FANDOM

Cecil CeCe Jormungand
Uczeń Monster High
Cecil-NS

Syn Jormunganda.

Wiek Choć to nieistotne żyję już 2168 lat.
Zabójczy Styl Zazwyczaj noszę wygodne bluzki z dodatkami, np.: ciekawymi nakryciami.. Najważniejszą rzeczą jednak w moim zabójczym stylu są kolczyki! Mam ich tyle, że w całym roku mógłbym codziennie nosić dwa różne kolczyki i żadna by się nie powtórzyła..
Dziwaczna wada Jako jedyny w rodzinie urodziłem się z ogromnymi kolcami na ogromnym ogonie! Wyobraźcie sobie codzienne funkcjonowanie z prawie dwumetrowym ogonem usianym kolcami!
Zwierzę W domu mam wielkie terrarium, w którym trzymam wiele jaszczurek, lecz najbardziej przywiązałem się do gekona o imieniu Midgårdsormen.
Ulubione zajęcie Interesuję się wszelkiego rodzaju jaszczurkami, gekonami oraz wężami. W swoim pokoju mam ogromne terrarium, w którym hoduję moich małych podopiecznych. Oczywiście mam inne zajęcia - piercing i tatuaże to mój żywioł.
Najbardziej irytująca rzecz Mój nieokiełznany ogon. Mimo mej woli rzuca się na prawo i lewo. Dostanie takim dwumetrowym ogonem w plecy lub w twarz może się skończyć niemiłą wycieczką do szpitala...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Biologia. Dzięki temu przedmiotowi mogę poznawać coraz to bardziej rozmaitsze i ciekawsze gatunki jaszczurek.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W - f. Jak można stwierdzić po obejrzeniu mojego ogona, wielką trudność sprawia mi normalne funkcjonowanie, za tym idzie deptanie po nim, a zarazem nabicie się na jeden z moich kolców. Więc wolę trzymać swój ogon z dala od innych. No ale... posiadanie ogona z ogromnymi kolcami nie jest wcale takie złe. Zawszę mogę użyć go w formie obronnej!
Ulubiony kolor Uważam, że każdy kolor ma w sobie coś wyjątkowego, lecz za ulubione mogę uznać wszystkie, ciemniejsze odcienie koloru zielonego i fioletowego. Jeszcze lubię rubinowy kolor.
Ulubione jedzenie Laskiaispulla. Na temat tego ciastka mogę powiedzieć jedno: cudo!
Przyjaciele
Dolldiaryicon Chcesz zostać nabity na jeden z moich kolców? Jeżeli tkniesz mój pamiętnik, nie wykluczone jest, że tak się z tobą stanie...
Cytat1W sensie, że w jakim sensie?Cytat2 – Cecil do Steve'a.

Cece Jormungand - syn Jormunganda. Uczęszcza do Straszyceum. Lubi, gdy się go nazywa CeCe

Osobowość

Chłopak jest potworem tolerancyjnym, ale mało go obchodzi, czy ktoś kogoś obraził z powodu inności etc. Cecil nie wkłada nosa w nie swoje sprawy, nie interesuje go życie innych.. Czasem nawet nie wkłada nosa w sprawy, w które powinien włożyć. Jednak mało, co go obchodzi. Interesują go jedynie hobby, szkoła i jedzenie. Inne rzeczy ma gdzieś. Można go przekonać do spróbowania, lecz ma problem ze zmienianiem nawyków. Ma całkiem dobre poczucie humoru, chociaż można go z łatwością urazić kiepskiego polotu tekstami dziw, że lubi Steve'a

Pomimo swego wyglądu jest miły. Jego najważniejszą zasadą w kontaktach międzypowtworowych jest Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie, czyli jeśli będziesz wobec niego miły, to on będzie wobec ciebie miły. Chociaż jeśli będziesz obrażał jego hobby to nieważne jak będziesz się starał to i tak będziesz miał u niego wielkiego minusa.
Jego zaletą jest także bycie ambitnym. Tak jak jego ojciec za spełnienie swoich marzeń może oddać wszystko a nawet więcej. Jak na razie mu to wychodzi, gdyż kilka osób wie, że dobrze robi tatuaże i dobiera kolczyki do urody. Ma nadzieję, że w przyszłości będzie pracować z profesjonalistami, co wydobędą z niego wszystkie możliwości..

Wygląd

Cecil jest chłopakiem, który wygląda nietypowo. Nie tylko z powodu, że jako syn Jormunganda ma dwumetrowy ogon, który jest usiany kolcami, ostre kły, uszy jak u morskich potworów. oraz długi, wężowy język. Jest tak także, dlatego że ma długie, czarne włosy z fioletowymi końcówkami oraz czerwone oczy (tak naprawdę są to kontakty. Oryginalnie jego oczy są niebieskie) z wąskimi źrenicami. Ma także tatuaże na szyi, podbródku, ręce, piersi i na początku jego ogona.

Jego ciało posiada szare łuski z morskim pasem na środku ciała. Jego kolce są ciemnoszare, czasem wyglądające na czarne.

Zainteresowania

Tatuaże

Zainteresował się tym w latach '80, lub '90. Wtedy po raz pierwszy spotkał tatuażystę, który zaproponował mu zrobienie specjalnego tatuażu. Były to właśnie urodziny Cecila, więc postanowił się zgodzić. Potwór zrobił mu geometryczną żabkę na ogonie. Zachwycony pięknem tatuażu zaczął sam eksperymentować. Z czasem przerodziło się to w prawdziwą pasję.

Piercing

Z tym hobby zapoznał się trochę później w przełomie lat '90 i XXI w. Poszedł wtedy na weselu u jakiejś tam cioci, co imienia nikt nie pamięta. Wtedy poznał starszego o 200 lat Rodrica. Chłopak ten posiadał kilka kolczyków na swych uszach. Cecil dziwnie zainteresowany zaczął się pytać o dekoracje. Drugi z chęcią mu wszystko wyjaśnił. Od tego czasu Rodric stał się dla niego mentorem a piercing hobby.

Opieka nad jaszczurkami

Jest to najstarsze hobby. Pamiętał, że lubił jaszczurki od daaaawna. Bardzo dawna. Swoją pierwszą jaszczurkę dostał w wieku 20 lat. Od tego czasu musiał się zajmować tymi zwierzątkami. Na początku mu się nie chciało, lecz z czasem to baardzo polubił. Z tego powodu zaczął się uczyć więcej o gadach a później o reszcie zwierząt.. I dlatego też polubił biologię.

Gotowanie

Cecil polubił gotowanie, kiedy jego matka musiała gotować.. A nie wychodziło jej to wcale. Najpierw robił sobie tylko kluski z sosem, albo tosty.. Jednak z wiekiem zaczęło mu lepiej to wychodzić a on zaczął to coraz bardziej lubić. Uważa, że jak nie wyjdzie mu z tatuażami i piercingiem to pójdzie na kucharza.

Relacje

Rodzina

Rodzeństwo

CeCe ma siostrę Ally, którą kocha pomimo różnic między nimi oraz mniej przez niego lubianego brata - Serafina. Debiutował kiedyś w historyjkach rysunkowych, ale nie przyznaje się do tego faktu. Twierdzi, że przedstawiono go tam stereotypowo.

Rodzice

Jego ojcem jest sam Jörmungandr. Przed większość swojego istnienia mieszkał w Morzu Norweskim, dlatego tak barwnie zapisał się w wierzeniach nordyckich. Samotny żywot najwyraźniej mu nie sprzyjał, więc postanowił wyjść na ląd i poszukać sobie partnerki na resztę życia. Trzeba nadmienić, że ojciec Cecila to bardzo ambitny potwór, a to co sobie za cel postawił chce osiągnąć za wszelką cenę. Nagle rozpętał się Ragnarök.

Dalsza Rodzina

Ma on wujka Fenrina oraz ciotkę Hel. Nie ma z nimi najlepszych kontaktów, bo Cecil wygląda nazbyt na buntownika.
CeCe ma dwie kuzynki - Nocte i Celeste oraz kuzyna Tomasa.

Ma z nimi całkiem przyjazne kontakty, choć nie można tego nazwać przyjaźnią ani koleżeństwem. Prawdopodobnie, gdyby nie byli kuzynostwem nawet by ze sobą nie gadali.

Przyjaciele

Jak na razie chłopak nie ma przyjaciela, lecz utrzymuje pozytywne kontakty z kuzynkami, Stevem Elertem i Holtem Hyde. Czasem też rozmawia z Jamesem B. Karakonem, lecz oboje nie uznają tego za wielką przyjaźń, nawet za większe kolegowanie..

Miłość

Chłopak uważa, że jak na razie nic nie może zastąpić jego miłości do jaszczurek, tatuaży i piercingu. Lecz nie oznacza to, że nie może się zakochać.

Wrogowie

CeCe sądzi, że błogie obnoszenie się ubraniami i dodatkami ze skór jaszczurek i innych zwierząt jest barbarzyństwem. Nie lubi też osób, które uważają, że kolczyki i tym podobne są tylko dla płci żeńskiej. Chociaż nie obraża się za nazywaniem go dziewczyną to wkurza go, gdy nazywają jego hobby czymś tylko dla dziewczyn.

Zwierzę

W domu ma wielkie terrarium, w którym trzyma wiele jaszczurek, lecz najbardziej przywiązała się do gekona o imieniu Midgårdsormen. Cecil poza tymi zwierzętami nie widzi świata, kocha je całym sercem i chce dać im jak najlepszy dom.

Klasyczny Potwór

200px-Johann Heinrich Fussli-Tor and Jormundgandr
Jormungand
(zwany również: Midgardsorm, Midhgardhsormr, Midgårdsormen) – w mitologii nordyckiej gigantyczny wąż opasujący Midgard, jedno z trzech dzieci boga Lokiego oraz gigantki o imieniu Angerboda z lasu Yrnvid.

Gdy Odyn dowiedział się o dzieciach Lokiego i Angerbody, nakazał je porwać, a następnie rzucił Jormunganda do oceanu otaczającego Midgard. Wąż rósł w otchłaniach, aż w końcu przyjął takie rozmiary, iż otaczał cały świat i mógł ugryźć własny ogon.

Jormungand był największym przeciwnikiem boga Thora. Podczas swoich prób w Utgardzie Thor miał za zadanie podnieść kota. Bóg gromów nie podołał zadaniu, jak się później okazało, Skymir używając swej magicznej mocy za kota podstawił Jormunganda.

Znana była przygoda, w której Thor wybrał się wraz z olbrzymem Hymirem na ryby. Zamiast normalnej przynęty nabił na hak łeb wołu. Po jakimś czasie potężne szarpnięcie niemal wyrwało Thorowi wędki z rąk, lecz ten się nie poddał. W końcu wyłowił wściekłego Jormunganda, który dał się złapać na przynętę. Hymir, przerażony rozmiarami potwora, sztyletem przeciął żyłkę i pozwolił Midgardsormowi uciec.

W dniu zmierzchu bogów wyłoni się z oceanu i zacznie wypluwać z siebie jad, truciznę, która pokryje ziemię i niebo. Wówczas jego odwieczny wróg Thor przybędzie, aby z nim walczyć. Na równinie Vigrid bóg pokona węża, ale zanim zada ostateczny cios, zostanie otruty jego jadem. Zanim Thor skona, uda mu się zrobić jeszcze dziewięć kroków.

Miejsce pochodzenia

Szwecja
Szwecja
, Królestwo Szwecji (Sverige, Konungariket Sverige) – państwo w Europie Północnej, zaliczane do państw skandynawskich. Szwecja jest członkiem Unii Europejskiej od 1995 roku (wówczas jeszcze Europejska Wspólnota Gospodarcza). Graniczy z Norwegią, Finlandią i Danią[3].

Drop Dead Diary

Ksywki: CeCe

Ulubione powiedzonko: W sensie, że w jakim sensie?

Najbardziej lubi: Biologia. Kocha odkrywać coraz to nowe gatunki jaszczurek.

...a najmniej: W - f. Jak można stwierdzić po obejrzeniu jego ogona, wielką trudność sprawia mu normalne funkcjonowanie, za tym idzie deptanie po nim, a zarazem nabicie się na jeden z jego kolców...

Zwierzak: W domu mam wielkie terrarium, w którym trzymam wiele jaszczurek, lecz najbardziej przywiązałem się do gekona o imieniu Midgårdsormen.

Nie rusza się z domu bez:  Moich kolczyków i jedzenia. No co? Głodny jestem..

Ulubiony kolor: Uważam, że każdy kolor ma w sobie coś wyjątkowego, lecz za ulubione mogę uznać wszystkie, ciemniejsze odcienie koloru zielonego i fioletowego. Jeszcze lubię rubinowy kolor.

Sekrety jego pokoju: Mój pokój to wielkie terrarium na jaszczurki i salon tatuażu i piercingu. Jest to moja komnata zła.. Znaczy moich zainteresowań, to tutaj dostaję inspiracji do tworzenia coraz nowszych wzorów.

Ciekawostka: Czy wiesz jak narodziła się jego miłość do piercingu i tatuaży?

Relacje z innymi uczniami

ze Stevem Elertem

Z wirusem chłopak poznał się w sklepie.. Tak, sklepie. Steve chciał kupić sobie jakieś fajne dekoracje do jego sexy strojów. Jako, że jeszcze Cecil tam pracował to postanowił mu pomóc z doborem. Podczas tego spotkania zauważyli, że mają całkiem dużo wspólnego - nietypowy styl, noszenie kolczyków, lubowanie się w zabawie z modą, tatuaże.. I

ze Jamesem B. Karakonem

Z Jamesem chłopak poznał się na szkolnym korytarzu. Cecil admirował jego niecodzienny styl i atmosferę wokół niego, lecz karaluch uznał go za świra. Mimo wszystko Cecilowi nadal podoba się look prawdziwej smutnej osoby - bo styl emo go nie zachwyca, według niego jest nazbyt udawany. I tak czasem rozmawiają, przy czym samoocena chłopaka lekko wzrasta.

z Holtem Hyde

Z Holtem chłopak poznał się, gdy ten postanowił sobie zrobić nowy tatuaż. Jako, że chłopak nie miał za dużo pieniędzy postanowił zrobić sobie tatuaż u Cecila, bo całkiem dobrze robi i tanie ceny. Cecil postanowił mu także upchnąć kolczyk do brwi.. I nawet mu się udało. Mimo, że potem dostał burę od Jacksona (bo CeCe nie wiedział, że Holt ma dwa wcielenia) to ma dobre kontakty z Holtem.

Osiągnięcia

Na razie brak.

Po czym go rozpoznać?

  1. Ciągnie się za nim dwumetrowy ogon do połowy usiany kolcami.
  2. Jest dosyć wysoki.
  3. Nosi bardzo dużo kolczyków.
  4. Na ogonie ma tatuaż w kształcie geometrycznej żaby.

Niezapomniane Cytaty

Cytat1Z drogi i uważać na mój ogon! Mówię to dla waszego dobra, nie mojego.Cytat2 – Cecil do tłumu.

Cytat1Kolczyki, mówisz? Świetnie!Cytat2 –Cecil do kogoś tam - nikogo nie obchodzi do kogo.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Filmy pełnometrażowe:

Ciekawostki

  • Jego ksywka wzięła się od pomylenia go z płcią piękną.
  • W domu posiada ponad dziesięć jaszczurek różnej maści.
  • Postać podarowana przez Lunę222 a potem przez Galaxy*Supernovę
  • Imię jego gekona oznacza tyle samo co "Jormungand".
  • Ma ponad 730 kolczyków różnej maści.
  • Cały mierzy 3,5 metra, czyli 11 stóp i 5,8 inch - z czego jego ciało "ludzkie" mierzy 1,05 metra.
  • Jego nazwisko w oryginale brzmi Jǫrmungandr.

Meta Timeline

  • 2 maja - Zaadoptowanie postaci od Luny222.
  • maj 2014 - Rochelle117 zastrzega znaki towarowe dla Jormungand CeCe
  • 2 maja 2014 - Ujawniono istnienie dziewczyny.
  • 16 lipca 2014 - Zaadoptowanie postaci od Galaxy*Supernova
  • 16 lipca 2014 - Ryukkopr zastrzega znaki dla Cecil CeCe Jormungand
  • lipiec 2014 - Ujawniono nowy koncept postaci - zmiana płci.
  • 22 lipca 2014 - Oficjalny Art zostaje ukazany.

Stroje

New Scaremester

  • Linia: New Scaremester
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii chłopak ma długie czarne włosy z fioletowymi końcami oraz łysiną na boku. Jego uszy są przykute w różne kolczyki - z czego jeden w kształcie wąsa a drugi w medalion. Ma łańcuch przyczepiony do ucha i do ust.

Chłopak ma na sobie zielony bezrękawnik z dodatkiem kolców. Pod nią ma fioletową koszulkę z długim ramieniem. Ma ona także plamki w kolorze ciemniejszego fioletu.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki