FANDOM

Shady's Cove Diary.png
Pamiętnik Shady Cove. Jest napisany wielce starannie. Shady poświęca mu wieczory oraz przerwy obiadowe. Jest z niego dumna. Prowadzi go od pierwszego dnia w szkole.

3 wrzesień

Drogi pamiętniczku, dzisiaj koniec wakacji i muszę śpieszyć do szkoły. Ty zapewne nierozumiesz jak bardzo nie chcę tam wracać. Nikt, ale to nikt mnie tam nie rozumie. Nie chodzi tu o słowa, chodzi mi o mój styl bycia. Wszyscy uważają, że jestem inna, ale nie wyjątkowa, tylko... gorsza od nich. Nawet nie wiesz pamiętniczku ile bym dała by być kimkolwiek innym! Ja wiem, że w Straszycełóm chodzi o to by być sobą, ale ja już tak nie wytrzymam! Przez cały czas i zawsze byłam sobą. Nie powtarzali jak to liceum gwarantuje "że moja ekscentryczność nas przybliża", a ja sama odnoszę wrażenie, że to ona mnie od wszystkich oddala. Nie mogę uwieżyć, że nikt mnie tu nie akceptuje, bo jestem inna, przecież w Straszycełóm inny znaczy wyjątkowy. Nie rozumiem tego, czyżby bycie wyjątkowym było naprawdę aż tak złe? Przecież wszyscy tacy jesteśmy, a tylko mnie spotyka ten pech. Już po lekcjach. Mam już jednego wroga Alice Cascade i jedną którą chcę zapoznać, Spectrę. Bardzo mi się podoba, że jest duchem, może nawet mnie zrozumie? Narazie jednak nie wygląda na zainteresowaną mną, zaś Alice jest dla mnie poprostu wredna. Tak bym chciała być kimś innym! Przykro mi pamiętniczku, ale muszę Ci się poskarzyć, że nawet nauczyciele są dla mnie okropni, o ile Krewnicka lub Koszmar nie widzi. Opowiem o tym jak mi się uprzykrzają:

  • Alice się na mnie poprostu uwzięła.
  • Frankie poraziła mnie prodem i zniknęłam na jedną lekcje.
  • Cleo przykleiła do mnie bandarze.
  • Draculora napuściła na mnie nietoperze.
  • Claudeen użyła na mnie mocy pełni.
  • Roz chciał mnie podpalić.
  • Abby mnie zamroziła na godzinę.

Patrząc na skutki nie chcę o tym myśleć. Chowam się do cienia i unikam innych. Kochany pamiętniczku, tak bardzo liczę, na to, że przestaną, ja nie jestem zła. Po za tym, że nie mam przyjaciół, nie mam chłopaka. Nawet nie wiesz jak to boli gdy się nie ma do kogo przytulić po tak ciężkim dniu! Muszę coś z tym zrobić, chcę być normalna. Żal mi trochę Alice, ma problemy co krok. Widać, że ma dobre serce. Podsłuchałam jak z kimś się umawiała, że będzie mnie chronić podczas zaćmienia i innych wpadek ze słońcem. Ona jest córką wodospadu czy coś tam. No cóż. Muszę jeszcze znieść wiele innych rzeczy takich jak to, że nie wolno mi nic brać ze stołówki bo uczniowie nie otrzymują cieni przydmiotów. To takie nie sprawiedliwe, ale muszę się spodziewać najgorszego, w tej szkole nawet Krewnicka i Koszmar odnoszą się do mnie z obrzydzeniem, a jak oni mimo iż nie popierają dręczenia mnie to mnie nie lubią, to już nikt nie lubi. Jeżeli zaś nikt mnie nielubi, dopuki nie ma tu Krewnickiej, nie mogę na nic dobrego liczyć, po za dobrą okazją na schowanie się i zniknięcie w cieniu, to chyba najlepsze co mogę robić kiedy ktokolwiek się zbliża. Tylko często nie ma gdzie znaleźć cień. Jaka ja biedna. Jakbym miała jedno jedyne na świecie życzenie, zażyczyłabym sobię, żeby być takiej rasy, z której nikt, ale to nikt nie będzie szydził i takiej którą każdy, ale to każdziuteńki w Straszycełum i wszędzie, ale to wszędzie będzie szanował. Jedyną pociechą jest teraz Zjawa. Mój piesek, a raczej cień pieska którego dostałam wczoraj nazywa się właśnie Zjawa, poprawia mi chumor, ale nie da rady zgołotać tak poważnych ran jak odrzucenie przez każdego, ale to każdego obywatela Straszycełóm. Nawet Specrta, na której przyjaźń tak liczę, bywa dla mnie taka podła. Już nie mogę tego znieść, to mnie przerasta, może ucieknę i nigdy nie wrócę, ale nie wiem przecież, czy tam gdzie bym uciekła, by mnie lubili. Może byłoby gorzej, a nieznałabym drogi powrotnej? To było by straszniejsze od krztałtów moich rodziców!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki