FANDOM

Bloody Little Liars
Okładka12
Sezon 1
Poprzedni: Pierwszy film z serii
Następny: Rock 'n Grease

Bloody Little Liars - film pełnometrażowy, którego premiera jest zaplanowana na bardzo fajny dzień bardzo fajnego miesiąca i roku. Film jest autorstwa Ejyh. Debiut zaliczają tu Nathair "Vipera" Husk, Aryana Charu, Sarff Kurth, Varia Viride oraz Lilith Netvůra.

Opis

W szkole wkrótce ma odbyć się przyjęcie z okazji Andrzejek. Wszyscy są podekscytowani, bo w tym roku tematem są tajemnice i sekrety. Przed balem odbywa się krótka "Cygańska Noc", na której bohaterzy korzystają z wielu wróżb. Nic nie wskazywało na to, że stanie się coś złego, jednak Sora czuła dziwny niepokój związany z nadchodzącym wydarzeniem. Nawet powiedzenie o tym swoim przyjaciołom nie pomogło pozbyć się jej tego uczucia, szczególnie, kiedy ci kazali jej się nie przejmować. Sora nie jest jednak jedyną osobą, którą niepokoi planowana impreza. Mary również nie jest podekscytowana na myśl o wydarzeniu, choć temat przewodni bardzo jej odpowiadał. Następnego wieczoru zaczął się bal, który pomagała organizować Varia wraz z jej dawnymi znajomymi, Nathairem oraz Aryaną. Wszystko szło dobrze, dopóki nie przyszła pora na wybranie królowej i króla balu. Uczniowie po anonimowym głosowaniu wybrali Amelie oraz Justina. Gdy oboje wyszli na scenę, wszystkie światła nagle zgasły, by po kilku sekundach znowu się zapalić. Organizatorzy zapewniali, że ty tylko awaria świateł, lecz niektórzy zauważyli brak kilku uczniów. Nie było Mary, Miyu, SoryBlairHaru ani Virgo. Większość imprezowiczów zdawała się tym nie przejmować, lecz CiciVictoria, Amelie oraz Justin ruszyły na poszukiwania zaginionych. Wkrótce wszyscy mieli się przekonać, że nie wszystko było takie, jak im się wydaje.

Streszczenie

Palce dziewczyny poruszały się zgrabnie, łącząc nitką dwa kawałki czerwonego materiału ozdobionego wzorem z różami. Z wprawą wykańczała końce, by każda krawędź sukienki wyglądała idealnie. Pozwoliła sobie na otwarcie drzwi tarasowych, ponieważ poranek był zadziwiająco ciepły jak na jesień. W pomieszczeniu rozlegał się tylko jej delikatny głos, śpiewający piosenkę, by akompaniować jej przy pracy.

sakura sakura

                                   noyama mo sato mo

       mi-watasu kagiri

Jej głos aksamitne roznosił się po domu, odbijając się echem w pustych jeszcze pomieszczeniach. Przestała śpiewać, gdy promienie słoneczne tak się nasiliły, że nie mogła zobaczyć, w którym miejscu przekłada nitkę. Odłożyła przybory, po czym podniosła się bez większego celu, mierząc wzrokiem skalany promieniami pokój. Podeszła do stołu, na którym leżała ulotka w ciemnych kolorach, wyróżniająca się na tle jasnego drewna. Pierwszy w oczy rzucał się napis "Jaki jest twój sekret?", pod którym w świetle reflektora leżała maska karnawałowa wykonana z koronki. Na samym dole napisana była data, wskazująca na 30 listopada, dzień po nocy andrzejkowej. Dziewczyna uśmiechnęła się na ten widok, jednak wiedząc, że powinna wrócić do pracy, podeszła do okien wychodzących na balkon i przesunęła do nich kotarę, tym samym usuwając zbyt mocne promienie. Wróciła do szycia, a z jej ust znowu wydobyła się piosenka.

mi-watasu kagiri

                                  kasumi ka kumo ka

asahi ni niou

sakura sakura                        

            hana zakari

Myself

Lista postaci

Soundtrack

Serie

  • Bloody Little Secrets - uczestnicy balu przebierają się w balowe suknie oraz garnitury z motywami kluczy i kłódek. Dużo koronek, aksamitnych jedwabii... oraz sekretów. Każda postać ma również ozdobną maskę. 
  • Gypsy Night - seria dotycząca każdej postaci, która brała udział w "Cygańskiej nocy". Motywem przewodnim są stroje wróżbitów oraz tradycyjne ubiory Romów. 

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy film stworzony przez Ejyh.
  • Oryginał Bloody Little Liars istniał już w 2014 roku, jednak projekt ten został anulowany. Początkowo fabuła obracała się wokół wampirów-marionetek, którzy zamieniali bezbronne dzieci w kukiełki. Pojawiło się tam też stare alter ego Varii - Vanessa Amour. 
  • Nazwa serii oraz sam klimat sekretów inspirowane są serią "Pretty Little Liars".
  • Debiut filmowy zaliczają tu Nathair "Vipera" Husk, Aryana Charu, Sarff Kurth, Varia Viride oraz Lilith Netvůra.

Galeria