FANDOM

Och, to takie słodkie, zupełnie jak ja!

—-Cherry do San-Hee o jej nowym kapeluszu.

Cherry Rachel Cheddar
Uczeń Monster High
Cherry ID
Wiek Mam dokładnie 15 i pół lat.
Zabójczy Styl 'Mój' dla mnie liczy się wygoda, nie moda.
Dziwaczna wada Uwielbiam... jeść! Jak tylko poczuję coś smacznego, to nikt i nic mnie nie powstrzyma. Również w chwilach stresu zdarza mi się coś nadgryźć...
Zwierzę Nie mam zwierzaka..chyba, że rodzeństwo się liczy.
Ulubione zajęcie Uwielbiam gotować. To zajęcie pomaga mi w ukojeniu mych poszarpanych nerwów.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę zdrobnień, wiem, że brzmi to głupio, ale mnie to strasznie denerwuje, zupełnie jak drapanie pazurem w talerz.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Oczywiście zajęcia kulinarne!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka, zwykle jest tam jedno rozwiązanie, a ja lubię mieć zawsze plan B.
Ulubiony kolor Żółty, nie widać?
Ulubione jedzenie O ironio... ser! Zwłaszcza zapiekany na toście.
Przyjaciele Carmen Fromageouris San-Hee Yumeha i Genevieve Sequin-lux,to jedyne upiorki które mnie rozumieją.Ale moją najlepszą przyjaciółką jest Sheheryzade Njihuni.
Dolldiaryicon Pamiętnik Cherry Cheddar
Cherry Cheddar - Córka szczurołaka, pół amerykanka, pół francuska. Kuzynka Brie Camembert. Zawzięta miłośniczka dobrej kuchni oraz malowania paznokci. To chaotyczna i niezdecydowana szczurka, unika rozmów o swojej przyszłości, woli żyć chwilą obecną. Nie dla niej są plany dnia. W towarzystwie często coś "chlapnie" czy wtrąci, niekoniecznie zgodnego z prawdą, ale nie zmyśla i nie kręci. Chyba, że musi.

Osobowość

Cherry jest chaotyczną i niezdecydowaną szczurką, która nie potrafi się dostosować do planu dnia. Jest też lekką bałaganiarą, jednakże ma dużo współczucia i dobroci. Na co dzień jest miła i pomocna, ale tylko dla przyjaciół, nie "owija w  bawełnę", mówi co widzi i myśli, z tego powodu nikt nie powierza jej swoich sekretów, no, chyba, że chce, by po pięciu minutach wiedziała o tym cała szkoła...

Wygląd

Cherry posiada długie, sięgające do bioder ciemno-różowe włosy, jej oczy są tego samego koloru, jej brwi także. Skóra Cherry ma szary odcień. Dziewczyna posiada też szczurze zęby, nosek oraz długi różowy ogonek.

Relacje

Cherry bardzo łatwo nawiązuje kontakt z innymi potworami, jest miła, ale potrafi się odgryźć, gdy ktoś lub coś ją zdenerwuje.

Rodzina

Cherry jest córką szczurołaków, ma też dwanaścioro rodzeństwa. Szczurka nie lubi swojego rodzeństwa. Jej starsi bracia są bardzo nadopiekuńczy, z kolei jej starsze siostry ciągle podbierają jej lakiery do paznokci. Cherry denerwuje też to, że musi dzielić pokój ze swoimi dwoma młodszymi siostrami - Haylee i Alice. Do straszyceum chodzi jej kuzynka Brie.

Relacje z innymi uczniami

Z Carmen Fromageouris

Jedna z BFF Cherry, są często razem widywane. Szczurzyca pomagała myszołaczce nieraz, najbardziej podczas dokuczania Carmen przez kotołacze trio, pomagała jej także "oswoić" się z kotołakami.

Z San-Hee Yumeha

Mają przyjacielskie relacje, aczkolwiek nie zanosi się na to, by zostały najlepszymi przyjaciółkami.

Z Sheheryzade Njihuni

Najlepsza BFF Cherry, już podczas pierwszego spotkania złapały współny język. Cherry zawsze chętnie wysłuchuje problemów Sze i z ogromną dumą jej doradza.

Z Genevieve Sequin-lux

Genevieve to jedna z BFF Cherry, przynajmniej w oczach szczurzycy. Tak naprawdę kosmitka traktuje Cherry bardziej jak dobrą znajomą, a nie najlepszą przyjaciółkę.

Z Raquelle McTharpyo

Bff Cherry, są razem często widywane, doskonale się rozumieją. Upiorki utrzymują ze sobą kontakt odkąd zamieszkały razem w szkolnym dormitorium. Mimo iż harpia uważa szczurzycę za swoją najlepszą przyjaciółkę i poszłaby za nią w ogień, Cherry traktuje ją bardziej jako "Przelotną" znajomą.

Z Temperance Bon

Temperance widziała szczurki wcześniej i od początku nie zapałała do nich sympatią. Wszystko przez ich ograniczone umysły. Jednak napięcie dosięgnęło zenitu na lekcji anatomii, kiedy obie chcąc popisać się "swoją wiedzą" powtarzając utarty mit o używaniu 10% mózgu. Oczywiście szkieletka wiedziała, że ta informacja dawno została zdementowana i nie omieszkała ich nie poprawić. Szczurki jedynie prychnęły na uwagę Tempie i zaczęły dyskutować o tym między sobą. Od tamtej pory Temperance stara się ich unikać i siadać od nich najdalej jak się tylko da.

Z Poppy Hokkaido

Mają dobre relacje, aczkolwiek są rzadko razem widywane, zdarza się, że Poppy prosi Cherry o pomoc w zorganizowaniu wydarzenia (głównie w kwestii przekąsek), ale nic po za tym.

Miłość

W starej szkole Cherry miała kilka adoratorów, lecz odrzucała ich zaloty, obecnie są dobrymi znajomymi.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Słucham! Zawsze chętnie wysłuchuję opowieści innych, można się z nich wiele nauczyć
  • Ksywka: Cher.
  • Ulubione powiedzonka: 'O ironio!' ' Wielkie umysły myślą podobnie..' 'Pysznie!'
  • w szkole najbardziej lubi... Gotowanie. Jedzenie zawsze ją uspokaja.
  • ...A najmniej: Matematykę. Jedno rozwiązanie-jedno wielkie bagno.
  • Zwierzak: Brak. Chyba że rodzeństwo się liczy.
  • Nie rusza się z domu bez: Żółtego lakieru do paznokci.
  • Sekrety jej pokoju: Pokój Cherry wygląda jak katakumby. Ze ścian zwisają rośliny, a na półkach zrobionych (na zamówienie)ze skał ustawiona jest pokaźna kolekcja lakierów do paznokci z różnych zakątków świata. Po lewej stronie znajdują się dwa łóżka należące do sióstr-bliźniaczek szczurki oraz dwie szafy i duże biurko.

Niezapomniane cytaty

Przepysznie!

—-Cherry na lekcji.

Mio, cieszę się z całego żołądka.

— Do Mia Pyramids

Wystąpienia

 zdolności

  • Orientacja w terenie: Jak każdy szczur Cherry świetnie orientuje się w terenie i zawsze dociera na miejsce.
  • Wspaniały słuch: Dzięki swoim dużym uszom Cherry znakomicie słyszy nawet z dużego dystansu.
  • Doskonały wzrok: Cherry posiada doskonale rozwinięty zmysł wzroku, dzięki któremu może widzieć w ciemnościach.
  • Mocny zgryz: Dzięki swoim szczurzym zębom Cherry może przegryźć nawet stal.

Ciekawostki

  • Marzy o wycieczce dookoła świata.
  • Rozumie mowę szczurów i innych gryzoni.
  • Jej rodzina od lat prowadzi fabrykę sera.
  • Cherry ma WIELKĄ słabość do twarożku i serka wiejskiego. Nazywa je "Białym szczęściem".
  • Jej mama pochodzi z Francji, a tata z Nowego Yorku, więc szczurka oprócz angielskiego świetnie zna język francuski.
  • Mimo, że nie interesuje się modą, ma w swojej szafie 129 par butów. (głównie po mamie i jej 5 siostrach, które kochają zakupy).
  • Zdarzyło jej się zjeść prace semestralne kolegów i koleżanek z klasy, cóż stresowała się...
  • Ma tak liczną rodzinę, że zdarza jej się nie pamiętać imion wujków, cioć, dziadków itd.
  • Jej imię w przetłumaczeniu oznacza "wiśnia", natomiast nazwisko nawiązuje do znanego gatunku sera: Cheddara.

Po czym ją poznać?

  • Ma dużo piegów.
  • Jej ogonek jest bardzo poskręcany.
  • Ma duże uszy.
  • Ubiera się i maluje paznokcie na żółto.

Klasyczny potwór

Szczur-300x176
Szczurołak (Rattus)– rodzaj gryzonia z rodziny myszowatych (Muridae), obejmujący kilkadziesiąt gatunków. Do najbardziej rozpowszechnionych należą, występujące również w Polsce, szczur śniady i szczur wędrowny, oraz występujący w południowo-wschodniej Azji i na wyspach Pacyfiku szczur polinezyjski.

Miejsce pochodzenia

Nowy jork
Nowy Jork (ang. City of New York, również New York, New York City) – najludniejsze miasto w Stanach Zjednoczonych, a zarazem centrum jednej z najludniejszych aglomeracji na świecie. Nowy Jork wywiera znaczący wpływ na światowy biznes, finanse, media, sztukę, modę, badania naukowe, technologię, edukację oraz rozrywkę. Będąc między innymi siedzibą Organizacji Narodów Zjednoczonych, stanowi ważne centrum spraw międzynarodowych i jest powszechnie uważany za kulturalną stolicę świata.Położony na wybrzeżu Atlantyku, w północno-wschodniej części Stanów Zjednoczonych, Nowy Jork składa się z pięciu dzielnic (boroughs): Bronksu, Brooklynu, Manhattanu, Queens i Staten Island.

Galeria

Galeria rysunków

 w różnych strojach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Styczeń 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Cherry Cheedar
  • Styczeń 2016-Profil Cherry i jej art zostają opublikowane.
  • Luty/Marzec 2016-Cherry zalicza filmowy debiut w filmie "On the trail of the Mummy"