FANDOM

Cmt1rg8.png
Cindy Cyborg zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Maj 2017!

Jestem totalnie cybernetyczną, odlotową laską

—Cindy w debiucie

Cindy Cyborg
Uczeń Monster High
Cindy Cyborg3.png
Wiek 116 lat.
Zabójczy Styl Cyber goth! Ten styl jest absolutnie bezkonkurencyjny jeśli chodzi o oryginalność. Uwielbiam te gorsety, jaskrawe kolory, paski, uprzęże. Lubię nosić ciężkie i wysokie buty z licznymi zapięciami i klamrami. Moimi ulubionymi elementami tego stylu są kolorowe ozdoby do włosów i te ponadczasowe gogle! Jestem totalnie cybernetyczną i odlotową laską!
Dziwaczna wada Jestem pół człowiekiem a pół maszyną. Właściwie to z człowieka mam część wyglądu zewnętrznego i umiejętność odczuwania emocji. Jestem zasilana nowoczesnym systemem. Niektóre z moich kończyn są metalowe. Mam czerwone rentgenowskie oko... Tu jest cały szereg dziwacznych wad.
Zwierzę Nie posiadam. Myślałam o tym żeby mieć kiedyś psa, ale nie mogę się zdecydować czy wolałabym rasowego czy kundelka.
Ulubione zajęcie Lubię programować. Albo lubię to robić dopóki nie tracę do tego cierpliwości. Lubię też tworzyć grafikę komputerową.
Najbardziej irytująca rzecz Przyjaciółki nie zapraszają mnie na piżama party, bo twierdzą, że skoro nie muszę spać to im też nie dam! Nikt mi nie wierzy, że mogę się wyłączyć.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Rachunki z pazurem. Bardzo mi pomagają przy programowaniu. Ogółem lubię przedmioty ścisłe. Moja cyfrowa pamięć także ułatwia mi zadanie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Warsztaty hutnicze. Po pierwsze: Wymagają skupienia. Po drugie: Ogień i moje metalowe części to raczej kiepskie zestawienie...
Ulubiony kolor Nie mogę się zdecydować, ale chyba najbardziej lubię fluorescencyjny niebieski.
Ulubione jedzenie Pomimo tego, że nie muszę jeść to dałabym się przeprogramować za lasagne.
Przyjaciele Pardy Speckle , Jesteene Joke, Feline Sharp , San-Hee Yumeha
Dolldiaryicon.jpg Moim pamiętnikiem jest moja głowa.
Skuletka Cindy Cyborg.png
Cindy Cyborg
to córka cyborga. Dziewczyna jest bardzo energiczna i żywiołowa. Ma 116 lat. Uczęszcza do Straszyceum.

Słowo o sobie

Jestem naprawdę żywiołową dziewczyną. Chcę być cybernetyczna i kolorowa jak tylko się da! Nie potrafię usiedzieć w miejscu. Jestem typem ekstrawertyczki. Lubię towarzystwo i odpadają mi części gdy jestem w środowisku smutasów i nudziarzy. Chcę całą sobą przyciągać uwagę i wyróżniać się. Może jestem czasami zbyt nachalna i moje wiecznie naładowane akumulatory mogą irytować. W dodatku nie potrafię być cicho. Jestem też niecierpliwa, nie umiem się skupiać. Kiedy mam zrobić coś co wymaga spokoju i precyzji to cała eksploduję. Zdecydowanie nie jestem potworem grzecznym i ułożonym, ale za to jestem świetną kompanką i towarzyszką. Mam też świetną, cyfrową pamięć, co bardzo mi się przydaje. Nigdy nie zapominam o czymś ważnym. Jako cyborg mam połowę cech człowieka a połowę maszyny. Moje czerwone oko przenika przez ściany i świetnie odbija powierzchnię. Dodatkowo widzę nim w ciemności. Moje metalowe kończyny są znacznie silniejsze od tych pokrytych skórą. Właśnie dlatego używam lewej ręki do podnoszenia a gdy się spieszę, to skaczę na prawej nodze, gdyż ma ona dwa raazy większą siłę i nacisk niż lewa. Bycie cyborgiem jest naprawdę ekscytujące!

Osobowość

Cindy jest upiorką głośną i niezwykle żywiołową. Ponieważ dziewczyna jako cyborg nigdy się nie męczy to przez cały czas jest pełna energii. Jest też bardzo towarzyska. Może się wydawać natrętna gdyż często pojawia się koło innych potworów gdy oni tego nie chcą. Dziewczyna całą sobą demonstruje swoją energię. Osoby, które poznały się na Cindy wiedzą, że upiorka nigdy nie traci rezonu i często nie rozumie, że niektórzy mogą sobie nie życzyć jej towarzystwa. Cindy nie umie zachowywać się cicho. Jest też bardzo niecierpliwa i nie nadaje się do rzeczy wymagających spokoju i precyzji. Pod aspektem pozytywnym lub negatywnym, dziewczyna ma świetną pamięć i jest dość zaradna. Jej umiejętność błyskawicznego przyswajania wiedzy i zapamiętywania skomplikowanych rzeczy, sprawia, że upiorka jest wybitną uczennicą i praktycznie nie zagląda do książek. Dla równie żywiołowych potworów Cindy jest idealną straszyciółką.

Wygląd

Cindy jest dość wysoką upiorką. Mierzy 178 cm. Dziewczyna jest szczupła. Twarz Cindy jest owalna i gładka. Dziewczyna ma dwukolorowe oczy ze względu na bycie pół maszyną. Jej jedno oko jest żółte a drugie czerwone. Upiorka ma duże, pełne usta. Jej lewa ręka i prawa noga są z metalu, z czego ręka jest zrobiona w całości a noga tylko do kolana. Prawe ucho jest również wykonane z metalu. Włosy upiorki są bardzo gęste i mają kolor czarny. Cindy najczęściej wiąże je w dwie kitki. Grzywka dziewczyny jest prosta. We włosy Cindy ma wplecione kolorowe tubki charakterystyczne dla stylu Cyber goth. Na głowie widnieją rażąco niebieskie gogle z symbolami skażenia biologicznego.

Stylizacje upiorki łączą ze sobą elementy stylu Cyber goth i koloru różowego, żółtego, niebieskiego i czarnego.

Relacje

Rodzina

Cindy jest córką pary cyborgów. Została stworzona w ten sam sposób co Frankie Stein i Robecca Steam. Jej tata Cy jest naukowcem wynalazcą. Sam został stworzony jako pół człowiek pół maszyna. Ma cybernetyczną rękę i tak samo jak Cindy czerwone oko. Jej mama Cecilia również jest naukowcem wynalazcą, ale pełni bardziej rolę asystenki u boku swojego męża. Wspólnie stworzyli Cindy. Bardzo kochają córkę i troszczą się o nią, ciągle ją ulepszając i pilnując by upiorka była jak najnowocześniej zaprogramowana. Cindy bardzo kocha rodziców. Czasami jedynie sprzeczają się o różne drobiazgi. W niektórych momentach upiorka się denerwuje gdyż rodzice często przeprowadzają na niej aktualizacje i testują różne programy i systemy. Cindy wie, że rodzice chcą jej po prostu zapewnić wszystko co najlepsze, ale czasami czuje się za bardzo jak maszyna, a w małej połowie wciąż jest człowiekiem i pomimo tego, że nie posiada normalnego organizmu to te liczne testy i aktualizacje źle wpływają na jej samopoczucie.

Przyjaciele

Cindy lubi się obracać w towarzystwie równie energicznych potworów co ona. Można powiedzieć, że bliskimi straszyciółkami dziewczyny są Pardy Speckle, Jesteene Joke i Feline Sharp. Upiorka wciąż zdobywa nowych przyjaciół, ale obecnie to z tymi dogaduje się najlepiej. Przyjazna duszka San-Hee Yumeha również zaskarbiła sobie sympatię upiorki.

Znajomi

Suceurette de Sang

Z wampirką Cindy dogaduje się dość dobrze. Zamieniają parę słów na przerwie, ale nie wynika z tego nic poważniejszego.

Candy Cane

Podobnie jak większość uczniów Straszyceum, Cindy jest wielbicielką słodkości Candy, pomimo tego, że dziewczyna nie musi jeść.

Catsy

Cindy nie przepada za Catsy. Kotka niezmiernie ją irytuje, ale dziewczyna stara się tego nie okazywać i z grzeczności mówi jej chociażby cześć.

Camardella Javeleure

Poznawszy się już na humorach Camy, Cindy raczej unika jej towarzystwa.

Lorie Cabra

Chupacabra to zdaniem Cindy świetna towarzyszka rozmów gdy ma się kiepski nastrój.

Irbiselle Talon

Według opinii cyborga Irbiselle jest bardzo sympatycznym upiorem pomimo nieco chłodnego charakteru.

Angelique Fallenty

Anielica jest równie żywiołowa co Cindy, jednak sposób w jaki Angie zachowuje się na imprezach jest zdaniem upiorki nieco żenujący.

Rabitha

Cindy lubi towarzystwo króliczki. Rabitha podziela równie pozytywną energię co ona.

Sally

Upiorka uważa, że Sally jest nieco zagadkowym potworem, odizolowanym od społeczeństwa.

Marissa Aqueous

Dziewczyna nie lubi twardej Marissy. Woli towarzystwo milszych osób.

Skyla Feathers

Cindy myśli, że harpia podchodzi do wszystkiego zbyt lekceważąco.

Delancey Devil

Cyborg nie przepada za Delancey. Cindy ogółem nie lubi impertynenckich księżniczek.

Miłość

Cindy jest singielką ponieważ uważa, że związek mógłby ją ograniczać a ona nie lubi być ograniczana.

Zdolności

  • Nieśmiertelność - Cindy będąc cyborgiem jest nieśmiertelna. Nawet jeśli ulegnie jakiemuś wypadkowi z pomocą kogoś kto jest w stanie ją poskładać ożywa na nowo.
  • Super siła - Dzięki byciu cyborgiem Cindy jest znacznie silniejsza od swoich rówieśników. Siła szczególnie objawia się w lewej ręce i prawej nodze.
  • Rentgenowskie oko - Cindy jako cyborg posiada czerwone oko z funkcją rentgena, którym może widzieć przez ściany i inne powierzchnie a nawet widzieć przez inne upiory. Oko to świetnie odbija powierzchnię i dziewczyna może nim skutecznie widzieć w ciemności.
  • Cyfrowa pamięć - Dziewczyna ma świetną, wręcz cyfrową pamięć. Ta zdolność jest zarówno pozytywna jak i negatywna. Chociaż upiorka praktycznie się nie uczy bo zapamiętuje wszystko w ciągu jednej lekcji to pamięta także wszystkie nieprzyjemne rzeczy ze swojego nie-życia.
  • Brak człowieczych potrzeb - Pomimo tego, że Cindy jest jednak w połowie człowiekiem i odczuwa emocje itp. to nie musi zaspokajać takich potrzeb jak głód, sen czy potrzeby fizjologiczne. Dzieje się tak gdyż jest ona całkowicie zmehanizowana i jest zasilana najnowocześniejszym systemem. Działa na takiej samej zasadzie co robot. Dziewczyna potrzebuje czasami się naładować.
  • Upgrade- Cindy jako cyborg może wgrywać do siebie nowe programy i w ten sposób się ulepszać.

Umiejętności

  • Programowanie - Upiorka posiada zdolności programistyczne. Umie prawidłowo zaprogramować swój system, robić jego aktualizacje i ulepszać go. Dziewczyna umie się posługiwać kodem binarnym i sama pisze programy, które jej zdaniem mogą zrewolucjonizować świat. Oczywiście zajmuje się tym gdy nie puszczają jej nerwy kiedy coś jest zbyt pracochłonne i wymaga cierpliwości, czego upiorce brak.
  • Grafika komputerowa - Cindy jest zdolną graficzką. Chętnie wykonuje różne rysunki i grafiki. (Oczywiście tylko do pewnego momentu)
  • Wysyłanie hologramu - Cindy tak zaprogramowała swój system, że może wysyłać swój hologram.
  • Giętkie ruchy - Dzięki człowieczej połowie Cindy może wykonywać giętkie ruchy tak jak inne potwory w odróżnieniu od robotów.

Ciekawsotki

  • Urodziny upiorki wypadają 15 maja
  • Dzięki byciu w połowie człowiekiem, kontakt z wodą nie wywołuje u niej żadnych negatywnych skutków
  • Kiedy Cindy się zdenerwuje, jej czerwone oko wysuwa się i upiorka widzi wtedy na czerwono.
  • Cindy nie śpi i żeby odpocząć w nocy lub nie przeszkadzać innym upiorom, które chcą spać, dziewczyna po prostu wyłącza swój system lub daje go na stan wstrzymania.
  • Upiorka żeby się naładować, ładuje się za pomocą specjalnej ładowarki. Może się też podłączyć do innego urządzenia kosztem jego energii i nie robi tego.
  • Nie wiadomo dlaczego upiorka jest w połowie człowiekiem skoro została stworzona. Być może historia jej narodzin jest nieco przekształcona

Drop Dead Diary

Ksywka: CC

Ulubione powiedzonko: "Cybernetycznie!", "Cyfrastycznie!"

W szkole najbardziej lubi: Rachunki z pazurem.

... a najmniej: Warsztaty hutnicze.

Zwierzątko: Nie posiadam.

Nie rusza się z domu bez: Swoich gogli.

Ulubione kolory: Fluorescencyjne odcienie żółci, błękitu i różu. Do tego tajemniczy czarny.

Sekrety jej pokoju: Wygląda jak z domu przyszłości! Fluorescencyjne, nowoczesne meble i profesjonalne studio do programowania. Na wierzchu nowoczesne gadżety techniczne. 

Ciekawostka: Jej niepozorna obróżka na szyi jest wielofunkcyjna i posiada wiele przydatnych rzeczy.

Co wyróżnia Cindy?

  • Styl
  • Wygląd
  • Osobowość
  • Zdolności
  • Umiejętności

Klasyczny potwór

Cyborg.jpg

Cyborg (od ang. cybernetic organism – organizm cybernetyczny) – organizm, którego procesy życiowe realizowane są lub wspomagane przez urządzenia techniczne.Pojęcie to stworzone zostało przez Manfreda Clynesa i Nathana Kline'a, którzy po raz pierwszy użyli go w swoim artykule z 1960 roku, opublikowanym w czasopiśmie Astronautics. Publikacja ta zawierała rozważania o możliwości integracji człowieka z maszyną oraz przedstawiała zalety takiego podejścia w dziedzinie przyszłej eksploracji kosmosu. Inspiracji dla ukutego pojęcia cyborg dostarczyła autorom dynamicznie rozwijająca się wówczas dziedzina nauki cybernetyka. Termin cyborg szybko podchwycony został przez autorów książek, filmów i komiksów fantastycznonaukowych. Do najbardziej znanych cyborgów należą: Darth Vader, Generał Grievous oraz Robocop. Występowanie cyborgów jest elementem charakterystycznym literatury nurtu cyberpunk.

Pochodzenie

Kopenhaga (duń. København [kʰøb̥m̩ˈhɑʊ̯ˀn], łac. Hafnia) – stolica i największe miasto Królestwa Danii.

Kopenhaga położona jest na wschodnim wybrzeżu wyspy Zelandia i częściowo Amager. Od 1 lipca 2000 połączona jest mostem nad Sundem ze szwedzkim Malmö. Obecnie zamieszkuje ją 518 574 osób (dane na I 2009), a cały zespół miejski „Wielkiej Kopenhagi” liczy 1 167 569 mieszkańców (dane na I 2009).

Cindy pochodzi z Danii a dokładniej z Kopenhagii. Jej rodzice zaraz po zrobieniu wstępnej wersji córki przeprowadzili się do Upioryki by dokończyć tworzenie Cindy. Dziewczyna nie poznała w zasadzie swojego ojczystego miasta, ale planuje się tam wybrać i zbadać je wzdłuż i wszerz.

Niezapomniane cytaty

Wiesz, nie lubię cię. Oglądałaś Terminatora? Tak się składa, że posiadam te same zdolności co wściekły główny bohater.
Co z tego, że nie muszę się uczyć jak pamiętam wszystkie żenujące wtopy swojego nie-życia?
Nie muszę jeść, ale nie da się patrzeć na to ciastko bezinteresownie.

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.

Cindy Cyborg5.png

Karta identyfikacyjna Cindy

Meta timeline

  • LilyWolf zastrzega znaki towarowe dla Cindy Cyborg
  • LilyWolf zastrzega grafikę związaną z Cindy Cyborg
  • Cindy Cyborg otrzymuje Neonową Kartę Identyfikacyjną
  • Oficjalny profil Cindy zostaje ujawniony
  • Oficjalny art Cindy zostaje ujawniony

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki