FANDOM

Pierwszy raz tutaj? Nie dziwię się. Nie macie pojęcia, o co chodzi. A chodzi wolny serwer.

—Avast w filmie Horror Game

Avast McAfee
Uczeń Monster High
Avast
Wiek Kilka miesięcy, ale umówmy się, że 14 lat
Zabójczy Styl Chcę podkreślić moje cudownie pikselowe pochodzenie. Zostałam stworzona, by chronić komputery i zamierzam to robić ze stylem.
Dziwaczna wada Mam tendencję do straszenia, a szczególnie przy powitaniu. Może nie jest to dobre pierwsze wrażenie, ale każdy strach można zwalczyć śmiechem!
Zwierzę Kiedy byłam tylko cyfrowa, nie istniały cyfro-zwierzaki. Jednak jako dziewczyna chcę znaleźć coś, co niczego się nie boi.
Ulubione zajęcie Opowiadanie historii! A już w szczególności strasznych. Muszę kiedyś spróbować tego przy ognisku.
Najbardziej irytująca rzecz Robaki. Zarówno komputerowe jak i prawdziwe
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Literatura. Wtedy mogę opowiadać milion historii na sekundę!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Biologia. Dużo tam robactwa! Ohyda!
Ulubiony kolor Fioletowy i różowo-szary
Ulubione jedzenie Okazało się, że mam słabość do owocowych landrynek
Przyjaciele A.I. Programme i U Tube
Dolldiaryicon Chciałeś powiedzieć... Blog!
AvastSkullette

Avast McAfee - program antywirusowy, córka Wielkiego Informatyka. Ma tylko kilka miesięcy, ale woli być uznawana za nastolatkę. Zadebiutowała się w filmie Straszna gra. Dziewczyna została zakupiona przez Skylar jako program antywirusowy do jej komputera. Jest ona zaradna i dobrze wykonuje swoją pracę, ale jest przy tym bardzo dowcipna. Lubi opowiadać historie, a już szczególnie te straszne. Przyjaźni się z A.I. Programme i U Tube. Nie posiada na razie zwierzaka.

Osobowość

Avast jest bardzo zaradna i lubi wykonywać swoją pracę antywirusa. Bywa uparta i nigdy nie spocznie póki nie wykona roboty. Jednak, gdy dziewczyna nie ma nic do zrobienia, to lubi opowiadać historie, a najbardziej te straszne. Avast jest zdolną informatyczką z powodu iż sama powstała dzięki tej nauce. Upiorka poza tym ma bardzo dowcipny charakter,a wszystkie swoje problemy zwalcza śmiechem. Nie lubi robaków. Zarówno komputerowych i prawdziwych.

Wygląd

Skóra ma niebieski kolor. Włosy dziewczyny są długie i sięgają do ud. Są one bordowe z kilkoma wiśniowo-malinowymi pasemkami. Oczy Avast mają kolor fioletowy. Ciało Avast jest "hologramem posiadającym masę", jednak utrzymanie go w całości jest niełatwe i często się depikselizuje. Dziewczyna potrafi latać.

Klasyczny potwór

Program antywirusowy (antywirus) – program komputerowy, którego celem jest wykrywanie, zwalczanie i usuwanie wirusów komputerowych. Współcześnie najczęściej jest to pakiet programów chroniących komputer przed różnego typu zagrożeniami.

Program antywirusowy powinien również mieć możliwość aktualizacji definicji nowo odkrytych wirusów, najlepiej na bieżąco, przez pobranie ich z Internetu, ponieważ dla niektórych systemów operacyjnych codziennie pojawia się około trzydziestu nowych wirusów.

Widoczna jest tendencja do integracji narzędzi do ochrony komputera. Kiedyś był to jedynie skaner, który wyszukiwał wirusy, początkowo na podstawie sygnatur znanych wirusów, a potem także typujący pliki jako zawierające podejrzany kod za pomocą metod heurystycznych.

Relacje

Rodzina

Avast została stworzona przez Wielkiego Informatyka. Dziewczyna nie znała go długo, gdyż została wykupiona przez Skylar. Ją oraz Cloudię traktuje jak siostry.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółmi Avast są A.I. Programme, U Tube i Net Worldwide. Wszystkich poznała na jednej podczas swoich licznych wycieczek do Internetu.

Miłość

Może się zdawać, że czuje coś do Steve'a Elerta.

Zwierzak

Avast na razie nie posiada zwierzaka, ale chce wybrać takiego, który nie boi się niczego.

Stroje

Postawowe

Horror Game

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - prawie zawsze
  • Komentarz Avast - "Dobrze, że mnie zrobiono ze stylem!"

Włosy Avast są rozpuszczone. Dziewczyna ubrana jest w ciemnoszarą bluzkę z krótkimi rękawkami. Na jej środku widnieje niebiesko-fioletowa plama. Na biodrach dziewczyna ma złoty pas z logiem programów ochronnych. Avast ma ubraną pikselową spódnicę w turkusowe, granatowe, fioletowe i różowe kwadraty. Na nogach widnieją leginsy w turkusowe, granatowe, fioletowe i różowe pasy. Buty dziewczyny to srebrno-szare kozaki na srebrnym obcasie z różowymi sznurówkami. Na prawej ręce Avast ma fioletową rękawiczkę bez palców. Na głowie natomiast widnieje spinka w kształcie gamepada.

Meta Timeline

  • 18 grudnia 2015: Avast zalicza swój debiut w filmie Straszna gra.
  • 15 stycznia 2016: Oficjalna strona Avast zostaje ujawniona
  • 15 stycznia 2016: "Oficjalny art" dziewczyny zostaje ujawniony

Ciekawostki

  • Jej imię i nazwisko to nazwy dwóch popularnych programów antywirusowych
  • Jako jedyna z trójki dziewczyn z Horror Game nie uwzględnia w swoim bio Neta jako przyjaciela. Może to być spowodowane tym, że Net jest wirusem, a Avast antywirusem
  • Ojciec Avast (Wielki Informatyk) jest bohaterem książki Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki