FANDOM

Jestem teraz podminowana. Jeśli chcesz ocalić swoje roślinki, radziłabym ci trzymać je ode mnie z daleka.

—Cama do Venus

Camardella Javeleure to córka Ponurego Żniwiarza. Dziewczyna lubi korzystać z życia. Cama jest dość neurotyczna, jednak stara się panować nad swoim nieobliczalnym charakterem.

Camardella Javeleure
Uczeń Monster High
Camardella Javeleure
Wiek Nie liczę sobie lat. Moim zdaniem to nie ma sensu jak jest się nieśmiertelną.
Zabójczy Styl Bycie córką Ponurego Żniwiarza nie oznacza, że muszę tonąć w długich, ponurych, powłóczystych sukniach zasłaniających niemal całą sylwetkę. Motyw kości, czaszek i piszczeli zawsze mile widziany, ale lubię dodać od siebie ożywczy fiolet i rażący róż. Serduszka i krzyże to również nieodłączny element moich stylizacji. No i jak na córkę Kosiarza przystało, nie obędzie się bez czarnej peleryny z kapturem.
Dziwaczna wada Niestety posiadam niezbyt przyjemny dar. Pod wpływem negatywnych emocji, gdy przechodzę obok czegokolwiek co żywe i oddychające (normalsi też) zabijam to. Cóż, jestem upersonifikowaną śmiercią. Żeby to łatwiej przedstawić powiedzmy, że jeśli jestem zła i przejdę obok jakiegoś zdrowego, okazałego kwiatu, on usycha i umiera. Na inne potwory mój ,,dar na szczęście nie działa.
Zwierzę Powiadają, że zwierzęciem Śmierci jest kruk. Ja powiadam, że moim zwierzęciem jest Morty, uroczy wilczur pozbawiony duszy.
Ulubione zajęcie Lubię poezję i tworzę poezję. Nie mam wbrew pozorom mrocznego serca pozbawionego uczuć. Lubię swoje uczucia i myśli przelewać na papier. Jestem poetką. Jeszcze nieujawnioną.
Najbardziej irytująca rzecz Potwory, które mnie nie znają i uważają, że tylko czyham na ich nie-życie. Błagam! Jeszcze nie mam pełnego prawa żeby was,,kosić. Tylko mój tata może to zrobić. Ale widząc córkę Żniwiarza i zakładając, że jest ona mrocznym upiorem czyhającym na nie-życia, to tak jakby oskarżać wszystkie wampiry, że są aroganckie,a wilkołaki, że niebezpieczne. Nie ocenia się książki po okładce! Co do ludzi... Oni od razu uciekają na mój widok.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kreatywne pisanie. Lubię pokazać swoją artystyczną ,,duszę.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Wf. Jedynym powodem jest to, że nie znoszę rozstawać się z moją kosą.
Ulubiony kolor Ametystowy i magenta.
Ulubione jedzenie Dałabym się pokroić ca ciasto z truskawkową galaretką.
Przyjaciele Angelique Fallenty
Dolldiaryicon Naprawdę lubię poezję i literaturę, ale nie lubię zbytnio mówić o sobie.

Słowo o sobie

,,  Jestem dość neurotyczną duszą. Mam zmienne nastroje i mogę się wydawać męcząca dla społeczeństwa. Może nie byłoby to aż tak nieciekawe gdyby mój zmienny nastrój nie powodował szkód w otoczeniu. Kiedy jestem zła zabijam wszystko co żywe. Żeby tylko tyle... Jak jestem już naprawdę wkurzona do granic możliwości to mogę wywołać burzę. Oczy mi zczernieją, niebo zasnuje się ciężkimi chmurami, wszystko dlatego, że mam humory. Wiem, że moje nastroje są uciążliwe, ale staram się je kontrolować. Mój charakter działa też w drugą stronę: Jeszcze nie panuję pełnoprawnie nad życiem i śmiercią, ale jak jestem szczęśliwa to mogę coś przywrócić do życia ( nie dotyczy potworów i zwierząt, na nich mój urok nie działa). Poza tym licznym szeregiem wad, znajomi mówią, że jestem towarzyską i sympatyczną upiorką. Nie zaprzeczę. Lubię się wyszaleć, lubię poimprezować. Mam też inne zainteresowania jak poezja, ale to lubię robić w innych chwilach i najlepiej zdala od rówieśników. Mój tata też jest wbrew pozorom zabawnym i towarzyskim Kosiarzem, zachowuje tylko ponurą minę w pracy. Odziedziczyłam po nim wszystkie umiejętności Żniwiarza, między innymi te, które wykorzystuje do płatania figli normalsom. Ha! Nie spodziewaliście się, że życie Mrocznego Kosiarza może być aż takie zabawne.

Osobowość

Cama to towarzyska upiorka. Lubi się bawić i imprezować, jak również płatać figle normalsom tak jak jej ojciec. Jednakże jak każdy potwór, Camardella ma swoje wady. Dziewczyna jest straszną neurotyczką i jej nastrój może się zmieniać w kilka minut. Jej niedoskonałość jest o tyle uciążliwa, że towarzyszą jej różne dziwne zjawiska, co sprawia, że Cama jest często zażenowana swoim zachowaniem i na ogół jest dość wstydliwa. Upiorka lubi się wyszaleć, ale tylko do granic rozsądku. Imprezę, która zakończyła się z powodu jej zmiennych humorów uważa za katastrofę i chowa do siebie urazę przez nawet kilka dni. Cama posiada szereg różnych umiejętności co sprawia, że chetnie udziela się społecznie i pomaga innym potworom. Dziewczyna wykazuje się też ostrożnością i precyzją z tego powodu, że na codzień dzierży w dłoni ostrą jak brzytwa kosę. Jej neurotyczny charakter sprawia jednak, że dziewczyna jest wybitną poetką, ponieważ wszystkie swoje kumulujące się uczucia zamienia w piękne wiersze. Cama nie lubi się ujawniać ze swoim artyzmem i woli tworzyć poezję tylko dla siebie. Sama zaś chce być zapamiętana jako towarzyska duszyczka.

Wygląd

Camardella jest wysoką i szczupłą upiorką z ostrymi rysami twarzy i nieco wystającymi kośćmi policzkowymi. Oczy dziewczyny są duże i  mają kolor jadowitej zieleni, nos jest wąski. Usta upiorki również są wąskie, ale pełne i wydatne. Włosy Camy prawie sięgają bioder i są w ciemnoróżowym kolorze z jaśniejszymi końcówkami. Jej brwi mają kolor czarny co może wskazywać, że naturalny kolor dziewczyny to właśnie czarny. Grzywka została podzielona na na dwie części i rozłożona po obu stronach twarzy.

Relacje

Rodzina

Camardella jest córką Mrocznego Kosiarza. Nic nie wiadomo o matce dziewczyny, prócz tego ,że była człowiekiem. Cama nie zna swojej mamy, a tata nie chce poruszać tematu zniknięcia rodzicielki. Cama pochodzi z Upioryża i ma tam liczną rodzinę. Czuje się czasami nieco odosobniona, ponieważ jako jedyna z rodziny jest tak jakby człowiekiem, gdyż reszta familii to szkielety. Najbardziej lubi spędzać czas z babcią Cercueilią. Upiorka może otwierać portale, co sprawia, że jest częstym gościem w domu babci i dziadka.

Dalsza rodzina

Cama posiada też liczne wujostwo i kuzynostwo, z którymi jednak widuje się dość rzadko, ewentualnie na jakiś zjazdach rodzinnych.

W rodzinie jest wujek Morton, brat taty, który zdaniem dziewczyny jest lekko żenujący. Uwielbia robić innym żarty i robi to bez wyjątku. Cama często pada ofiarą żartów wujaszka, co sprawia, że stara się unikać go podczas rodzinnych zjazdów. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że jej tata nie widzi nic złego w takich psikusach, a nawet więcej: Systematycznie umawia się z bratem na robienie kawałów niczego nieświadomym potworom czy nawet ludziom. Cama wieloktronie zapadała się pod ziemie w towarzystwie upiornych kawalarzy.

Mówiąc krótko: Camardella uważa, że żarty są dla młodych.

Przyjaciele

Angelique Fallenty

Z Angelique Cama poznała się kiedyś cmentarzu. Upiorka lubiła tam przychodzić żeby poczuć natchnienie do pisania wierszy ( cmentarz, bardzo urocze miejsce).  Gdy była pochłonięta pisaniem jednego z poematów poczuła na sobie czyjś wzrok. Spłoszyła się i odwróciła żeby zobaczyć tajemniczego podglądacza. Ujrzała nad sobą piękną dziewczynę w jej wieku z okazałymi, czarnymi jak smoła skrzydłami.  Nawiązał się między nimi dialog, który obnażył ich wspólne zainteresowania. Okazało się, że wbrew swojemu pochodzeniu, Angelique też nie jest upiornym ponurakiem i lubi imprezować. Między dziewczynami nawiązała się nić przyjaźni, która rozbudowały z czasem.  Obie wiedzą, że mogą na siebie liczyć. Mimo tego, że Angie jest typem nieco nieokiełznanej bad girl, a Cama typem nieco bardziej wstydliwym to świetnie się dogadują.

Znajomi

Pardy Speckle

Z Pardy Cama ma dobre relacje. Imponuje jej odwaga kotki i jej bezpośredniość. Kostuszka lubi czasem zamienić z nią parę słów na przerwie.

Jesteene Joke

Upiorka postrzega klaunicę jako bardzo interesującego potwora. Poza tym łączy je jedna rzecz: obie lubią wycinać potworom kawały. Potworka lubi przebywać w towarzystwie zabawnej Jesteene.

Feline Sharp

Z kotką Camardella nie miała okazji poznać się bliżej, ale imponuje jej buntowniczy charakter Feline.

Rabitha

Zdaniem Camy, króliczka to bardzo sympatyczna osoba z którą można śmiało pogawędzić podczas przerwy. Poza tym upiorka uważa, że Rabitha piecze najpyszniejsze ciasto marchewkowe pod słońcem.

Miłość

Cama nie ma czasu na romanse.

Ciekawostki

  • Camardella jest bardzo wysoka. Mierzy 175 cm wzrostu.
  • Jej imię pochodzi od francuskiego la camarde co oznacza śmierć lub kostuchę.
  • Nazwisko Camy pochodzi od francuskiego le javeleur, które oznacza żniwiarz.
  • Naturalnym kolorem włosów dziewczyny jest czarny.
  • Urodziny obchodzi 17 czerwca
  • Pod wpływem wściekłości jej oczy robią się całkowicie czarne a kaptur oraz włosy zaczynają falować.
  • Camardella może się unosić jak duch, ale rzadko z tego korzysta.

Zdolności

  • Nieśmiertelność - Cama jako Śmierć jest nieśmiertelna
  • Lewitacja - Camardella może się unosić jak duch
  • Zależność pogody od nastroju - Niewiedząc czemu, Camardella posiada zdolność kontrolowania pogody swoimi emocjami. W zależności od jej nastroju pojawiają się inne zjawiska atmosferyczne.
  • Otwieranie portali - Za pomocą swojej kosy, Cama może otwierać portale do wszystkich miejsc na świecie i poza nim, a także dostać się do innych wymiarów.

Umiejętności

  • Pisanie poezji - Camardella przejawia talent pisarski. Prywatnie pisze wiersze nikomu ich nie pokazując
  • Płynna recytacja - Oprócz pisania poezji, Cama lubi ją także recytować.

Miejsce pochodzenia

Paris1
Paryż
(fr. Paris) – stolica i największa aglomeracja Francji, położona w centrum Basenu Paryskiego, nad Sekwaną (La Seine). Miasto stanowi centrum polityczne, ekonomiczne i kulturalne kraju.

W granicach administracyjnych Paryża zamieszkuje ponad 2 mln osób (według danych z 2010 było to 2 243 833[1]), w tzw. Wielkim Paryżu ok. 10 mln, a w całym zespole miejskim ponad 12 mln (w 2007 paryską przestrzeń aglomeracji zamieszkiwało 12 067 000 osób). Aglomeracja paryska konkuruje tym samym pod względem liczby ludności w Unii Europejskiej z Londynem.

Drop Dead Diary

Ksywka:  Cama, Della, Kostusia. 

Ulubione powiedzonko: ,,Na Śmierć zapomniałam ,,Trafiła kosa na kamień ,,O w czachę'

W szkole najbardziej lubi: Kreatywne pisanie.

... a najmniej:  Wf.

Zwierzątko: Wilczur Morty.

Nie rusza się z domu bez: Swojej kosy.

Ulubione kolory: Ametystowy i magenta.

Sekrety jej pokoju: Łóżko ma ramę jak piszczele i ogólnie przeważają motywy kości i czaszek.

Ciekawostka: Camardella potrafi przewidywać czyjąś śmierć. 

Niezapomniane cytaty:

Czuję, że nic nie zepsuje tej imprezy!

Taa, najwyżej jakaś anomalia pogodowa spowodowana przez mój zmienny nastrój

—Camardella do Angelique

Obawiam się, że dzisiaj będzie padać... Nie pytaj skąd wiem, po prostu moja depresja mi tak podpowiada.

—Do Pardy

Co ty na to żeby zrobić kawał Feline Sharp? Nie bój się. Jak się na nas rzuci z pazurami to nas przeniosę do jakiegoś Tokio czy coś.

—Do Jesteene

Boo! Haha! Ale cię wystraszyłam. Och wyluzuj się człowieczku. Powinieneś się martwić jak zobaczysz mojego tatusia. Ja co najwyżej wrzucę ci pająki do łóżka, albo co.

—Cama do jakiegoś normalsa

Angie, ja cię proszę. Nie musisz robić z siebie imprezowego zwierzęcia...

—Do Angelique

Jak jestem smutna to jest ulewa. Jak wesoła to słońce mocniej przygrzewa. Z kolei jak targa mną złość to jest huragan, burza z piorunami itp. Czy jeśli teraz jestem smutna, wesoła i zła jednocześnie, to nadchodzi koniec świata?

—Camardella do Ghoulii, która próbuje wyjaśnić powiązania między zjawiskami atmosferycznymi a humorem Camy.

Biografia

Meta Timeline

  • 30 maja 2016. LilyWolf zmienia nazwę strony Scythana Reaper na Camardella Javeleure.
  • 30 maja 2016. Oficjalny art Camardelli zostaje ujawniony.
  • 30 maja 2016. LilyWolf zastrzega znaki towarowe i grafikę związaną z Camardella Javeleure.

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.
Camardella Javeleure neon

Karta identyfikacyjna Camardelli

Galeria