FANDOM

Myślisz, więc jesteś.

— Cassiopeia w debiucie do Blair

Cassiopeia Urania Ursa
Uczeń Monster High
Cassiopeia Ursa
Wiek Siedemnaście świetlnych lat.
Zabójczy Styl Kosmiczny... indywidualizm. Jestem osobą o dość... przeciętnym stylu, a przynajmniej na mojej planecie. Tutaj... uważana jestem za upiorkę ekscentryczną... w sumie nie wiem czemu.
Dziwaczna wada Muszę mieć wszystko "podane na tacy", nie lubię robić niczego w niepewności, ba! Ja nie potrafię wykonać czegokolwiek bez konkretnych poleceń.
Zwierzę Małe kosmiczne "Coś"
Ulubione zajęcie Nauka rzecz jasna, wielką wagę przywiązuje do świeżości mych informacji.
Najbardziej irytująca rzecz Rozsiewanie niesprawdzonych informacji, w skrócie plotkarze i plotkary.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie wiem... lubię wszystkie, ale najbardziej nauki ścisłe.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny ...Wszystkie, prócz W-Fu.
Ulubiony kolor Siny fiolet i wyblakła żółć.
Ulubione jedzenie Pudding czekoladowy i jabłecznik
Przyjaciele Blair DeGhoul, Riley Bone, Larisse Rare
Dolldiaryicon Pamiętnik Cassiopei Ursy

Cassiopeia  Ursa - córka kosmitów, fascynują ją nauki ścisłe oraz zdobywanie wiedzy. Jest osobą raczej oschłą i nie zadowala się byle czym i byle kim, liczą się dla niej fakty potwierdzone badaniami. Starsza siostra Andromedy. Cassiopeia to dziewczyna twardo stąpająca po ziemi, kieruje się rozumem, dowodami, nie wyciąga pochopnych wniosków, nie ocenia "po okładce", liczą się dla niej fakty, jest osobą poważną, ale nie oznacza to, że nie umie się bawić. Często jest brana za osobę bez poczucia humoru, wręcz jędzowatą. Dziewczynę bardzo dotykają takie przekonania o niej, nie chce być brana za nieczułą i psującą zabawę osobę. Stara się być odrobinę bardziej "rozrywkowa", ale nic z tego nie wychodzi. Cassiopeia jest bardzo staranna, wielką uwagę przywiązuje do jakości wykonywanych przez siebie prac. Można na niej polegać.

Osobowość

Cassiopeia to dziewczyna twardo stąpajaca po ziemii, kieruje się rozumem, dowodami, nie wyciąga pochopnych wniosków, nie ocenia "po okładce", liczą się dla niej fakty, jest osobą poważną, ale nie oznacza to, że nie umie się bawić. Często jest brana za osobę bez poczucia humoru, wręcz jędzowatą. Dziewczyne bardzo dotykają takie przekonania o niej, nie chce być brana za nieczułą i psującą zabawę osobę. Stara się być odrobinę bardziej "rozrywkowa", ale nic z tego nie wychodzi. Cassiopeia jest bardzo staranna, wielką uwagę przywiązuje do jakości wykonywanych przez siebie prac. Można na niej polegać.

Wygląd

Cassiopeia jest dziewczyną o sinofioletowej skórze, jej wzrost jest przeciętny. Skóra upiorki pokryta jest czymś na wzór pancerza. Oczy dziewczyna ma wysoko usadowione, duże. Nie widać jaki kolor mają jej źrenice, prawdopodobnie fioletowe. Jej brwi są jasne, włosy błękitne, a z jej głowy wyrastają czułki. Uszy Cassiopei są wyżej osadzone niż u innych potworków, przypominają uszy potworów morskich.

Relacje

Rodzina

Cassiopeia jest córką kosmitów, dziewczyna ma młodszą siostrę Andromedę - ale mają różne nazwiska z uwagi na różnych ojców. Siostry utrzymują dobre relacje, ale nie obywa się bez kłótni. Wiadomo, że matka upiorki nazywa się Cometta, a ojciec Nova.

Dalsza rodzina

Wujostwo, kuzynostwo i przodkowie Cassiopei są rozsiani po całym wszechświecie. W przeciwieństwie do Andromedy, Cassiopeia prawie nigdy o nich nie wspomina.

Relacje z innymi uczniami

Z Temperance Bon

Temperance poznała Cassiopeę i Sophieę podczas uczestnictwa na dodatkowych zajęciach z Szalonej Nauki. Dziewczyny zostały połączone w jedną grupę, która miała przygotować model anatomiczny dowolnego potwora. Wybrany został wilkołak. Podczas pracy odkryły one, że dzielą ze sobą te same pasje. Mając ogromną wiedzę z zakresu biologii udało im się skończyć projekt, który został nagrodzony oceną celującą.

Z Blair DeGhoul

Ich relacje są przyjacielskie, ale nie zanosi się na nic większego.

Z Larisse Rare

GFF Cassiopei, obie dobrze czują się w swoim towarzystwie, są razem często widywane, biorą też razem udział w różnych projektach.

Z Riley Bone

Druga GFF Cassiopei, Cassie podoba się w niej to, że Hiszpanka kieruje się prawdą, nie rozsiewa plotek i jest uczciwa.

Z Cici Clock

Cassiopeia nie przepada za Cici, uważa, że jest ona zbyt ciekawska, jednocześnie podziwia jej kierowanie się dowodami i nieustanne poszukiwanie prawdy.

Z Poppy Hokkaido

Cassie i Poppy są rzadko widywane razem, ich stosunki są przyjacielskie.

Miłość

Cassiopeia nie jest upiorką kochliwą, trudno nawiązać jej głębsze relacje. Raz jedyny pewien upiór skradł jej serce, bez wzajemności. To ją zniechęciło do okazywania większych uczuć, dlatego trudno znaleźć jej obiekt większego zainteresowania.

Zwierzak

Pupilem Cassiopei jest kosmiczne "coś" nazywane Galaxa. Cassi dba o nią jak może, jednak częściej Galaxą zajmuje się Andromeda. Cassiopeia często zabiera Galaxę ze sobą, przeważnie na sznurku. Wygląda wtedy jak puchata torebka z czułkami i trojgiem oczu.

Zainteresowania

  • Nauki ścisłe - Cassie bardzo interesuję wszelkiej maści nauki ścisłe.
  • Astronomia - To ulubiona dziedzina nauki Cassiopei.

 Zdolności 

  • Lewitacja - Cassiopeia potrafi lewitować, tak najczęściej się przemieszcza.
  • Telepatia - Cassiopeia potrafi czytać innym w myślach, nie dotyczy to jedynie duchów.

Po czym ją rozpoznać?

  • Po uszach
  • Po stroju
  • Po głoszonych poglądach

Wystąpienia

Drop Dead Diary

  • Ksywki: Cassie, Casipie, Caspie
  • Ulubiony przedmiot szkolny: Wszystkie, które nie są W-Fem.
  • A najmniej: W-F oczywiście.
  • Nie rusza się bez: lunety
  • Zwierzak: małe kosmiczne "Coś"
  • Sekrety jej pokoju: Dzieli go z siostrą, na parapecie stoi wykonany przez Cassiopeię model układu słonecznego.

Miejsce Pochodzenia

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy.
482-galaktyka-gwiazdy-kosmos
Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Klasyczny potwór

Kosmita, obcy – hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego.
Kosmita1
Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome (paradoks Fermiego).Temat ten pojawia się też wśród filozofów. W lutym 2011 roku 17 artykułów w Philosophical Transactions of the Royal Society omawiało ten temat. Michael Shermer przypuszcza na łamach Świata Nauki, że cywilizacja tak rozwinięta by nawiązać kontakt, będzie też nastawiona pokojowo uzasadniając, że ludzkość wraz z rozwojem cywilizacji staje się bardziej pokojowa.

Ciekawostki

  • Nazwiska jej oraz Andromedy nie są przypadkowe, zlepione w kolejności od tej najstarszej z sióstr dają wyraz "Ursa Maior", nazwę gwiazdozbioru wielkiej niedźwiedzicy. Także kolejność imion sióstr nie jest przypadkowa, według mitologii greckiej Cassiopeia była matką Andromedy.
  • Nie przepada za horoskopami.
  • Ulubione owoce Cassiopei to arbuzy, nie przepada za winogronami.

Galeria

W różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Sierpień 2016 - "wnioski" Rochi mouscees o zastrzeżenie znaków dla Cassiopeia Ursa
  • Wrzesień 2016 - pojawia się oficjalny art Cassiopei
  • Listopad 2016 - pojawia się Bio i strona Cassiopei