FANDOM

TINuhhi.png
Candy Cane zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Maj 2017!

Ależ tak. Twoja historia jest naprawdę pasjonująca. Normalnie aż się rozpływam z wrażenia.

—Candy używa sarkazmu

Candy Cane
Uczeń Monster High
Candy Cane base.png
Wiek 1600 lat
Zabójczy Styl Uwielbiam cukierkowy styl. Preferuję wszystko co wygląda słodko i rozpływa się niczym czekolada. Motywy kręconych cukierków, lizaków czy posypane słodką posypką ciuchy. To wszystko jest stałym elementem moich stylizacji. Lubuję się też w rajstopach, podkolanówkach i zakolanówkach. Lubię wyglądać słodko i niewinnie wbrew temu, że mam silny charakter.
Dziwaczna wada Moja anatomia a raczej jej brak pozostawia wiele do życzenia. Jestem z w całości z cukru! Mogę się w każdej chwili rozsypać. Na całe szczęście jest on dość trwały i kontakt z wodą nie sprawia, że się rozpuszczam, ale wtedy strasznie się lepię... Włosy sklejają mi się twarzą i wygląda to dość niekorzystnie.
Zwierzę Jelly. To moja najukochańsza i najsłodsza pod każdym względem świnka morska. Jest różowiutka, puchata i śliczna!
Ulubione zajęcie Produkcja własnych słodyczy. Znajomi mówią,że za moje cukierki można umrzeć!
Najbardziej irytująca rzecz Niespodziewany deszcz i bezsensowne propozycje. Ech, nigdy nie częstuj mnie piciem, bo ja nie piję. Nie proponuj mi spacerów w pełnym słońcu bo mogę się skarmelizować. Nie ściskaj mnie na przywitanie bo zmienię się w kupkę cukru. Proszę, pamiętaj o tych regułach!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Najbardziej lubię gotowanie. Co prawda pani Kindergrubber była przeciwna żebym uczestniczyła w tych zajęciach z wiadomych względów, ale wyprosiłam sobie oddzielne stoisko gdzie mogę w spokoju pichcić, nie narażając się przy tym na jakieś hmm wypadki.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Ugryzologia. To jest lekcja o bezpieczeństwie a nie o obchodzeniu się ze mną jak z jajkiem! Nie bierzcie mnie za bezbronną istotę bo to mnie denerwuje!
Ulubiony kolor Wszystkie odcienie różowego, żółciutkiego i brązowego-czekoladowego
Ulubione jedzenie Uwielbiam różnorakie rodzaje słodyczy, ale najlepsze są kolorowe lizaki.
Przyjaciele Pardy Speckle Marsh Mallow Jesteene Joke SweetyJelly von Duch Asami Pralines
Dolldiaryicon.jpg Obecnie nie posiadam. Upiekłam kiedyś ciasto w kształcie książki ale to nie to samo.
Skull.png
Candy Cane
to córka cukierkowego potwora. Ma dość mocny charakter i nie lubi gdy ktoś bierze ją za naiwną i pustą laleczkę. Candy jest silną osobowością i często mówi to co myśli. Na ogół nie dopuszcza do siebie zbyt wielu upiorów, ale dla przyjaciół jest prawdziwym skarbem. Dziewczyna jest znana z robienia najpyszniejszych słodkości, którymi chętnie częstuje innych.

Słowo o sobie

,,Jestem chodzącą landrynką i wyglądam jak słodki, opakowany cukiereczek. Jednak nie oceniaj książki po okładce! Jeśli myślisz, że jestem słodką idiotką to jesteś w ogromnym błędzie. Potrafię o siebie zadbać i mam silny charakter. Umyślnie nigdy nie nie ociekam złośliwością, ale jeśli będę używać sarkazmu w rozmowie z tobą to nie znajdziesz się na liście moich przyjaciół. A jeśli o nich chodzi to lepiej z nimi nie zadzieraj. Na ogół staram się być miłą i pogodną optymistką, ale gdy mnie zirytujesz to przekonasz się jak bardzo potrafię zmienić swoją twarz. Aha i trzymaj dystans, błagam! Nie ma nic bardziej upokarzającego niż rozsypanie się na oczach innych upiorów. To nie jest tak, że jestem złośliwa i opryskliwa tylko po prostu staraj się mnie nie zdenerwować bo mam dość hmm gorzki sposób na pokazywanie wściekłości. Znajomi mówią, że nawet gdy próbuję udawać twardą to i tak jestem bardzo miła i przyjacielska, jednym słowem słodka i urocza. Mam swoje wady jak każdy, ale na codzień jestem dość fajną upiorką.

Osobowość

Candy to potwór o silnym charakterze. Dziewczyna nie pozwala sobie w kaszę dmuchać i jest dość stanowcza. Na codzień zachowuje się jak normalna i sympatyczna upiorka, jednak ci co mieli okazję doświadczyć jej gniewu już nigdy nie próbowali jej sprowokować. Dla przyjaciół Candy jest miła i słodka i stara się nie pokazywać swojej drugiej natury, pomimo tego, że są oni świadomi temperamentu dziewczyny. Upiorka jest znana z tego, że gdy rozmawia z kimś kogo nie lubi to posługuje się sarkazmem, czego rozmówcy nie są w stanie wychwycić. Dziewczyna jest mściwa. Na ogół ciężko ją porządnie zdenerwować, ale gdy już do tego dojdzie to upiorka planuje dość niemiłe rewanże. Candy jest też bardzo ostrożna ponieważ jest w całości zrobiona z cukru.

Wygląd

Candy ma różową skórę i niebieskie oczy. Dziewczyna jest posiadaczką długich,sięgających pleców pofalowanych włosów. Są one koloru złotego z ciemnoróżowymi pasemkami. Candy jest szczupła i ma niebotycznie długie nogi, które chętnie eskponuje zakładając wyraziste buty i podkolanówki.

Relacje

Rodzina

Candy jest córką cukierkowego potwora. Z rodzicami ma dobry kontakt.  Czasami jest zła bo jej rodzice są nadopiekuńczy w obawie przed rozsypaniem się Candy. Upiorka ma kuzynkę o imieniu Lolly Pop.

Przyjaciele

Candy przyjaźni się z Pardy Speckle,swoim chłopakiem Marsh'em Mallow'em i Jesteene Joke. Ostatnio Candy złapała dobry kontakt z SweetyJelly von Duch i Asami Pralines.

Miłość

Candy chodzi z zabójczo przystojnym chłopakiem o imieniu Marsh Mallow. Ich związek jest dość burzliwy lecz trwały. Para zawsze może na siebie liczyć. Marsh również jest synem cukierkowego potwora a dokładniej piankowego.

Pasja

Candy jest mistrzynią jeśli chodzi o wyroby cukiernicze. Dziewczyna ma ogromny talent do cukiernictwa a jej słodkości są bardzo popularne. Candy organizuje poczęstunki na przyjęcia i ważne wydarzenia. Do wszystkich swoich słodyczy dodaje różowy cukier puder. Cukiernictwo jest jej wielką pasją. Dziewczyna marzy o tym by w przyszłości prowadzić cukiernię.

Dead Drop Diary

Ksywka: Cukiereczek, Landrynka

Ulubione powiedzonko: ,, Słodko   ,, Cukieraśnie

W szkole najbardziej lubi: Gotowanie.

... a najmniej: Ugryzologię.

Zwierzątko: Świnka morska Jelly.

Nie rusza się z domu bez: Pojemniczka z różowym cukrem pudrem. Nigdy nie wiadomo czy nie nadarzy się okazja żeby coś upiec!

Ulubione kolory: Wszystkie odcienie różowego, złotego i brązowego.

Sekrety jej pokoju: Jest w całości zrobiony z cukierków. Aranżacja na podstawie piernikowej chatki.

Ciekawostka: Płacze cukrem.

Co wyróżnia Candy?

  • Candy nie zażywa kąpieli.
  • Dziewczyna podobnie jak wampiry unika słońca. Po zbyt długim przebywaniu w nim, upiorka może się skarmelizować.
  • W jasnych pomieszczeniach skóra Candy skrzy się.
  • Candy nie kupuje ciuchów jak inne upiorki, zamiast tego wyrabia je z masy cukrowej lub piecze je w formie ciasta.
  • Candy pachnie truskawkami.
  • Dziewczyna zawsze nosi ze sobą pojemniczek z różowym cukrem pudrem. Jest on jej autorskiego przepisu i zapewnia perfekcyjne wyroby.
  • Słodkości robione przez Candy są bardzo uzależniające. Jeśli upiorka upiecze tuzin babeczek to nikt nie skończy na jednej.
  • Upiorka stara się na siebie uważać, ale ponieważ jest sypka, pozostawia za sobą różowy cukier, który szybko się rozpuszcza.

Ciekawostki

  • Imię Candy oznacza cukierek, zaś nazwisko cukrową laseczkę.
  • Urodziny upiorki wypadają 7 kwietnia
  • Ubrania Candy nie są z cukru, więc dziewczyna może się rozsypać gdy ktoś dotknie ją w skórę.
  • Ulubionym elementem garderoby upiorki są podkolanówki.
  • Candy pod wpływem dotyku rozpada się. Wyjątkiem są potwory zrobione również z cukru, pianki, galaretki i innych podobnych rzeczy. Można powiedzieć, że upiorka może nawiązywać kontakt fizyczny tylko z cukierkowymi potworami.

Klasyczny potwór

Cukierkowy potwór to najczęściej potwór zrobiony ze słodyczy. Istnieje wiele odmian tego upiora, gdyż istnieje wiele odmian słodkości. Właśnie dlatego potwór może być z waty cukrowej, żelków, galaretki, pianek, czekolady itd. W zależności od rodzaju słodyczy potwór posiada inne umiejętności. Np. jeśli jest to upiór z galarety, to jest bardzo elastyczny. Motyw cukierkowego potwora został wykorzystany w wielu grach, filmach i grafikach.

Zdolności

  • Długowieczność - Candy nie jest człowiekiem a upiorem powstałym ze słodyczy, co sprawia, że dziewczyna może żyć o wiele dłużej.
  • Słodka iskra - Kiedy Candy stanie pod światło, jej skóra skrzy się tak mocno, że zbyt bliskie podejście może doprowadzić do chwilowego oślepienia.
  • Ekstremalne zmiany fryzury - Włosy upiorki są zrobione z bardzo elastycznej i rozciągliwej masy, co sprawia, że Candy może robić sobie najróżniejsze fryzury.

Umiejętności

  • Pieczenie i wyrabianie słodyczy - Candy ma prawdziwy dryg do robienia własnych słodkości. W dodatku piecze ona przepyszne ciasta, które zawsze się udają. Tajemniczym składnikiem jest różowy cukier puder.

Stroje

Basic

  • Cukierkowa kurteczka i spódniczka do kompletu
  • Bluzka w paski z nadrukiem serca
  • Podkolanówki w paski
  • Różowe koturny sportowe z motywem ociekającego lukru
  • Dwie różowe bransoletki i kolczyk w kształcie cukierka

Sweat Screams

  • Stylizacja pełna przepychu i motyw słodyczy
  • Czekoladowy kołnież i jedna warstwa spódnicy
  • Sukienka w paski, motyw rozpływających się cukierków, nadruki w postaci kolorowych lizaków
  • Muszka w kształcie cukierka
  • Landrynkowe podkolanówki
  • Rozpływające się buty z obcasem w kształcie cukrowej laseczki, lizaka, cukierka i czekolady
  • Wielki ,,koński ogon z blond i różowymi pasemkami
  • Usta w dwóch kolorach. Górna warga w paski, dolna w ciemnym różu.

New Scaremester

  • Kamizelka i spódniczka posypane cukierkami
  • Rozpływająca się koszulka
  • Różowe rozpływające się botki
  • Żółte zakolanówki
  • Żółta biżuteria
  • Cukierkowa kokardka we włosach
  • Cukierkowy pasek w talii

New Look

  • Różowa kamizelka
  • Ociekająca spódniczka i buty
  • Białe podkolanówki
  • Cukierkowa bluzka
  • Pasek z cukierkiem
  • Opaska na włosy
  • Żółto-różowe bransoletki

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.
Candy1.png

Karta identyfikacyjna Candy

Special Series

Welcome in Sugarland!

Seria ta obejmuje stroje inspirowane cukierkową krainą. Kreacje mają motywy słodyczy, lodów i cukierków.

Candy Cane Sugarland base.png

Candy Cane w serii Sugarland

Więcej z Fandomu

Losowa wiki