FANDOM

Candace Sagittarii
Uczeń Monster High
Candese
Córka pary centaurów
Wiek 15 lat
Zabójczy Styl Styl jaki sobą reprezentuje jest typowy dla subkultury Pastel Gothów. Uwielbiam przesadzać z dodatkami w kolorach pastelowego różu, fioletu, pomarańczy, błękitu, oraz innych przepięknych kolorach pastelowej tęczy.
Dziwaczna wada Mówi się, że mężczyźni cenią u kobiet pokaźne pośladki. Ale w moim przypadku to lekka przesada. Mam problemy z koordynacją, a wieczne przepraszanie innych podczas zwykłej przechadzki po korytarzu to prawdziwa udręka.
Zwierzę Jest duży, ekspresywny, ma piękny ogon, który lubię farbować na pastelowe kolory oraz miękki jak chmura puch na nogach w kolorze brzoskwini. Tak to mój tyłek. Zajmuje tyle miejsca, że nie mam czasu i sił na inne wymagające zwierze.
Ulubione zajęcie Bieganie wolną po bezkresnym lesie.
Najbardziej irytująca rzecz Mam potworne problemy z orientacją w terenie. Potrafię się zgubić nawet w IKEA.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kocham plastykę. Mogę się wyżyć artystycznie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Wychowanie fizyczne. Musieliby dostawić jeszcze jedną godzinę, specjalnie dla mnie, bym mogła doprowadzić swoje spocone futro do stanu użytku publicznego.
Ulubiony kolor Pastelowa tęcza i czarny!
Ulubione jedzenie Do szczęścia wystarczą mi marchewki i kostki cukru.
Przyjaciele Operetta oraz Howleen Wolf
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Candace Sagittarii - obecnie uwielbia się przedstawiać pod pseudonimem "Candy". Jej przezwiska zmieniają się tak często jak i jej styl bycia. Przed przystąpieniem do subkultury Pastel gothów, uwielbiała się przedstawiać jako "Lightning", co świetnie się komponowało z jej zamiłowaniem do żółtego stylu słodziutkiej cowgirl. Wraz z rodzicami i trójką braci mieszka na ranczo w centrum lasu wokół Salem.

Osobowość

Pomimo zmiennego zdania o samej sobie, dziewczyna nie zmienia się pod względem zachowania. Jest otwarta na innych, zakochana we wszystkich słodkościach świata i na oślep pcha się do centrum uwagi. Nie da się jej określić w jednym zdaniu przez jej bardzo rozbudowany charakter, burze nastrojów i stosunku do poszczególnych potworów. Przeważnie na jej twarzy widnieje szeroki niczym u kota z Cheshire uśmiech, choć i z pogodnej klaczy, potrafi wyleźć dziki mustang.

Wygląd

Obecny (po serii New Scaremester)

W jej aktualnym stroju dziewczyna ubiera się jak typowa przedstawicielka subkultury Pastel Goth. Przyduże koszule i swetry w pastelowych kolorach, lub kombinacji szarości i czarnego. Do tego pasy uprzęży, pełnych kolców, łańcuchów i róż. Jej futro jest ufarbowane u nóg na brzoskwiniowy róż, a włosy i ogon na liliowo-fioletowe pasemka. Na grzbiecie, policzkach, końcach szpiczastych uszu i dłoni jej naturalnie wafelkowe futerko trochę ciemnieje z naturalnych względów.

Poprzedni (przed serią New Scaremester)

Przed ukończeniem 15 roku życia, Candy (wówczas Lightining) lubiła się w jaskrawej żółci i strojach rodem z rodeo. Przeważnie ubierała dżinsowe sukienki na szelkach oraz eleganckie koszule w kratę. Do tego typowe dodatki w postaci cowboy'skiego krawatu oraz typowego dla Westernów kapelusza.

Relacje

Przyjaciele

Jak dotąd jej najlepszymi przyjaciółkami są Operetta i Howleen Wolf. Klacz często przebywa w ich towarzystwie.

Miłość

Dziewczyna jest po uszy zakochana w Xavierze, elfie który podobnie jak i ona jest Pastel Gothem.

Wrogowie

Jest na drodze wojennej z Cleo de Nile ponieważ obie uwielbiają być w centrum uwagi, a jak wiadomo świat może mieć tylko jeden pępek.

Klasyczny potwór

Centaur Były to mityczne istoty o mieszanej budowie. Górna część ich ciała (tułów, głowa, ręce) była podobna do ciała człowieka, natomiast dolna miała kształt konia. Uchodziły za potomstwo Kentaurosa i klaczy magnezyjskich. Tworzyły prymitywne plemię. Zamieszkiwały góry i lasy Tesalii oraz Arkadii. Obyczaje miały dzikie, to jest żywiły się surowym mięsem upolowanych zwierząt, kilkakrotnie usiłowały porwać lub zgwałcić kobiety, łatwo się upijały.

Stroje/Galeria zdjeć

Podstawowy

Włosy dziewczyny są upięte w wysoki kok na czubku głowy. Prosta grzywka opada na czoło. Część z nich jest zawiązana w kokardę przy koku. Opaska z błękitnymi różami i fioletowymi kolcami, jest wsadzona za uszy. Z tyłu na ramiona spadają 4 warkocze z wełny. 2 różowo-brzoskwiniowe i 2 ciemnofiletowe. Candy ma na sb przydużą koszulę koloru pomarańczy i fioletu. Jej rękawy są podwinięte do połowy ramion, a na barkach ma kilka fioletowych kolców. Na plecach ma mały plecak koloru bladegobordu z wizerunkiem kolczastej, błękitnej podkowy. Na lewej ręce ma długą rękawiczkę, koloru ciemnego szarego. Na nadgarstku ma 2 wąskie różowe bransoletki z kolcami. Na serdecznym i środkowym palcu ma szeroki pierścionek koloru pomarańczowego. Na łokciu ma ochraniacz. Ozdoby prawej ręki są uboższe, a w ich skład wchodzi pojedyńcza szeroko bransoletka koloru pomarańczy. Na końskim tułowiu ma pomarańczową uprząż z fioletowymi kolcami i łańcuchem. Na przednich nogach ma różowe powiązki z kolcami i błękitnymi różami. Na tylnej lewej nodze ma frotkę z kokardą.

Dead Tired

Candy jest ubrana w fioletową koszule nocną. Rękawy długości 3/4 sa obszyte seledynową koronką. W rękach trzyma poduszkę w kształcie gwiazdy. Włosy ma częściowo splecione w warkocz przylegający do głowy, a część z nich jest rozpuszczona.

Freak du Chic

Włosy Candy są ozdobione ciemnymi pasemkami i uczesane w wysoki koński ogon. Na głowie ma końską uzdę ozdobioną bordowymi różami i kolcami. Po środku wysaje jedno piórko. W swoich szpiczastych uszach ma kolczyki przypominające czaszki. Uprząż na tłowiu połączona jest z obróżką na szyji. Góra sukienki jest w paski. Głęboki dekolt pokrywa się z uprzężą. Przednie kopyta sa ozdobione czarnymi ochroniaczami, a tylnie czerwoną wstążką. W dłoni dzierży bat, którym poskramia konie na występie. On równiez jest czarny.