentach uderzanych i szarpanych.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Języki martwe. Nie byłoby lepiej, gdyby wszyscy na świecie mówili tym samym językiem?!
Ulubiony kolor Złoty, zielony, purpura... dużo tego.
Ulubione jedzenie Pikantny ryż z wołowiną. Kooocham ostre dania!
Przyjaciele Sonna Rotson, Mia Pyramids, Amelie Muroame, San-Hee Yumeha i Cherry Cheddar.
Dolldiaryicon Pamiętnik Cynthii Zaijian

Cynthia Zaijian - To córka Chińskiego smoka, jak jej rasa wskazuje, pochodzi z Chin. To ekscentryczna choleryczka - bardzo silna fizycznie jak i psychicznie, nie należy do tych "dziewczęcych dziewczyn" walczy o każdą nie sprawiedliwośc, wiele razy miała problemy z gronem nauczycielskim. Jest powszechnie podziwiana i szanowana, nie do końca wiadomo czy ze względu na jej 'mordercze" skłonności, czy życiowe doświadczenie którego jej nie brakuje. Jest prezeską szkolnego klubu samoobrony, kocha sztuki walki oraz walkę wręcz a także i bronią białą. To lojalna oraz pracowita dziewczyna - ale nie stawia innych wyżej siebie.

Osobowość

Cynthia jest waleczną, lojalną i oddaną smoczycą. Wydaje się być zdyscyplinowana i twarda, stara się utrzymać swoją opinię 'buntowniczki', kiedy zauważy coś, co jej się nie spodoba (np.czyjaś krzywdę) natychmiast reaguje. Jest gotowa stoczyć każdy bój w obronie swojej racji i przekonań, wielokrotnie miała w starej szkole kłopoty z powodu jej 'zbyt wielkiego zaangażowania' w sprawy innych, a zwłaszcza nauczycieli.

Wygląd

Cynthia jest smoczycą o zielonkawej skórze. Jej oczy są błękitne, a brwi brązowe. Jak na smoka przystało posiada też długi, łuskowaty, zielony ogon zakończony fioletowym 'kłębkiem' włosów. Włosy Cynthii są fioletowe w błękitne pasemka naturalnie mają odcień kruczo czarny, jej ciało całe jest pokryte łuskami. Również dłonie i stopy smoczycy są pokryte łuskami. Paznokcie Cynthii są długie i łamliwe, maluje je na krwistą czerwień i tylko na taki kolor.

Rodzina

Cynthia jest córką chińskich smoków. Ma 19-cioro braci i tylko jedną młodszą siostrę. Rodzina Cynthii jest bardzo zapracowana (jej matka jest architektem, a tata prawnikiem), więc już od wczesnego dzieciństwa Cynthia musiała być silna i niezależna. Kiedyś uczęszczała na lekcje gry na fortepianie, gdy po raz kolejny ze zdenerwowania uderzyła fortepian kijem od szczotki ujawnił się jej talent do gry na perkusji.

Relacje z innymi uczniami

Z Özgür Su

Znajome.

Amelie Muroame

W swojej starej szkole Cynthia nie była zbyt popularna, a ona sama uważała, że nie potrzebuje przyjaciół. Była jednak jedna upiorka, którą Cynthia lubiła, mianowicie Amelie.

San-Hee Yumeha

Dobre znajome, San-Hee jako pierwsza złapała dobry kontakt ze smoczycą.

Cherry Cheedar

Przyjaciółki, smoczyca lubi Cherry.

Mia Pyramids

Dobre znajome, lubią razem spędzać czas. O dziwi smoczyca doradza mumii nie tylko w kwestiach szkolnych ale i sercowych.

Sonna Rotson

Dobre przyjaciółki, często razem widywane.

Miłość

Cynthia nie miała chłopaka w starej szkole, byli dla niej 'za miękcy' i nieciekawi. Kiedy zmieniała szkołę, w głębi serca miała nadzieję, że w MH znajdzie się dość odważny chłopak, który będzie chciał ją poznać bliżej.Obecnie spotyka się z Simonem Shade .

Zdolności

  • Gibkość - smoczyca jest bardzo giętką osobą
  • Brak ognistego zionięcia - jako jedyna smoczyca w rodzinie, Cynthia nie pluje ogniem.
  • Latanie - smoczyca mimo braku skrzydeł, potrafi latać.
  • Zwiększona siła fizyczna - Cynthia jest bardzo silną dziewczyną.

Zainteresowania

  • Walka wręcz - Cynthia wspaniale opanowała umiejętność obrony za pomocą sztuk walki.
  • Gra na perkusji - Smoczyca ma wspaniałe wyczucie rytmu.

Niezapomniane cytaty

Weź, przestań zachowujesz się jak atrakcja turystyczna

—- do Mei - Lin Lang na wycieczce w Chinach.

Straciłam kontrolę....czadowo!

—- w filmie SBBD

Ja nie płaczę, jasne? Oczy mi się pocą.

Sweet Boo-Birth Day

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Bronię! Z każdym jestem gotowa walczyć w obronie słabszych i własnych przekonań.
  • Ksywka: Cyn
  • Ulubione powiedzonko "Ogarnij się"
  • Najbardziej lubi....Być szanowaną i kiedy nikt jej "nie podskakuje"
  • A najmniej....Porażki
  • Nie rusza się bez....Pałeczek, przydatnych nie tylko do jedzenia.
  • Sekrety jej pokoju.....Mieszka na poddaszu, jest urządzony by wyglądał jak dojo.

Klasyczny Potwór

Smok chiński – stwór z chińskiej mitologii, z której trafił do innych kultur Azji Wschodniej, czasami nazywany na Zachodzie "smokiem orientalnym"Zazwyczaj przedstawiany jako długie, wężopodobne stworzenie z wielkimi szponami, jest od dawna silnie zakorzenionym w folklorze i sztuce Chin symbolem mocy przynoszącej szczęście.

Smokchinski

Personifikuje też koncepcję yang, jego domeną jest pogoda, postrzegany jest jako władca deszczu i w ogóle wody. Wielu Chińczyków używa terminu "Potomkowie Smoka" jako swej identyfikacji etnicznej.Smok jest niekiedy używany w kulturze Zachodu jako symbol narodowy Chin. Jednakże sami Chińczycy, zarówno z ChRL jak i Tajwanu niezmiernie rzadko używają symbolu smoka w takim charakterze. Wiele chińskich przysłów i idiomów odnosi się do smoka, na przykład powiedzenie "Pragnąć, by dziecko zostało smokiem" (望子成龍) odnosi się do rodziców, którzy mają wygórowane ambicje w stosunku do dzieci.

Miejsce pochodzenia

Chiny 2
Chińska Republika Ludowa, potocznie Chiny – państwo w Azji Wschodniej, obejmujące historyczne Chiny (bez Tajwanu) oraz Tybet i inne ziemie w Azji Środkowej zamieszkane w sumie przez 56 grup etnicznych. Chiny to najludniejsze państwo świata o populacji przekraczającej 1,3 mld osób, co stanowi 19,1% populacji światowej. Pod względem powierzchni jest 3. na świecie, a pod względem wielkości gospodarki 2. (zarówno pod względem PKB nominalnego, jak i PKB realnego) po Stanach Zjednoczonych.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko w przetłumaczeniu z języka chińskiego oznacza 'Do zobaczenia'.
  • Pod wpływem gniewu jej skóra przybiera ciemny kolor.
  • Zawsze nosi nakrycie głowy (głównie dlatego, że ma mało włosów i są cieńkie).
  • Świetnie 'wytresowała' swój ogon. Dzięki niemu potrafi np.'nieść' w nim książkę lub jednocześnie jeść i pisać.
  • W dzieciństwie chorowała na próchnicę.
  • Cynthia uwielbia seriale i filmy oraz książki o tematyce kryminalnej, jednak nikomu tego nie mówi.
  • Lubi słuchać rapu.

Wystąpienia

Galeria

Galeria rysunków

 w różnych strojach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Luty 2016 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Cynthia Zaijian
  • Marzec 2016 - Pojawia się strona i Bio Cynthii.
  • Marzec 2016 - Pojawia się art Cynthii.
  • Kwiecień 2016 - Cynthia zalicza odcinkowy debiut w serii "Upiorastki ze straszyceum"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki