FANDOM

W moich oczach płynie Nil.

—tak Bastet opisuje siebie nowym koleżankom.

Bastet Mau
Uczeń Monster High
P280913 07.45.jpg
Wiek Moje ostatnie z dziewięciu żyć skończyło się w pięćdziesiątym roku p.n.e. Teraz jestem kocią mumią, jak moi rodzice i mam łącznie 3515 lat.
Zabójczy Styl Styl starożytnego Egiptu rzecz jasna, oraz współczesne dodatki. Złota, egipska biżuteria pasuje każdej egipskiej kotce.
Dziwaczna wada Nie mam żadnych wad.
Zwierzę Kotka mau Egipski o imieniu Izyda.
Ulubione zajęcie Rysunek i pisanie hieroglifów.
Najbardziej irytująca rzecz Bliźniaki. To tak jak mieć sobowtóra, a każdy powinien być niepowtarzalny, tak jak ja.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Plastyka. Mam łapkę stworzoną do rysunków.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Fizyka. Po co mi znać jej prawa, kiedy jedno wiem na pewno- jeśli spadnę to tylko na cztery łapy.
Ulubiony kolor Błękit nilu.
Ulubione jedzenie Okoń nilowy. Smaczna to rybka.
Przyjaciele Lisa Egzotic, Kirra Werect, Sunny Re, Viktoria Grekus, Purry VanCat, Mia Kit oraz Anubis Eegypt II.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Bastet Mau.

Bastet Mau – córka mumii kotołaka. Ma 3515 lat. Uczęszcza do Straszyceum.

Osobowość

Bastet lubi się czasem porządzić. Jest miła ale tylko dla swoich przyjaciół.

Wygląd

Bastet ma dosyć długie postopniowane włosy z grzywką na boku. Jej włosy są czarno-brązowe. Ma niebieskie oczy - jak twierdzi "w których płynie Nil". Na jej lewym uchu, lewej ręce i prawej nodze widnieją prążki. Bastet pochodzi z Egiptu więc w jej stroju znajdują się złote Egipskie dodatki. Ma egipski naszyjnik oraz egipski pasek ze skrzydlatym skarabeuszem a także egipską tunikę koloru jasnoniebieskiego.

Klasyczny potwór

Mum.jpg
Kotołak – to fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np: Catwoman, Tigra, Cheetah, a nawet Catman.

Mumia – nazwa, określająca zmumifikowane (zabalsamowane) ciało człowieka, zabezpieczone przed rozkładem odpowiednimi zabiegami i substancjami. Słowo to odnosi się zazwyczaj do mumii egipskich – ciał faraonów i dostojników starożytnego Egiptu a także kotów. Mumifikacja miała na celu zachowanie życia wiecznego. Wierzono, że jeśli mumia zostanie zbezczeszczona, dusza zmumifikowanej osoby nie zostanie rozpoznana przez bogów i na wieki będzie się błąkać pomiędzy światem żywych i umarłych. Egipcjanie mumifikowali swoich władców i dostojników usuwając wszystkie wnętrzności człowieka, poza sercem.

Relacje

Rodzina

Rodzina Bastet mieszka w Egipcie.

Przyjaciele

Kotołaczka przyjaźni się z Lisą Egzotic, Kirrą Werect, Sunny Re, Viktorią Grekus, Purry VanCat, Mią Kit oraz Anubisem Eegyptem II.

Miłość

Obecnie Bastet z nikim się nie spotyka.

Zwierzę

Bast posiada kotkę rasy mau egipski o imieniu Izyda.

Osiągnięcia

Cmt1rg8.png
Bastet Mau zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca kwiecień 2013!

Ciekawostki

  • Imię "Bastet" jest imieniem egipskiej bogini-kotołaka.
  • Jej nazwisko "Mau" w Egipcie oznacza słowo kot.
  • Jej kotka "Izyda" ma imię jak egipska bogini magii.
  • Izyda jest rasą kota pochodzącego z Egiptu.
  • W stroju DOtD na jej pasku oraz PD kolczyku pismem hieroglificznym widnieje imię "Bastet".
  • W stroju GR Bastet ma makijaż w stylu symbolu "oka Udżat", także jej maska jest tym symbolem.
  • Strój Music Festival był strojem z Fashion Diary Izabelli Black zaprojektowanym specjalnie dla Bast.
  • Bastet bardziej ceni sobie złoto niż srebro, choć w starożytnym Egipcie było odwrotnie. Egipcjanie wierzyli, że ciało bogów jest ze złota, a ich kości ze srebra, ponieważ srebro było rzadziej występującym kruszcem w Egipcie niż złoto.

Stroje

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki