FANDOM

Spokojnie, wasza ostatnia deska ratunku właśnie spadła z nieba, możecie zacząć świętować! Zacznijcie od uczczenia tego wielką imprezą!

—Angie w debiucie

Angelique Fallenty
Uczeń Monster High
Angelique Fallenty
Wiek My anioły nie liczymy lat. Jesteśmy nieśmiertelne. Powiedzmy, że na wasze sposoby obliczania wieku mam jakieś 17 lat.
Zabójczy Styl Nie jestem typem dziewczyny, która co chwila nosi na sobie inną uroczą kieckę. Wolę praktyczne stroje. Bluzki 3/4 i przecierane spodnie to coś co lubię najbardziej. Uwielbiam wszelkiego rodzaju breloczki, łańcuszki, paski, klamerki. To mój sposób na oryginalność. Oczywiście nie można zapomnieć o moim największym atucie, czyli włosach. A, i jeszcze skrzydła, ale one są już totalnie upiorystyczne.
Dziwaczna wada Kiedy się dobrze bawię, to nie potrafię się kontrolować i nigdy nie wiadomo co z tego wyniknie. Jestem tak zwanym imprezowym zwierzęciem.
Zwierzę Nie posiadam, ale zastanawiam się nad psem. Tak bardzo je lubię.
Ulubione zajęcie Lubię imprezować, ale o wiele bardziej lubię zwiedzać! Najlepiej mroczne i upiorne, zapomniane miejsca. Uwielbiam mały dreszczyk adrenaliny.
Najbardziej irytująca rzecz Nudne i poważne potwory. Niektórzy naprawdę się zachowują jakby mieli kij tam gdzie słońce nie dochodzi!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia nieumarłych. Nie wiem czemu, ale ten przedmiot mnie najbardziej fascynuje.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka. Moja opinia jest taka, że ona się w nie-życiu nie przydaje!
Ulubiony kolor Lazurowy. Przypomina mi niebo, po którym często latam.
Ulubione jedzenie Naleśniki zapiekane z serem i ze szpinakiem polane sosem czosnkowym. Ubóstwiam!
Przyjaciele Camardella Javeleure
Dolldiaryicon ?

Angelique Fallenty to córka upadłego anioła, lub jak kto woli anioła śmierci. Upiorka z dystansem do siebie, lubiąca imprezy. Poszukiwaczka przygód i sympatyczna anielica. Uczęszcza do Straszyceum.

Słowo o sobie

Jestem typem ekstrawertyczki i imprezowego zwierzęcia. Nie jestem posępna i poważna jak inne anioły śmierci, które zwój żywot uważają za ważne powołanie. Mówią, że niezła ze mnie bad girl, ale nie jestem aż taka niegrzeczna. Lubię czasem postać w miejscu i lubię zwiedzać upiorne miejsca, jak cmentarz czy mauzoleum. Właśnie na jednym z cmentarzy poznałam Camardellę. Mamy bardzo podobne charaktery i świetnie się czuję w jej towarzystwie, pomimo tego, że jest ona nieco zasadnicza i oponuje przed jakimiś szalonymi wyskokami. Jednak przypinanie mi łatki bad girl to wielka przesada. Uczę się w miarę dobrze, nie zalazłam nikomu za skórę. Co prawda unikam dziewczęcych strojów i lubię się wyszaleć aż do granic możliwości, ale to i tak słabe argumenty. Nie będę się sprzeczać. Jestem typem bardziej diabełka niż aniołka i gdyby nie moje gigantyczne skrzydła, nikt by nawet nie pomyślał, że mogę coś mieć związane z aniołami. Aczkolwiek dalej uważam się za w miarę grzeczną upiorkę.

Osobowość

Angie to prawdziwa dusza towarzystwa. Uwielbia imprezować, bawić się i ogółem korzystać z życia. Ma też swoją drugą naturę: poszukiwaczki przygód. Pasją dziewczyny jest zwiedzanie mrocznych miejsc jak cmentarze czy mauzolea co oznacza, że Angie jest odważną upiorką. Dziewczyna nie lubi kiedy mówi się o niej bad girl, ale prawda jest taka, że Angelique nie jest posłusznym aniołkiem i lubi naginać zasady. Angie umie się odgryźć i ma cięty język. Jest typem potwora, który swoją osobowością przyciąga innych jak magnes. Jest też typem prowokatorki. Należy do bardzo popularnych potworów co sprawia, że ona i Cleo de Nile często wchodzą sobie w drogę.

Wygląd

Angie w odróżnieniu od innych aniołów nie ma bladej, alabastrowej skóry. Jej skóra ma śniady odcień. Oczy dziewczyny są duże i mają kolor granatowy. Włosy Angelique sięgają samej ziemi, ale upiorka robi na końcu supeł co sprawia, że ma luźną kitkę, która nie szura po ziemii. Jej włosy mają odcień srebrno-niebieski. Jest to jej naturalny kolor.  Włosy są upięte w ten sposób, że jedna część grzywki jest dłuższa i gęściejsza. Na grzywce widnieją również czarne pasemka. Angie jest potworem średniego wzrostu. Jako anioł śmierci posiada ogromne, czarne skrzydła, które składa gdy nie przebywa w powietrzu.

Relacje

Rodzina

Angelique jest córką upadłych aniołów. Średnio dogaduje się z rodzicami, gdyż są oni poważni i uważają, że Angie nie powinna się zachowywać tak ekscentrycznie. Wielokrotnie próbowali ją zmienić, co nie spodobało się anielicy. Relacje całej trójki są dość napięte.

Przyjaciele

Camardella Javeleure

Z Camą Angie poznała się kiedyś na cmentarzu. Na początku anielica spłoszyła upiorkę, ale potem dogadały się. Nawiązała się między nimi nić przyjaźni, którą rozbudowały z czasem. Obie uporki mają podobne charaktery co je do siebie zbliżyło. Świetnie się czują w swoim towarzystwie. Pomimo tego, że Angie jest dość popularnym potworem i posiada liczne grono znajomych, to tylko Camardellę uważa za swoją najlepszą przyjaciółkę.

Znajomi

Candy Cane

Obie dziewczyny łączy jedna rzecz. Obie wyglądają uroczo, ale wcale nie są takie słodkie jakby się wydawało. Angie lubi pogawędzić z upiorką na przerwie. Poza tym jest miłośniczką ciasteczek Candy.

Feline Sharp

Ze szkolną kotką buntowniczką, Angelique utrzymuje dobre stosunki. Jednakże charakter Feline jest dość nieobliczalny, więc anielicę raczej rzadko można zobaczyć w towarzystwie kotki.

Pardy Speckle

W towarzystwie lampartołaczki, Angie bardzo dobrze się odnajduje. Lubi czasem zamienić parę słów z Pardy. Kotka jest również bardzo towarzyska, więc często pomaga Angelique w organizowaniu różnych imprez.

Jesteene Joke

Angelique ceni Jesteene za jej hmm poczucie humoru.

Miłość

Angelique nie jest typem dziewczyny, która ugania się za facetami. Angie twierdzi, że jeśli miałaby się z kimś związać to napewno nie będzie to nudny i poważny ponurak.

Klasyczny potwór

Anioł
Upadły anioł
– pojęcie rozwinięte w myśl judaistycznej i chrześcijańskiej interpretacji Księgi Henocha. Anioł, który radykalnie i nieodwołalnie sprzeciwił się Bogu, wykorzystując otrzymaną wolną wolę. Jest określany jako diabeł, szatan, demon lub zły duch.

Niewiele można powiedzieć o upadłych aniołach. Są one najczęściej utożsamiane z demonami i złymi duchami. Według wierzeń to po prostu zbuntowany i nieposłuszny anioł, sprzeciwiający się Bogu.

Jest wiele upadłych aniołów. Są one podzielone według specjalnej klasyfikacji chórów anielskich. Anioły te są często opisywane jako przepiękne, ale zarazem niebezpieczne istoty. Niektórzy wierzą, że anioły te niosą śmierć lub, że pomagają przedostać się na drugą stronę. Według innych anioły te są posępne, upiorne i porównywane do Śmierci. Obecnie przyjmuje się, że upadły anioł to piękna istota z niewyobrażalnie wielkimi, czarnymi skrzydłami.

Drop Dead Diary

Ksywka: Angie

Ulubione powiedzonko: Oh, come on!

W szkole najbardziej lubi: Historię nieumarłych

... a najmniej: Matematykę

Zwierzątko: Nie posiada

Nie rusza się z domu bez: Czegoś brzęczącego

Ulubione kolory: Ogólnie, odcienie błękitu

Sekrety jej pokoju: Meble są uformowane z czarnych chmur.

Ciekawostka: Angelique potrafi ruchami skrzydeł wywołać huragan.

Zdolności

  • Nieśmiertelność - Angelique jako anioł jest nieśmiertelna.
  • Latanie - Za pomocą swoich wielkich skrzydeł Angie może z łatwością wzbić się w powietrze.
  • Objawienie - Jako anioł, Angie posiada umiejętność tak zwanego objawienia. Może się pojawić znienacka. Objawienie to inne określenie teleportacji.
  • Aura niespotykanego piękna - Angelique jako anioł roztacza aurę niespotykanego piękna. Jej niezwykła uroda ma wpływ na inne potowry, w szczególności na płeć przeciwną. Dziewczyna jest zażenowana swoim darem.

Ciekawostki

  • Urodziny Angelique wypadają 18 marca
  • Włosy Angie cały czas rosną, ale ponieważ upiorce żal je ścinać to robi sobie z nich coraz większy supeł
  • Angie stara się unikać sukienek i spódnic
  • Kiedy Angie zbyt mocno macha skrzydłami, może wywołać silny wiatr
  • Angelique zna wszystkie języki martwe. Jest to spowodowane tym, że anioły znały języki wszystkich istot żyjących na ziemii i potrafiły się porozumiewać z każdym. Z powodu, że Angie zna te języki do perfekcji jest zwolniona z tego przedmiotu.
  • Kiedy Angie jest zimno, bądź jest zażenowana,nakrywa się skrzydłami.

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.

Angelique Fallenty1

Karta identyfikacyjna Angelique

Co wyróżnia Angelique?

  • Włosy do samej ziemii
  • Śniada karnacja
  • Duże oczy
  • Styl
  • Osobowość
  • Wielkie, czarne skrzydła

Niezapomniane cytaty

Wyluzuj Cama, popuść wodze fantazji. Nie możesz tak cały czas gdybać!

—Angie do Camardelli

Landrynko, te ciasta są takie dobre jakbym jadła naleśniki skąpane w tęczy!

—Angelique chwali wypieki Candy

Co Cleo? Jakie to uczucie, że jestem tak samo popularna jak ty? Co teraz zrobisz? Będziesz krzyczeć aż wszystkie szyby popękają?

—Angie prowokuje Cleo de Nile

Żyj trochę! Ten kij cię za bardzo nie uwiera?

—Angelique znowu prowokuje

Galeria

Stroje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki