FANDOM

Carol "Cole" Bodmin
Uczeń Monster High
Carol Basic by Pixie
Wiek 16 lat
Zabójczy Styl Mainstream jest dla szarej masy. Staram się od niej odciąć wybierając niekonwencjonalny styl ubioru, który funkcjonuje pod nazwą "hipster".
Dziwaczna wada Jest to żenujące, ale nie jestem w stanie wypowiedzieć "R". Często jestem przez to nierozumiany. Niektórzy też uważają to za "zabawne". Rzeczywiście, boki zrywać...
Zwierzę Nie mam. Wystarczy mi siostra...
Ulubione zajęcie Kontemplowanie obrazów i rzeźb w muzeach sztuki nowoczesnej. Ten kto sądzi, że to tylko stos nieskładnych rzeczy nie ma za grosz smaku.
Najbardziej irytująca rzecz Koty i kotołaki a szczególnie jak mnie się z takowym myli. Skąd się ich tyle wzięło? Chyba ktoś powinien zadzwonić po weterynarza.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie mam. Na wszystkich trzeba się trzymać sztywnego schematu. Zero własnego wkładu.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gotowanie i sztuka. Tam wyżej przeze mnie wspomniany schemat przeszkadza mi najbardziej.
Ulubiony kolor Bordowy.
Ulubione jedzenie Pearl milk tea.
Przyjaciele Kala Orthus
Dolldiaryicon Wszystko o mnie możesz znaleźć na moich społecznościowych profilach.
Carol Skullette

Carol Bodmin - syn Bestii z Bodmin. Starszy brat Caroline Bodmin. Mimo jego błagań o pójście do liceum plastycznego rodzice zapisali go razem z siostrą, której nie znosi do Straszyceum. Co gorsza odkrył, że dużo tamtejszych uczniów to kotołaki. Każde jego przyjście do szkoły to walka z samym sobą aby z nerwów nie rozszarpać kogoś na strzępy.

Osobowość

Carol to specyficzny potwór o mocno wyszukanym guście. Nie zadowoli się byle czym - pije tylko najlepsze bubble tea, czyta tylko najwybitniejsze dzieła. Swoim stylem również stara się zasygnalizować, że nie dał się wchłonąć przez system. Mimo że tego nie okazuje czuje się lepszy od innych. Zachowuje się impulsywnie i miewa napady agresji, choć początkowo jest w stanie się pohamować. Ma też skłonności rasistowskie - w ogóle nie toleruje kotołaków w szkole i działa na ich szkodę. Stara się nie mówić zbyt wiele ze względu na swoją wadę wymowy, ale nie potrafi zamknąć mordki kiedy tylko mowa jest o jego ulubionych tematach. Lubi popisywać się swoimi umiejętnościami. Często też zaczepia innych, gdy widzi, że robią coś interesującego lub mają zdolność której on nie posiada. W ten sposób zdobywa potrzebne mu informacje. Zazwyczaj próbuje najpierw zacząć zwykłą gadkę by wplątać do niej swoje pytania, ale co czujniejsi od razu się zorientują, że zagadał ich, bo ma jakiś interes. Mimo swojego ciężkiego charakteru potrafi docenić czyjąś pomoc i nie boi się o nią prosić, kiedy nie jest w stanie czegoś zrobić. Potrafi też szybko myśleć, dzięki czemu jest w stanie wywinąć się z niewygodnych sytuacji. Odnajduje w symbolach czy dziełach głębszy sens, który dla wielu jest niedostrzegalny. Łatwo przychodzi mu nauka nowych rzeczy, zwłaszcza jeśli mają one związek ze zdolnościami manualnymi. Jeśli nie jesteś kocim stworzeniem będzie wobec ciebie całkiem znośny i sympatyczny.

Wygląd

Carol jest chłopakiem o mocno kręconych włosach koloru blond i zielonych oczach. Futro posiada barwę kremową. Na lewym oku posiada szaro-brązową łatkę. Ma też cętki na tułowiu, plecach, kostkach i nadgarstkach w tym samym kolorze.

Miejsce pochodzenia

Kornwalia bodmin moor

Kornwalia – kraina geograficzno-historyczna i zarazem najbardziej wysunięte na południowy zachód hrabstwo Anglii, położone na Półwyspie Kornwalijskim, na zachód od rzeki Tamar. Centrum administracyjnym, a także jedynym miastem o statusie city jest Truro. Kornwalia zajmuje powierzchnię 3563 km² łącznie z wyspami Scilly (administracyjnie stanowiącymi oddzielną jednostkę), położonymi 45 km od Land's End – najbardziej na południowy zachód wysuniętego fragmentu hrabstwa. Średnia gęstość zaludnienia hrabstwa wynosi 144 osoby na kilometr kwadratowy.

Kornwalię charakteryzują dzikie krajobrazy wrzosowiska, długa i urozmaicona linia brzegowa oraz łagodny klimat. Krajobraz górniczy Kornwalii i Zachodniego Devonu w roku 2006 wpisano na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO. Istotną dziedziną gospodarki regionu jest turystyka (24% przychodu). Kornwalia jest jednak jednym z najbiedniejszych regionów Wielkiej Brytanii (średnia płaca wynosi 62% w stosunku do średniej wysokości wynagrodzeń w Wielkiej Brytanii) z najmniejszym wkładem do gospodarki narodowej. Kornwalijczycy to jeden z sześciu narodów celtyckich.

Klasyczny potwór

Catpeople

Bestia z Bodmin - hipotetyczny kot (ang. phantom big cat), żyjący rzekomo w Wielkiej Brytanii, w Kornwalii, siejący spustoszenie wśród miejscowych stad zwierząt hodowlanych.

Hipoteza zakłada, że Bestia z Bodmin jest dzikim zwierzęciem (prawdopodobnie jaguarem), hodowanym kiedyś w domu, a następnie wypuszczonym na wolność. Jego istnienia nie zgłoszono władzom ze względu na nielegalność takiej hodowli. W latach dziewięćdziesiątych na polach i łąkach wyżyny Bodmin Moor odkrywano czaszki zwierząt, zwłaszcza kotów. Jedna z nich (znaleziona w r. 1995) miała posiadać cechy czaszki geparda, zwłaszcza charakterystyczne kły. Badania wykonane na zlecenie brytyjskiego ministerstwa rolnictwa nie potwierdziły jednak tej hipotezy. Istnieje również dwudziesto-sekundowy zapis wideo,wykonany w okolicach Bodmin, na którym widać nieustalone zwierzę.

Zdolności

  • Transformacja - Carol jest w stanie przemienić się w ogromnego kocura a potem wrócić do swej humanoidalnej formy, ale rzadko kiedy to czyni.
  • Koci instynkt - Carol posiada pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość, fascynacja ciągiem przyczynowo-skutkowym, spryt oraz pogoń za jakimś obiektem.
  • Pazury - Carol potrafi chować i wysuwać pazury. Używa ich podczas wspinaczki.
  • Widzenie w ciemnościach - Carol dzięki swojej kociej naturze ma możliwość perfekcyjnego widzenia w ciemnościach.
  • Zręczność - Carol ma zwiększoną zwinność i elastyczność, dzięki czemu zawsze spada na cztery łapy. Ponadto ma zręczne łapki, dzięki czemu nie straszne mu malowanie czy szkicowanie.
  • Pływanie - Mimo kociej natury Carol potrafi świetnie pływać.
  • Zwiększona siła - Carol, choć nie jest szczególnie umięśniony posiada nadzwyczajną siłę. Potrafi bez najmniejszych przygotowań unieść kogoś wysoko nad ziemię przy jednoczesnych wspinaniu się na drzewo. Jego ugryzienie gruchocze kości.

Umiejętności

  • Fotografia - Carol jest utalentowanym fotografem mimo korzystania z przestarzałego sprzętu.
  • Malowanie - Carol potrafi bezbłędnie posługiwać się pędzlem i tworzyć na płótnie rozmaite cuda.
  • Rysowanie - Carol bez większych przeszkód jest w stanie naszkicować cudny rysunek.

Relacje

Rodzina

Carol jest synem Bestii z Bodmin. Ma też młodszą siostrę Caroline, z którą ma niezbyt dobrze relacje ze względu na konflikt gustu. Denerwują go jej wielka miłość do wszystkiego, co kocie.

Przyjaciele

Chłopak ma przyjaciółkę jedynie w kreatywnej Kali Orthus.

Znajomi

Znajomymi Carola są Hinata Shimizu oraz San-Hee Yumeha. Zna także Blair DeGhoul oraz Miyu Himura.

Wrogowie

Wrogiem chłopaka jest praktycznie każdy przedstawiciel kotowatych. Z tego względu nie lubi Virgo, która podpadła mu tylko tym, że raz niechcący na niego wpadła. Jako, że Hatim Scythe stanął w jej obronie i dotkliwie go pobił również jest jego nemezis. Wrogie są mu też Larisse Rare oraz Cassidy PurrMeow.

Miłość

Carol, mimo paru prób zwrócenia na siebie uwagi płci pięknej do tej pory nie znalazł dziewczyny, jednak nie poddaje się i ma nadzieje, że w końcu któraś doceni jego starania. Skrycie podkochuje się w Leili Crowne.

Zwierzak

Carol nie posiada zwierzaka za to jego siostra co jakiś czas przynosi do domu koty, których stara się pozbywać.

Historie poznania

Cassidy PurrMeow

Carol poznał Cassidy na pierwszej lekcji muzyki kiedy kotka postanowiła popisać się swoimi zdolnościami wokalnymi. Jako, że tematem przewodnim piosenki była miłość aby nadać większego charakteru postanowiła śpiewać do najbliżej znajdującego się faceta, którym był Carol. Był tym ciut zniesmaczony, jednak czarę goryczy przelało położenie się Cassidy na jego stole. Tego było za dużo. Niewiele myśląc przewrócił stół, na którym znajdowała się kotołaczka. Lekko poobijana i obolała z oburzeniem opuściła salę lekcyjną. Od tamtej pory stale drą ze sobą koty.

Virgo i Hatim Scythe

Carol przechadzał sobie spokojnie szkolnym korytarzem i nic nie zwiastowało, że zaraz na jego drodze pojawi się kolejny, nieznośny kot. Niestety Virgo na prośbę Hatima zaczęła wykonywać popisowe układy i robiąc kolejne salto w tył nadepnęła na nowe buty Carola. Bestia od razu mocno ją odepchnął i gdyby nie Tim to kotka przez potknięcie się o ogon upadłaby na podłogę. Carol od razu zaczął po niej jechać, ale Hatim stanął w obronie dziewczyny. Doszło między nimi do rękoczynów a do tego wszystkiego włączyła się także Virgo, która też nie szczędziła Carolowi przykrych słów. Ostatecznie Bestia z Bodmin został zmuszony do ewakuacji, ale poprzysiągł, że tak tego nie zostawi.

Larisse Rare

Chłopak poznał ją w przerwie obiadowej. Jako, że na stołówce było tłoczno hybryda była zmuszona usiąść koło niego. Po zdezynfekowaniu swojego miejsca po dwakroć usiadła i zaczęła powoli konsumować swój posiłek. Pewnie do niczego by nie doszło, gdyby Carol przy kolejnym gryzie tortilli nie ochlapał niechcący siedzącej przed nim hybrydy. Zaczęła panikować i drzeć się na niego jak opętana. Początkowo Carol chciał załagodzić sytuację, ale gdy zobaczył, że skutkuje to tylko jeszcze większą histerią cisną w nią resztkami swojego jedzenia i opuścił stolik. Larisse piszcząc czym prędzej poleciała do toalety. Hybryda przy każdym spotkaniu wyzywa go od flei.

San-Hee Yumeha

Carol zauważył duszkę zajętą fotografowaniem pejzaży. Jako, że docenia każdy przejaw sztuki był ciekawy jaką technikę stosuje duszka. Zapytał się jej czy może zobaczyć jej pracę i spróbować zrobić parę zdjęć. San-Hee chętnie się zgodziła zagadując go o swoim hobby. Na koniec zrobiła mu parę zdjęć i każde rozeszło się w swoją stronę. Czasami rozmawiają ze sobą w szkole na temat fotografii i aparatów.

Blair DeGhoul

Bestia poznała Blair na lekcji języków martwych podczas jej występu z pracą na temat kultury Indyjskiej. Po jej wypracowaniu zapragnął dowiedzieć się coś więcej o ichniejszej sztuce, więc udał się do gargulicy z paroma pytaniami. Na niektóre niestety nie znała odpowiedzi. Carol zaproponował wspólny wypad do muzeum kultur Orientu na co Blair chętnie przystała. Obecnie nie utrzymują ze sobą kontaktu.

Miyu Himura

Carol zaznajomił się z dziewczyną kiedy ta samotnie na ławce w parku składała origami. Postanowił przyjrzeć się jej papierowemu dziełu, lecz nie chciał do niej podchodzić, by nie straciła skupienia. Poza tym czuł wobec niej dziwny niepokój. Jednak po czasie narastające zaintrygowanie bestii wygrało i postanowi zaczepić Miyu. Ta choć początkowo nie była pewna jego zamiarów szybko zorientowała się, że jedyne o co mu chodzi to o jej talent do składania origami. Pokazała chłopakowi jak to się robi a nawet dała mu parę kartek, by spróbował swoich sił. Zajęty odpowiednim zaginaniem papieru nawet się nie zorientował kiedy tajemnicza dziewczyna opuściła ławkę. Od czasu do czasu lubi pochwalić się przed nią swoją najnowszą figurą.

Hinata Shimizu i Leila Crowne

Chłopak poznał Kitsune na jednej z imprez w klubokawiarni, gdzie odbywała się wystawa awangardowych obrazów i rzeźb. On siedział sobie w spokoju pijąc latte i podziwiając znajdujące się eksponaty a Hinata był zajęty rozmową z jakąś dziewczyną. Nie gadał z nią długo a praktycznie zaraz otrzymał od niej numer telefonu i całusa w policzek. Carol widząc jego sukces uświadomił sobie, że nigdy żadna piękność nie zwróciła na niego uwagi. Ponadto Hinata zainteresował go swoją energią i pewnością siebie. Postanowił go zagadać by "przy okazji" wydobyć z niego parę porad, lecz Kitsune szybko zorientował się co chodzi po głowie Bestii i kazał powiedzieć kim jest zainteresowany. Carol wskazał na Leilę a Hinata po rzucie na nią okiem stwierdził, że może ją podejść poprzez pochwalenie się swoimi zdolnościami fotograficznymi i niekonwencjonalnemu podejściu do tematu. Dał mu też parę "bajer" na podryw i popchnął chłopaka w stronę Amaroka. Mimo że Carol początkowo był nieco onieśmielony brnąc coraz bardziej w temat przykuł jej oko, zgodziła się na parę tańców, postawienie drinka i zrobieniu zdjęć. Potem dała mu namiary na siebie i zniknęła w tłumie imprezowiczów. Carol czym prędzej poszedł podziękować Kitsune za jego rady i postawił mu kolejkę.

Kala Orthus

Carol i Kala pracowali podczas lekcji plastyki. Ten jeden raz chłopak był zadowolony, gdyż tematem była abstrakcja. Zabrali się do dzieła tworząc w stylu Picassa, lecz gdy byli tuż od ukończenia Kala nadepnęła na parę tubek z farbą, która z impetem rozbryzgała się o płótno. Co gorsza nie mieli czasu tego naprawić, właśnie dobiła ich kolej na pokazanie pracy. Początkowo Kala chciała zasłonić pracę i wytłumaczyć się przed nauczycielem, lecz Bestia zasłonił jej usta i z miną godną krytyka sztuki najwyższej klasy zaprezentował "Rozdarcie" w stylu Pollock'a dodając coraz to bardziej kwieciste opisy ich wewnętrznych uczuć podczas tworzenia tego cuda. Choć nauczyciel początkowo był sceptyczny nie miał najmniejszych szans z argumentami Carola. Oboje dostali najwyższą ocenę. Od tej chwili stale zaczepiają się w szkole i wspólnie wychodzą do kawiarni czy galerii.

Zainteresowania

  • Sztuka nowoczesna - Mimo że dla większości istot nowoczesne "dzieła" to tylko stos nieskładnych śmieci Carol uwielbia ten przejaw kreatywności i jest w stanie dostrzec w nim głębszy sens. Oczywiście ma to jednak swoje granice - nie będzie się przecież zachwycał "Serem z włosami"...
  • Gotowanie - Carol bardzo lubi i potrafi świetnie pichcić. Nie ogranicza się jednak do pospolitych dań i stale szuka nowych smaków. Szczególnie dobrze wychodzą mu kombinacje deserowe z tapioką czy chia.
  • Literatura starej daty - Carol uwielbia czytać, jednak jego nie zajmują współczesne książki tylko powieści z poprzednich epok.
  • Znaczki pocztowe - Carol jest filatelistą. W szufladach ma pełno klaserów wypełnionych po brzegi małymi, kolorowymi papierkami. Niektóre z nich są już wiekowe i mają ogromną wartość.
  • Muzyka - Carol choć nie zgłębia wiedzy w tym temacie bardzo lubi słuchać muzyki, szczególnie klasycznej.

Niezapomniane cytaty

A oto nasze dzieło! Oblaz w stylu Pollock'a pod tytułem... Psst, Kala, błagam. Powiedz "Lozdalcie" za mnie.

—do Kali podczas lekcji plastyki

Uhhh. Jesteś oklopnie pospolita. Każdy kotek ma tylko zabawy w głowie.

—do Virgo

Kojelny szalony pomysł... Cholela...
Nie... nie... nie! Caloline! Jesteś niemożliwa!

—po tym jak któryś raz z kolei siostra prosi go o zatrzymanie kota

Wystąpienia

Filmy

Po czym go rozpoznać?

  • Ubiera się dość charakterystycznie.
  • Posiada specyficzny styl bycia.
  • Ma wadę wymowy. Zamiast "R" wypowiada "L".

Drop Dead Diary

Ksywki: Cole.
Ulubione powiedzonko: To oklopnie pospolite.
Najbardziej lubi: Kontemplować sztukę, robić foty i ogólnie być wyjątkowym.
...a najmniej: Mylenie go kotołakiem, których nie cierpi.
Zwierzak: Nie posiada.
Nie rusza się z domu bez: Książki do czytania podczas przerwy.
Ulubiony kolor: Bordo.
Sekrety jego pokoju: Ma w nim wiklinowy, podwieszany fotel. Nad łóżkiem ma rozwieszoną "moskitierę" z materiału.
Ciekawostka: "Cierpi" na ailurofobię.

Serie

Basic

  • Oficjalny art

Włosy Carola są ścięte krótko. Posiada też nieco gęstszy zarost. Na nosie spoczywają okulary w czarnych, okrągłych oprawkach. Szyję ma obwiązaną szalem w kolorze bladoniebieskim. Chłopak ubrany jest w marynarkę w czarno-czerwoną kratę, biały T-shirt oraz brązowe spodnie. Na nogach ma półbuty w odcieniu brudnego jeansu z beżowymi wstawkami po bokach.

Gypsy Night

Buuuuudoooooowaaaaa.

Bloody Little Secrets

Buuuuudoooooowaaaaa.

Osiągnięcia

TINuhhi
Carol Bodmin zdobył drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Czerwiec 2017!

Meta Timeline

  • październik 2016 - PixieGiggler dostaje zgodę od Czikorita08 na zrobienie brata Caroline.
  • 1 grudzień 2016 - Profil Carola Bodmin zostaje opublikowany.
  • styczeń 2017 - PixieGiggler usuwa stronę Carola.
  • 26 maj 2017 - Strona Carola Bodmin powraca.
  • 11 czerwca 2017 - Basic Carola zostaje ujawniony.

Ciekawostki

  • Pomysł na postać zaczerpnięty od Czikorita08.
  • Jego dokładnym miejscem urodzenia jest Bodmin Moor.
  • Ksywkę nadał sobie sam, aby nie mieć problemów z przedstawianiem się.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki