FANDOM

Wiesz, co oddaje mój nastrój? Cze-ko-la-da!!!

— W filmie "Sweet Boo-Birth Day"

Alishie Setsuna Andromette Michiko Indille Pralines
Uczeń Monster High
Asami ID
Wiek Tysiąc szesnaście słodkich lat.
Zabójczy Styl Lubię cukierkowe dodatki i pastele. Czuć ode mnie słodyczą.
Dziwaczna wada Nie mam wad. Prócz jednej... kiedy wchodzę do wody, dosłownie się rozpływam. Mija wiele godzin, zanim znowu wracam do stałego stanu.
Zwierzę Żelkowa rybka Jelly Melly. Jest tak urocza, że muszę się powstrzymywać, by jej nie zjeść.
Ulubione zajęcie Lubię kolekcjonować... przepisy kulinarne. Chore, co nie?
Najbardziej irytująca rzecz WODA. Nie znoszę jej widoku, smaku i "mokrości".
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia kulinarne. Mogę popisać się swoimi umiejętnościami.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Pływanie. Patrz wyżej.
Ulubiony kolor Pastelowy róż i fiolet.
Ulubione jedzenie Cukierki pudrowe oraz sezamowe paluszki, mniam!
Przyjaciele Aiko "Susie" Sato oraz Poppy Hokkaido a takze Candy Cane i Michelle Cake
Dolldiaryicon Pamiętnik Asami Pralines
Asami właściwie Alishie, Setsuna, Andromette, Michiko, Indille Pralines - kosmitka - duszyca, która zadebiutowała w Sweet Boo-Birth Day, z początku udawała wrogo nastawioną i zimną jędzę, by ochronić swoich przyjaciół oraz by zapewnić bezpieczeństwo, a także powodzenie powierzonej jej misji uratowania Michelle Cake. Sami jest wesołą i lekko stukniętą dziewczyną z lekkim podejściem do (nie)życia. Lubi większość osób i chętnie angażuje się w różne projekty. Jest chodzącą słodyczą. Czasem jej "cukierkowaty" charakter może denerwować. Rzadko się denerwuje, ale gdy to nastaje potrafi być wredna i nie odzywać się do danej osoby tygodniami czy latami (to akurat ma po matce). Asami nie znosi, gdy przez swoją naiwność i słodycz upiory mają ją za "pustą lalunię" czy "słodką idiotkę". Jest wierna. Kiedy zmarł jej pierwszy chomik, rok chodziła z jego wypchanym futrem, póki jej ojciec go nie sprzedał podczas rodzinnej aukcji. Dziewczyna jednak potrafi powiedzieć "nie" i być opryskliwa oraz lekko humorzasta, zwłaszcza, jeśli ktoś obraża jej przyjaciół.

Osobowość

Asami jest wesołą i lekko stukniętą dziewczyną z lekkim podejściem do (nie)życia. Lubi większość osób i chętnie angażuje się w różne projekty. Jest chodzącą słodyczą. Czasem jej "cukierkowaty" charakter może denerwować. Rzadko się denerwuje, ale gdy to nastaje potrafi być wredna i nie odzywać się do danej osoby tygodniami czy latami (to akurat ma po matce). Asami nie znosi, gdy przez swoją naiwność i słodycz upiory mają ją za "pustą lalunię" czy "słodką idiotkę". Jest wierna. Kiedy zmarł jej pierwszy chomik, rok chodziła z jego wypchanym futrem, póki jej ojciec go nie sprzedał podczas rodzinnej aukcji. Dziewczyna jednak potrafi powiedzieć "nie" i być opryskliwa oraz lekko humorzasta, zwłaszcza, jeśli ktoś obraża jej przyjaciół.

Wygląd

Asami jest dziewczyną o długich brązowych włosach z liliowymi pasemkami. Jej brwi mają brązowy kolor, a oczy niebieski. Jej "skóra" wygląda jakby była pokryta lukrem. Ciało As pokryte jest fioletowymi kryształkami. Dziewczyna ma po trzy palce u rąk i nóg.

Relacje

Rodzina

Asami jest córką ducha i kosmitki. Dalszą krewną As jest Genevieve, jednak żadna z nich o tym nie wie. To dlatego, że matka As pokłóciła się z matką Gen, w efekcie czego obie nigdy się nawet nie poznały. Aż do teraz.

Przyjaciele

Aiko "Susie" Sato

Przyjaciółka hybrydki, często razem widywane.

Cici Clock

Dobre znajome, widziane najczęsciej po szkole.

Blair DeGhoul

Dobre znajome, z początku Balir nie znosiła Asami z powodu przybranej przez kosmitkę maski zimnej jędzy oraz zołzy, która wyżywa się na gargulicy.

Candy Cane

Dobre przyjaciółki.

Michelle Cake

Jedna z BFF Asami, mają wspaniałe relacje i są bardzo często widywane, a nawet ze sobą kojarzone i mylone.

Znajomi

Ally "Octo" Pus

Ally i Asami to dobre znajome, często sobie pomagają i dzielą się doświadczeniami.

Justine Saina

Dobra znajoma Asami, dość często razem widywane. Mają dobry kontakt i lubią swoje towarzystwo.

Poppy Hokkaido

Dobre znajome, które łączy pasja do słodyczy.

Miłość

Asami bardzo łatwo się zakochuje. Potrafi całymi dniami snuć wizje o swoim (aktualnym) obiekcie uwielbienia. Jednak nigdy nie miała chłopaka. Uważa, że nie jest gotowa na nic poważnego.

Klasyczny potwór

Duch

Duch – w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym.Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami.Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp.

Kosmita1

Kosmita- hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego. Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome (paradoks Fermiego).Temat ten pojawia się też wśród filozofów. W lutym 2011 roku 17 artykułów w Philosophical Transactions of the Royal Society omawiało ten temat. Michael Shermer przypuszcza na łamach Świata Nauki, że cywilizacja tak rozwinięta by nawiązać kontakt, będzie też nastawiona pokojowo uzasadniając, że ludzkość wraz z rozwojem cywilizacji staje się bardziej pokojowa.

Miejsce pochodzenia

Galaktyka

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii.Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy.Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Drop Dead Diary

Moja Buu-nikalna cecha: Umilam! Zawsze staram się, by moja osoba kojarzyła się innym z tą, dzięki której poprawił im się humor.

Ksywka: Pralinka

ciekawostki

  • Na początku nauki w MH przedstawiała się Nasami.
  • Obchodzi urodziny pierwszego czerwca.
  • Nazwisko ma po ojcu, który również jest hybrydą (Ducha i Elfa)
  • Ma po trzy palce u każdej ręki.
  • Nie nosi skarpetek.
  • Asami nie może jeść nic innego prócz słodyczy, gdyż po zjedzeniu np.zupy dostaje mdłości, a jej skóra staje się bardzo elastyczna i dosłownie spływa z jej ciała.

Wystąpienia

Filmy pełnometrażowe

Niezapomniane cytaty

Cukierek jest dobry na wszystko... Chwilkę, to leciało tak (...)
Jeśli nie możesz być sobą, zostań ASAMI!

—-W debiutanckim odcinku.

Które słodycze lubię najbardziej?... czekaj... Trufle, pianki, lizaki, nie, nie czekaj...pralinki, żelki, pierniczki...

— Do Blair DeGhoul

No widzisz Leah. Jednak mam mózg pod włosami...

—-Do Leah Snowchains

Galeria

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Marzec 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Asami Pralines
  • Kwiecień 2016-Ujawniono istnienie Asami.
  • Kwiecień 2016 Asami występujue w odcinku "Dzień pod znakiem pralinki" z serii "Upiorastki ze straszyceum"
  • Lipiec 2016-Asami zaliczy swój filmowy debiut.