FANDOM

TINuhhi
Catynia Every zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Kwiecień 2017!

Zobaczysz! Nasz projekt jest świetny! Heloł związki chemiczne to najciekawszy dział z chemii! To znaczy według mnie...

—rozmawiając z Dolly O'hair.

Catynia
Uczeń Monster High
Catynia Every
Wiek 16
Zabójczy Styl Uwielbiam różowe rzeczy (przez co nienawidzi mnie połowa Straszyceum.

oraz złote elementy. Oczywiście lubię także Antyczne zegarki oraz różne broszki co widać po moim stroju.

Dziwaczna wada Boję się sufitu... nie pytajcie...
Zwierzę Mam kota Mińka.
Ulubione zajęcie Zbieranie antycznych "skarbów". Najbardziej fascynują mnie zegarki.
Najbardziej irytująca rzecz Gdy ktoś naśmiewa się z mojej pasji oraz nazywa mnie Różową Laleczka! to że lubię róż nie znaczy że jestem jakąś tam panienką!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Wf oraz Szalona Nauka.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Plastyka. Nie jestem dokładna.
Ulubiony kolor Róż oraz złoty.
Ulubione jedzenie Ryba (łosoś)
Przyjaciele Catanen Star
Dolldiaryicon -----
Catynia Skullette

Catynia

Catynia Every - 16 letnia kotołaczka.

Osobowość

Catynia jest spokojną kotołaczką, która powoli dąży do celu, nigdy się nie śpieszy, nawet, jeśli jest spóźniona. Jest przyjacielska i staje w obronie innych. Na ogół jest przyjazna, lecz jeśli ktoś sobie z niej zadrwi, to wyciąga pazurki. Kotołaczka jest dosyć inna, większość bierze ją jako damulkę, której nie chce się ćwiczyć na WF'ie, lecz ona uwielbia biegać i grać w piłkę, ponieważ WF to czas jej istnej zmiany. Wtedy dziewczyna może się wyszaleć. Po WF jest jak zawsze cicha i spokojna.

Wygląd

Catynia jet kotołaczką o ciemnym (czarnym umaszczeniu), posiada liczne plamy (na ogonku ^^, twarzy oraz szyi). Ma także niebieskie oczy i blond włosy.

Klasyczny potwór

'
Kotołak

Kotołak

'
Kotołak - w literaturze polskiej określenie zostało po raz pierwszy użyte przez Konrada T. Lewandowskiego, polskiego pisarza fantastyki, w opowiadaniach o kotołaku Ksinie.

Kotołak występuje także w "Eragonie" – powieści fantasy napisanej przez Christophera Paoliniego. Został przedstawiony jako czarny kot z nadprzyrodzonymi zdolnościami (porozumiewanie się myślami z innymi stworzeniami, przybieranie ludzkiej postaci). Istota ta pojawia się również w systemach gier fabularnych, np. w serii The Elder Scrolls. Kotołaki nazwano tam Khajiitami. Kotołak opisany został także w serii "Świat Czarownic" - "Brama Kota", "Lampart" oraz "Rok Jed". Występuje tam jako człowiek zmieniający się w razie potrzeby w kota, lamparta, śnieżnego kota.

Relacje

Z Catanen Star

Kotołaczki znały się wcześniej z przypadku. Catanen nauczyła Catynię, co znaczy być kotołakiem po tym jak została przemieniona przez czarownicę.

Z Dolly O'hair

Dziewczyny poznały się na lekcji Szalonej Nauki, na której Hack dobrał je w parę do szkolnego konkursu. Z początku Dolly nie przepadała za Catynią, bo myślała że dziewczyna nie poradzi sobie w ich projekcie, jednak gdy wkroczyła do jej pokoju, który był usiany najróżniejszymi antycznymi zegarkami, jakie można znaleźć, dziewczyna zmieniła zdanie o Catyni. Kotka starała się być poważna i zrobić wrażenie na Lalce, ponieważ chciała zostać jej straszyciółką. Dziewczyny bardzo starały się zdobyć pierwsze miejsce, niestety nie udało się. Ghoulia razem z Cleo zdobyły pierwsze miejsce, a Dolly i Catynia tylko drugie. Kotołaczka załamała się, ponieważ myślała, że ich bardzo czasochłonny projekt o związkach chemicznych wygra. Dolly widząc minę Catyni pocieszała ją i powiedziała, że napewno kiedyś uda im się wygrać konkurs. Kotka podziękowała Lalce i wspólnie postanowiły, że zostaną straszyciółkami.

Biografia

Pewnie większość z was myśli, że Catynia to kotołaczka jak każda inna. Mylicie się. Catynia została w nią zamieniona ponieważ wcześniej była czarnym kotem jakiejś czarownicy.

Pewnego dnia Catia (tak nazywała się wcześniej jako kot) Niedoświadczona czarownica często dokonywała na niej różnych zaklęć, aby poćwiczyć (Catia była posłuszna, ponieważ bardzo kochała swoją właścicielkę.) Niestety pewnego dnia Antylda dostała list promocyny do Straszyceum z powodu swoich wybitnych osiągnięć i pochwaliła się kotce (potrafiła rozmawiać ze zwierzętami). Więc musiała opuścić zwierzaka. Zasmucona Catia uciekła z domu. Niestety kotka była zaczipowana, z tego powodu czarownica znalazła ją dosyć szybko i postanowiła z nią porozawiać. Czarownica wpadła na pomysł, że zamieni ją w kotołaka, aby mogła z nią chodzić do Straszyceum. Catia poprzestała na ten układ, oraz zmieniła imię.

Galeria