FANDOM

Cmt1rg8
Charlotte Mothlant zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Styczeń 2017!

Pysznie, wręcz przepysznie...

— w filmie Sweet Boo-Birth Day

Charlotte Charity Mothlant
Uczeń Monster High
Charlotte by Amity.Gala
Wiek Mam 17 lat, ale wszystkim mówię, że piętnaście.
Zabójczy Styl Błyszczące tkaniny i dużo, dużo dodatków! Czasem za dużo, ale uwielbiam mieć ważne rzeczy przy sobie.
Dziwaczna wada Kiedy ujrzę światło, mózg mi odbiera i lecę w jego kierunku, póki źródło światła nie zniknie.
Zwierzę Samiec muszki owocówki imieniem Dodgery. Imię ma na cześć tradycyjnego australijskiego instrumentu.
Ulubione zajęcie Taniec! Potrafię wyginać swoje ciało i wychodzi mi to całkiem dobrze.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś wpycha się przede mnie. Nienawidzę rozpychania się.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia z aktorstwa. Jestem urodzoną aktorką i bardzo chętnie pokazuje światu swoje zdolności.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Muzyka. Nie oszukujmy się, posiadam specyficzny głosik, moje śpiewanie można porównać do haratania pazurem po szkle.
Ulubiony kolor Zielony w połączeniu z różem.
Ulubione jedzenie Kanapki z szynką. Brzmi to nudno i prosto, prawda jest jednak taka, że niełatwo jest zrobić dobrą kanapkę czy bułkę z tym składnikiem.
Przyjaciele Tsehaj Coffe, Amelie Muroame, Turquoise Kitty, Flor Petal
Dolldiaryicon Pamiętnik Charlotte Mothlant
Charlotte Mothlant - Córka Mothmana i roślinnej potworki, której kaprys stanowi kierunkowskaz działań. Posiada jednak silną wolę i jest niezwykle niezależna. Ma świetne pióro, dobre oko i bogatą wyobraźnię. Jest przy tym ciekawska, gadatliwa oraz posiada szalenie dobrą pamięć. Jest towarzyska, lecz nie uznaje kompromisów... Potrafi i zdarza jej się wykorzystywać innych, zwłaszcza swych bliskich przyjaciół. Zwierzakiem Charlotte jest mała muszka owocówka imieniem Dodgerry, jej jedyną pasją jest taniec.

Osobowość

Charlotte to upiorka, której kaprys stanowi kierunkowskaz działań. Posiada jednak silną wolę i jest niezwykle niezależna. To dziewczyna zarazem nadpobudliwa, jak i powolna. Ma tendencję do odkładania wszystkiego na później i słodkiego leniuchowania. Nie czuje pociągu do nauki, raczej zdobywa wiedzę wedle swej fantazji. Szybko orientuje się w zadaniach, ale nie poświęca wiele uwagi szczegółom. Źle znosi porażki, które uważa za zniewagę swej osoby. Ma świetne pióro, dobre oko i bogatą wyobraźnię. Jest przy tym ciekawska, gadatliwa oraz posiada szalenie dobrą pamięć. Jest towarzyska, lecz nie uznaje kompromisów... Najlepiej czuje się we własnym świecie, ale nie odcina się od osób. To bardzo żywa, uśmiechnięta i szalona upiorka. Niestety ze względu na bogatą wyobraźnię, często mimowolnie kłamie i przyjmuje różne maski. Z reguły mało przyjaźni się z upiorkami, chłopców natomiast zbyt szybko zniewala i owija sobie wokół palca. Otoczenie traktuje jak arenę dla swych występów – jest towarzyska, ale to ona stanowi centrum życia grupy. Nie do końca daje się odkryć, poznać, zrozumieć. Bywa bardzo pamiętliwa – z trudem wybacza wyrządzone jej krzywdy. Potrafi i zdarza jej się wykorzystywać innych, zwłaszcza swych bliskich przyjaciół.

Wygląd

Charlotte to wysoka upiorka o zielonej skórze. Oczy dziewczyny są zielone, a brwi mają odcień ciemnej zieleni. Skrzydła Charlotte wyglądają jakby były zrobione z pnączy. Dziewczyna ma dwu-kolorowe włosy, lewa część jest brązowa, a prawa ma kolor blond. Warto zwrócić uwagę na to, że ma niespotykanie duże oczy oraz "włochate" rzęsy. Z głowy Charlotte wyrastają zielone, włochate czułki, które wyglądają jak poskręcane gałęzie, jednak są tak małe, że przykrywa je grzywka.

Relacje

Przyjaźń Charlotte na ogół łatwo zdobyć, aczkolwiek nie wszyscy doświadczają tego "zaszczytu", to głównie zależy od tego, czy upiorka ma szacunek do danej osoby i czy spasuje jej osobowość kandydata/kandydatki.

Rodzina

Charlotte jest córką Monthy (tata) i potwora roślinnego (mama), ma trzech braci i dwie siostry (bracia starsi bliźniacy, siostry bliźniaczki Charlotte) ich imiona nie są znane, podobnie jak imiona rodziców i dziadków.

Relacje z innymi uczniami

Z Tsehaj Coffe

Tesi to dobra znajoma Char, aczkolwiek są razem widywane okazjonalnie.

Z Amelie Muroame

Dobra znajoma Charlotte, najczęściej są razem widywane po szkole.

Z Turquoise Kitty

Charlotte i Kitty to jedynie znajome, nie zanosi się na większą przyjaźń.

Z Flor Petal

Przyjaciółka upiorki, często razem widywane.

Zwierzak

Zwierzakiem Charlotte jest mała muszka owocówka imieniem Dodgerry. Pupilek ten jest bardzo marudny i trudno odnajduje się w nowym otoczeniu, więc prawie nigdy nie wychodzi poza dormitorium (jeśli już, to w nocy) Charlotte często przynosi mu różne smakołyki, by poprawić mu chumor. Niestety nieskutecznie.

Miłość

Charlotte nie dba o takie sprawy. Dziewczyna wręcz się obraża, gdy ktoś ją o to pyta. Można powiedzieć, że jest wręcz wrogiem związków, nie kryje się z tym.

 Zdolności 

  • Latanie - Dzięki skrzydłom Charlotte może latać, osiągając przy tym zaskakującą szybkość.
  • Instynkt - Charlotte będąc w połowie mothą ma wielką słabość do wszystkiego, co świeci. Kiedy ujrzy jakieś źródło energii (np.lampę) odbiera jej rozum.
  • Fitokineza - Charlotte będąc w połowie potworem roślinnym potrafi wytwarzać rośliny i je kontrolować.

Zainteresowania

  • Taniec - Od wczesnego dzieciństwa upiorka miała kontakt z różnymi gatunkami tańca. Dziś potrafi zatańczyć wszystko od Hip-Hopu, po tańce dworskie.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-Nikalna cecha: Pokonuję! Jestem w stanie przezwyciężyć największe przeszkody. Wierzę, że po burzy zawsze czeka tęcza.
  • Ksywka: Cher, Chiri
  • Ulubione powiedzonko: "Tak właśnie miało być"
  • Sekrety jej pokoju: W pokoju upiorki nie ma ani jednego okna.
  • Nie rusza się bez...: Latarki
  • Ulubiony przedmiot szkolny: Zajęcia teatralne
  • A najmniej...: Muzyka

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Nazwisko dziewczyny to zbitka słów "Moth" (z ang.Ćma) oraz "Plant" (z ang.Roślina)
  • Charlotte uwielbia jabłka.
  • Dziewczyna po zmroku widzi lepiej niż w dzień.

Niezapomniane cytaty

Ja wam coś zrobię, ja wam coś zrobię! Nic nie macie robić!

—- Do uczniów, którzy byli z nią w grupie i spytali się "co mamy robić?"

Damy tego i tego, oł, i jeszcze tego... no, jestem niezła w te klocki!

—- Na lekcji chemii.

SZAR-LOT, tak masz do mnie mówić, jakbyś mówiła SZAR-LOT-KA, jasne, Ori?

—-Do Ori kiedy ta miała problemy z wymową imienia Char.

Klasyczny potwór

Mothra

Człowiek-ćma (Mothman) - zagadkowe stworzenie, które według zeznań licznych świadków rzekomo pojawiało się w Wirginii Zachodniej, w szczególności w Point Pleasant i okolicach rzeki Ohio jesienią 1966 i na początku 1967 roku (John Keel podaje, że ponad 100 osób

utrzymuje,iż widziało stworzenie w tym czasie). Nazwa dotyczy też podobnych istot widzianych w innych miejscachJego rzekomym wizytom miały towarzyszyć dźwięki przypominające pisk myszy, krzyk kobiety lub zgrzyt płyty muzycznej obracanej w przyspieszonym tempie.

Potwór roślinny

Roślinny potwór - Grupa stworzeń z gatunku roślin o specyficznych wyglądzie i zachowaniach. Jest to temat dosyć rozległy. Jednym z pierwszych, znanych, roślinnych potworów były "Triffids". Były to wysokie, mięsożerne rośliny w

książce Johna Wyndhama. Działały instynktownie, niebyły mądre i nie posiadały układu nerwowego. Innym przykładem jest Audrey II z filmu "Sklepik z horrorami". Seymour wyhodował roślinę, zwaną Audrey II, która żywi się ludzką krwią. Później okazuje się, że roślina pochodzi z kosmosu i przybywa na Ziemię, aby ją podbić.

Miejsce pochodzenia

Hollywood - dzielnica miasta Los Angeles w Stanach Zjednoczonych i najważniejszy ośrodek amerykańskiej kinematografii. Słowo Hollywood jest używane jako skrótowa, popularna nazwa dla amerykańskiego przemysłu filmowo-telewizyjnego bez względu na miejsce kręcenia.Hollywood zostało założone przez Harveya Hendersona Wilcoxa,

Hollywood

który w 1886 wykupił 160 akrów (0,6 km²) ziemi i 1 lutego 1887 roku zarejestrował nazwę „Hollywood” dla nowo powstałego miasta, które sam zaprojektował. Sama nazwa „Hollywood” została zaproponowana przez żonę Wilcoxa, Daeidę, a nie jak się powszechnie uważa od nazwy krzewów, które bez powodzenia próbowano zaszczepić na okolicznych wzgórzach (English holly – ostrokrzew).

Galeria

Galeria rysunków

w różnych seriach

Galeria od Innych

Meta timeline

  • Styczeń 2016 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzzeżenie znaków dla Charlotte Mothlant
  • Maj 2016 - pojawia się Bio Charlotte.
  • Lipiec 2016 - Charlotte zaliczy filmowy debiut w tle.