FANDOM

Cmt1rg8
Catsy zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Kwiecień 2016!
Cmt1rg8
Catsy zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Listopad 2016!

Catsy
Uczeń Monster High
Catsy New Look
New Look
Wiek 16 lat
Zabójczy Styl Jestem w trakcie przeistaczania się w słodką, irytującą panienkę i styl, który odzwierciedli to moje wcielenie to kawaii! Kokardki, serduszka, nieprzyzwoicie krótkie, ale urocze spódniczki. Jestem normalnie żywą lalką.
Dziwaczna wada Uwielbiam drażnić potwory. A może raczej uwielbiam wcielać się w postacie, które drażnią potwory.
Zwierzę Pudelek Fluffy.
Ulubione zajęcie Kiedy nie udaję Catsweet, słodko pierdzącej kretynki, to lubię wcielać się w inne postacie. Po prostu lubię aktorstwo.
Najbardziej irytująca rzecz Nigdy się nad tym nie zastanawiałam...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Teatr. No cóż, jestem po prostu miłośniczką sceny!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Basen. Żaden kot nie lubi wody. Poza tym sporo się namęczyłam, żeby uzyskać taki kolor włosów, a każde wejście do wody(jeżeli wejdę) kończy się tym, że muszę odnawiać kolor!
Ulubiony kolor Różowy w połączeniu z miętowym.
Ulubione jedzenie Mufinki. Najlepiej z różową polewą i turkusową posypką.
Przyjaciele Pardy Speckle, Irbiselle Talon, Catlynn Jewel. Moje kuzynki mogą udawać, że mnie nie lubią, ale nie mogą udawać, że mnie nie znają! Może jak znudzi mi się kiedyś denerwowanie innych to znajdę sobie prawdziwych przyjaciół. Kogo ja chcę oszukać? To mi się nigdy nie znudzi!
Dolldiaryicon ?
W życiu! Jeśli myślisz, że możesz rozkazywać Księżniczce Catsy, to jesteś w ogromnym błędzie!

—-Catsy udaje księżniczkę w odcinku "Przesłodzone"

Catsy ,"Catsweet" to córka kotołaka/lampartołaka i kuzynka Pardy Speckle. Najbardziej dziecinna i infantylna z całej familii i najbardziej irytująca. Catsy żyje w wyimaginowanym świecie, w którym jej zdaniem wszystko jest różowe, cukierkowe, a ona jest księżniczką. Inne potwory niemiłosiernie irytuje taka pusta laleczka, która uważa, że jest pępkiem świata. Catsy jest pyskata, zarozumiała i koszmarnie "laleczkowata". Marzeniem kotki jest stanie się żywą lalką. Catsy nie ma przyjaciół, poza kuzynkami: Pardy, Irbiselle, Catlynn( chociaż szczególnie się nie lubią) i Catariną. Ale najwięcej czasu spędza z Pardy, z czego lamparcica nie bardzo się cieszy...

Osobowość

Catsy jest wyjatkowo infantylna i dziecinna jak na swój wiek. Uważa się za księżniczkę w wyniku czego zachowuje się próżnie i zarozumiale. Zachowuje się jak małe dziecko czym doprowadza otoczenie do szewskiej pasji. Często krzyczy i dyryguje wszystkimi, a gdy coś jej się nie podoba to płacze. Nikt tak naprawdę nie wie, że Catsy tylko udaje słodką idiotkę ponieważ jej hobby to denerwowanie innych potworów. Opracowała nawet plan z najbardziej dziecinnymi i wkurzającymi pomysłami. Prawdziwa z niej wredota.

Wygląd

Catsy tak jak inne lampartołaki ma złotawą sierść. Jej cętki znajdują się na prawej ręce, lewym uchu i pod lewym okiem. Catsy ma mocno różowe oczy z długimi rzęsami. Jej włosy są zafarbowane na ciemny róż wpadający w fiolet i są upięte na kształt kitki. Catsweet ma prostą grzywkę jednak po jej bokach zwisają dwa luźne kosmyki włosów związane białymi gumeczkami.

Relacje

Rodzina

Catsy jest córką lampartołaków. Z rodzicami łączą ją dość oschłe relacje. Tak samo jak z kuzynkami, dla których Catsy jest piątym kołem u wozu. Tak naprawdę Catsy wkręca całą rodzinę.

Przyjaciele

Catsy nie ma przyjaciół.

Miłość

Catsy stara się zrazić do siebie ludzi, ale nie wie, że skradła serce pewnemu chłopakowi... Ona jednak nie poszukuje miłości.

Pasje

Aktorstwo

Catsy zdążyła już udowodnić, że jest wybitną i uzdolnioną aktorką. Nikt z całej rodziny nie ma pojęcia o tym, że kotka tylko udaje słodką debilkę. Upiorka bardzo lubi wcielać się w różne postacie, a jej (prawdziwym) marzeniem jest grać w Hollyduch. Obiecała sobie, że kiedy będzie prezentować swoje doświadczenie przed jednym z najbardziej utalentowanych reżyserów, pokaże, że przez spory okres czasu udało jej się nabrać całą rodzinę, że jest infantylnym dzieciakiem.

Denerwowanie

Ciężko to nazwać pasją, ale Catsy lubi denerwować inne potwory. Nie wiadomo czemu lubuje się w takich rzeczach, ale każdy kotek ma jakąś maleńką wadę, co nie?

Zakupy

To nie jest jakaś oryginalna pasja, ale Catsy spędza sporo czasu w sklepach, żeby dobierać słodko irytujące stylizacje. Chociaż kotka nie lubi tak naprawdę takiego stylu, to buszowanie po butikach w celu szukania cukierkowych ciuchów, zaczęło się jej podobać.

Drop Dead Diary

Ksywka: Catsweet
Ulubione powiedzonko: " Kiedy Księżniczka mówi to tak ma być, bez żadnego ale"
W szkole najbardziej lubi: Zajęcia aktorskie
...A najmniej: Zajęcia na basenie
Zwierzątko: Pudelek Fluffy.
Nie rusza się z domu bez: Swojej mini korony.
Ulubione kolory: Róż i miętowy
Sekrety jej pokoju: Został urządzony wg jej prawdziwego gustu.
Ciekawostka: Uwielbia babeczki

Zdolności

  • Koci instynkt - Catsy cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość, fascynacja ciągiem przyczynowo-skutkowym, spryt oraz pogoń za jakimś obiektem
  • Pazury - Catsy potrafi chować i wysuwać pazury. Jednakże rzadko używa tej zdolności, gdyż na ogół jest przyjazną upiorką.
  • Widzenie w ciemnościach - Catsy dzięki swojej kociej naturze ma możliwość perfekcyjnego widzenia w ciemnościach.
  • Zręczność - Będąc kotołakiem Catsy ma zwiększoną zwinność i elastyczność, dzięki czemu zawsze spada na cztery łapy.
  • Wiele żyć - Catsy posiada nie jedno a aż 9 żyć. Dzięki temu jak umrze może odrodzić się na nowo co daje jej swoistą długowieczność. Jest to oparte na legendzie, wg której koty posiadają 7 lub 9 żywotów.
  • Wspinanie się - Dzięki temu, że Catsy jest lampartołakiem, może bez problemu wspinać się w zasadzie po wszystkim. Kotce z łatwością przychodzi wspinaczka na drzewa, budynki, meble i inne twarde bądź śliskie powierzchnie.
  • Szybkość - Catsy należąc do gatunku lampartołaka, odziedziczyła w genach niespodziewaną szybkość. Kotka może biegać dwa razy szybciej niż inne kotołaki.
  • Kamuflaż - Kotka nie bez powodu ma ciało pokryte gdzieniegdzie cętkami. Pomimo tego, że Catsy zakłada dość wyraziste ubrania, jej cętki umożliwiają jej skuteczny kamuflaż. To sprawia, że kotka może przenikać niezauważona.

Umiejętności

  • Sztuka aktorska - Catsy jest wybitną aktorką, co może potwierdzić jej metamorfoza. Udało jej się tak skutecznie nabrać innych, że niektórzy już zapomnieli jaka była normalna Catsy. Kotce z łatwością przychodzi zmienianie się w przygłupią laleczkę, która wszystkich irytuje. Oprócz tego, że Catsweet ukryła gdzieś swoją dawną postać, potrafi się doskonale wczuwać w role, co sprawia, że jest często obsadzana w różnych spektaklach w szkole.
  • Urok osobisty - Catsy świetnie wie, że irytuje innych, ale ma świadomość, że gdy zrobi jedną ze swoich słodkich minek to dostanie wszystko czego chce. Uwielbia testować swój urok zwłaszcza na płci przeciwnej.
  • Zachowanie lalki - Catsy zachowuje się jak typowa lalka. Robi bardzo teatralne ruchy, ekscytuje ją zbyt wiele rzeczy i non stop kiwa głową na boki. Do tego ma okropnie zdziecinniałą mowę.

Klasyczny potwór

Catpeople

Kotołak

Kotołak
- w literaturze polskiej określenie zostało po raz pierwszy użyte przez Konrada T. Lewandowskiego, polskiego pisarza fantastyki, w opowiadaniach o kotołaku Ksinie.

Kotołak występuje także w "Eragonie" – powieści fantasy napisanej przez Christophera Paoliniego. Został przedstawiony jako czarny kot z nadprzyrodzonymi zdolnościami (porozumiewanie się myślami z innymi stworzeniami, przybieranie ludzkiej postaci). Istota ta pojawia się również w systemach gier fabularnych, np. w serii The Elder Scrolls. Kotołaki nazwano tam Khajiitami. Kotołak opisany został także w serii "Świat Czarownic" - "Brama Kota", "Lampart" oraz "Rok Jed". Występuje tam jako człowiek zmieniający się w razie potrzeby w kota, lamparta, śnieżnego kota.

Lampartołak - To inna odmiana kotołaka, charakteryzująca się ludźmi-kotami ze złotą nakrapianą sierścią. Są one zwinne,lżejsze niż inne kotołaki ponieważ mają geny lamparta. U lampartołaków nigdy nie wykształca się ogon ponieważ są nową rasą i żeby całkowicie nie zdziczeć zachowały pewne cechy ludzkie w tym brak ogona. Lampartołak to również człowiek mogący się przemienić w wielkiego lamparta.

Galeria

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.

Catsy4

Karta identyfikacyjna Catsy

Family Reunion

Family Reunion 1
Na rodzinnym zjeździe było pazurystycznie! Świetnie się bawiłam. Podczas wspólnego zdjęcia nie mogłam przepuścić okazji do podroczenia się z kuzynkami! Chociaż jak tak patrzę na to zdjęcie to mam wrażenie, że one się dość szybko zorientowały, że próbuję namieszać.