FANDOM

TINuhhi
Cookie ZuHoof zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Czerwiec 2017!

Masz problem? Czujesz się przygnębiony? Wycinanka Ci pomoże!

—- w debiucie, kiedy startowała na przewodniczącą.

Cookie ZuHoof
Uczeń Monster High
Cookie ID
Wiek Piętnaście lat
Zabójczy Styl Tęcze i dżins nigdy nie wyjdą z mody, a ja wprost uwielbiam takie jasne, wesołe kolory! Dodaję również naszywki, naprasowanki, całkiem nieźle się to prezentuje, nieprawdaż?
Dziwaczna wada Jestem, cóż...wszystkożerna? Tak, to chyba dobre określenie, bo wiecie, zdarza mi się podjeść kredkę, klej czy kawałek kartki, także ten...
Zwierzę Nie posiadam zwierząt, wolę je sklejać z papieru dla innych niż się jakimś opiekować.
Ulubione zajęcie Wycinanie, sklejanie kolorowanie, brokatowanie! Brzmi to infantylnie, ale moje ręce są po prostu stworzone do rzeczy manualnych, a ja całym sercem to kocham.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę sytuacji, kiedy w połowie pracy nagle się okazuj, że nie mam materiałów, by ją dokończyć! Denerwuje mnie też dysorganizacja.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia artystyczne, jak wspomniałam - jestem stworzona do czynów manualnych.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia. Zwykle tylko siedzimy, słuchamy i umieramy z nudów, przynajmniej ja.
Ulubiony kolor Kocham wszystkie kolory! Nie jestem w stanie wybrać jednego, jedynego.
Ulubione jedzenie Śmietanka. Tak, uwielbiam śmietanę. Jak można jej nie lubić?!
Przyjaciele Cataleya Russo, Centopia Hoofenpuff, San-Hee Yumeha
Dolldiaryicon Pamiętnik Cookie ZuHoof

Cookie ZuHoof - hybryda centaura oraz wilkołaczki, wygląd odziedziczyła po rodzinie matki, dlatego nie posiada dołu w postaci końskich kopyt, po ojcu ma jedynie koński ogon oraz uszy. Uwielbia tworzyć rzeczy manualne, najbardziej uwielbia "scrapbooking" (tworzenie wycinanek etc. w formie książek), kocha również tworzenie dekoracji. Jest realistką, nawet towarzyską, jednakże zachowuje swój dystans. Dość wygadana, aczkolwiek woli słowa przekształcać w działanie, nie odkłada na później nieskończonej pracy. Największą wadą Cookie jest fakt, iż dziewczyna często "strzela focha", a zwykle osoba, do której coś ma, nie zdaje sobie z tego sprawy. Cookie jest pamiętliwa, nosi w sobie każdą wyrządzoną jej krzywdę i często przybiera maskę wesolutkiej optymistki, by nie odpychać od siebie innych.

Osobowość

Cookie to dziewczyna ukrywająca się za maską wesolutkiej optymistki, robi to, by nie odpychać od siebie innych. Tak naprawdę jest realistką, nie widzi wszędzie samych tęczowych barw, wie, że na świecie dzieją się rzeczy, które bardzo chciałaby zmienić, lecz nie może tego zrobić. Często celowo udaje bardziej niezorientowaną w świecie niż jest, by wyjść na tą najbardziej żywotną i radosną w grupie, mimo to posiada swoją dumę i jest honorowa, (nie)życie nauczyło ją, iż czasem warto sobie odpuścić, wie kiedy walczyć o swoje, a kiedy zwyczajnie się to nie opłaca. Za swój największy atut oraz zaletę uważa swoją kreatywność - nie bez przyczyny, Cookie jest po prostu stworzona do tworzenia oraz improwizowania, kiedy nie mogła znaleźć ulubionej spódnicy, założyła zamiast niej bluzkę, nikt nawet się nie zorientował! Jest mistrzynią pamięci - wystarczy, że tuż przed klasówką/sprawdzianem powtórzy materiał na przerwie, a od razu wszystko umie (no, ważniejsze rzeczy) bardzo szybko się uczy i działa bardzo szybko, a o dziwo również starannie. Ceni sobie osoby, które wiedzą czego od siebie oczekują.

Wygląd

Cookie jest przeciętnej wysokości, lekko pulchną na buzi dziewczyną o mleczno kawowej cerze, szkarłatno czerwonych oczach, w których można rozróżnić brązową obwódkę wokół źrenicy, oraz uszach przypominających skrzyżowanie uszu konia z uszami wilka. Ma małe, pełne czerwone usta, białe zęby, spośród których wyróżniają się dwa białe wilcze kiełki, brązowe brwi oraz lekko pulchny niczym psi nos. Cookie zamiast stóp, ma szare kopyta pokryte brązowym futrem. Z jej kości ogonowej wyrasta naturalnie jak jej włosy brązowo miodowy ogon, często go farbuje, tak samo jak swoją fryzurę.

Relacje

Rodzina

Cookie jest córką centaura oraz wilkołaczki, darzy swojego ojca oraz swoją matkę wielkim szacunkiem. Kocha ich, chociaż czasem siebie nie rozumieją, Cookie ma młodszego o pięć lat brata imieniem Swees oraz starszą o cztery lata siostrę Chocolę.

Dalsza rodzina

Cookie praktycznie ze swoich krewnych jest w stanie wymienić jedynie dwie ciotki, dwóch wujków i ich dzieci, co świadczy o jej wąskiej w tym zakresie wiedzy.

Miłość

Cookie baardzo łatwo się zakochuje i rozczula nad wszystkim, nad kolorami, nad brokatem, nad ciastkami... Cookie to bardzo uczuciowa i ciepła dziewczyna, potrzebuje, by mówiono jej, że jest wspaniała i troszczono się o nią niczym o skarb, jest dziewczyną pragnącą prawdziwej i szczerej miłości na całe (nie)życie.

Zwierzak

Dziewczyna woli wycinać i klejąc papierowe "zwierzątka" niż jakiegoś przygarnąć, po prostu nie czuje się wystarczająco dojrzała na pupila, ale podobają jej się żółwie.

Relacje z innymi uczniami

Z Xena Venefica

Cookie oraz Xena poznały się na szkolnym korytarzu, hybryda spokojnym krokiem szła przeglądając przy tym swoje najnowsze papierowe dzieła, aż tu nagle...Bum! Hybrydę odrzuciło na posadzkę, jak się okazało, dosłownie wleciała na nią Xena, która tak śpieszyła się na stołówkę, że gdy zauważyła Cookie, było już za późno. Straciła panowanie nad miotłą i... stało się to, co się stało. Obie szybko doszły do ładu, jednakże Cookie zorientowała się, że przy upadku jej najnowsza praca została potargana. ZuHoof była zła na Veneficę, jednakże postanowiła zachować nerwy na wodzy, z opanowaniem wysłuchała śmiechu Xeny. Kiedy dziewczyna zorientowała się, że praca Cookie została najprawdopodobniej przy upadku z jej winy zniszczona i nadawała się jedynie na śmietnik, zaczęła grzebać w swojej torbie, po czym wyciągnęła z niej grubą księgę, Cookie była pewna, że Xena, jest na nią zła, a z tego co słyszała lepiej było z czarownicą nie zadzierać, schyliła się, by uniknąć ewentualnego, magicznego ataku ze strony Xeny. Czarownica po chwili wyciągnęła z torby taśmę klejącą oraz nożyczki, a na widok reakcji Cookie zaniosła się śmiechem, lecz trochę zraniła ją postawa dziewczyny. Cookie podniosła głowę, przeprosiła Xenę za swoją reakcję oraz sama zaczęła się śmiać. Czarownica podała hybrydzie przybory plastyczne, a Cookie w try miga naprawiła wycinankę, zostały znajomymi.

Z Lavender Marigold

Upiorki znielubiły się podczas pamiętnej lekcji zajęć artystycznych. Nimfa, chcąc dobrze ukończyć swój projekt, poprosiła Cookie o pożyczenie kilku przyborów plastycznych. Hybryda przystała na prośbę Lavender, aczkolwiek zaznaczyła, by wszystkie przedmioty powróciły do niej w stanie nienaruszonym. Lejmoniada szybko skończyła pracę, niestety, podczas wycinania, nożyczki pożyczone od Cookie spadły na ziemię, co skutkowało tym, że nożyczki się wykrzywiły. Kiedy Cookie usłyszała głuchy brzęk stali o posadzkę, domyśliła się, że Lavender nie uważała. Nie spytała nawet, czy Lejmoniadzie nie stała się krzywda, od razu zaczęła na nią krzyczeć. Od tamtej pory Cookie kiedy tylko widzi Lavender, rzuca jej niezbyt miłe spojrzenie, natomiast nimfa również nie darzy hybrydy dobrymi uczuciami, uważa, że zrobiła wielkie halo o nie wiadomo o co.

Z Centopia Hoofenpuff

Dobra przyjaciółka Cookie.

Z Cataleya Russo

Najlepsza przyjaciółka Hybrydki, bardzo często razem widywane i ze sobą kojarzone.

Z Poppy Hokkaido

Dobra przyjaciółka hybrydki, często razem widywane.

Z San-Hee Yumeha

Lubia się. Łączy je wesoły oraz przyjacielski charakter.

Zainteresowania

  • Tworzenie dekoracji - Cookie ma ręce stworzone do takich rzeczy.
  • Scrapbooking - w skrócie, tworzenie wycinanek w formie książek.
  • Muzyka rozrywkowa - Dziewczyna zawsze jest na bieżąco z muzycznymi hitami, zwłaszcza z gatunku pop, aczkolwiek muzyka nie jest jakąś jej wielką pasją.

Zdolności

  • Szybkość - dziewczyna z racji natury pół centaura, pół wilkołaka biega jak błyskawica.
  • Gibkość -  Cookie potrafi bardzo płynnie i szybko operować swoimi kończynami.
  • Doskonały wzrok - zwłaszcza po zmroku.

Niezapomniane cytaty

Miło mi, Ciastko Tzu Kopytko

—- Tak Cookie się przeważnie przedstawia

O! Pia!

—- do Centopii

Naprawdę nie wiesz co zrobić?...Cookie ZuHoof mówi POSYP BROKATEM!

—- w odcinku

Wiecie, gdzie ja chcę pojechać? Do fabryki czekolady! Och, czemu! Czemu! życie nie jest filmem, czemuuu

—- w debiucie

Mogę więcej, mogę lepiej, jestem lepsza...

—- do kuzynki

Jesteś normalnie do pobrokatowania..

—- Takie "do zabicia" a'la Cookie ZuHoof

Po czym ją rozpoznać?

  • Zdecydowanie po stylu ubioru.
  • Nie rusza się bez kolorowych papierków i nożyczek.
  • Po uroczym wyrazie twarzy.

Drop Dead Diary

  • Ulubione powiedzonko: Pysznie!
  • Ksywka: Cukusia, Cucia (kukia)
  • Najbardziej lubi... Wycinanki, czekoladę
  • ...A najmniej Brak czekolady, brak wycinanek
  • Sekrety jej pokoju Kołdra na łóżku Cookie, jest przez nią własnoręcznie szyta.
  • Nie rusza się bez notesu z próbkami papieru i kleju
  • Ciekawostka Często sepleni.

Wystąpienia

Miejsce pochodzenia

Belgia – państwo federacyjne w zachodniej Europie w południowych Niderlandach. Belgia jest członkiem Unii Europejskiej (UE), ONZ oraz NATO. Graniczy od zachodu z Francją (620 km), od południa z Luksemburgiem (148 km), od wschodu z Niemcami (167 km) i od północy z Holandią (450 km). Łączna długość granic lądowych wynosi 1385 km, ponadto istnieje 64 km fragment wybrzeża Morza Północnego. Podzielona jest na trzy strefy językowe: francuską, niderlandzką i niemiecką.

Klasyczny potwór

Centaur - w mitologii greckiej pół człowiek, pół koń. Były to mityczne istoty o mieszanej budowie. Górna część ich ciała (tułów, głowa, ręce) była podobna do ciała człowieka, natomiast dolna miała kształt konia. Uchodziły za potomstwo Kentaurosa i klaczy magnezyjskich lub Iksjona i widziadła (chmury) Nefele, której Zeus nadał postać Hery. Tworzyły prymitywne plemię. Zamieszkiwały góry i lasy Tesalii oraz Arkadię. Miały dzikie obyczaje. Żywiły się surowym mięsem upolowanych zwierząt, łatwo się upijały. Przebywając na dworze króla Lapitów Pejritoosa, jako jego weselni goście z powodu nadmiaru wypitego przez nich wina wszczęli bójkę. Walkę z nimi podjęli znani mityczni herosi: Herakles, Nestor i Tezeusz. Walka centaurów z Lapitami znana była jako centauromachia. Wizerunki centaurów można odnaleźć na metopach Partenonu, w Tezejonie oraz w malarstwie ściennym w Pompejach. Współcześnie centaury występują w dziełach z gatunku fantasy, np. w cyklach Opowieści z Narnii, Harry Potter, Baśniobór czy Percy Jackson i bogowie olimpijscy.

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Ciekawostki

  • Drugi człon jej nazwiska (Hoof) w przetłumaczeniu z j. angielskiego oznacza "kopyto", imię natomiast "Ciastko"
  • Zainteresowania dziewczyna zawdzięcza postaci Poppy z animacji DreamWorks "Trolle"
  • Uwielbia czekoladę, gdyby mogła piłaby ją godzinami.
  • Ma alergię na pierze.
  • Szczerze nie lubi wielkich i otwartych przestrzeni.
  • W dzieciństwie zjadała klej oraz brokat.
  • Zdobi twarz brokatem, ogólnie całym sercem kocha brokat.

Galeria

W różnych seriach

Od innych

Meta timeline

  • Marzec 2017 - "wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Cookie ZuHoof
  • Kwiecień 2017 - Art i Bio Cookie zostaja ujawnione
  • 21.05.17 - Cookie zostaje opublikowana jako strona