FANDOM

Angela Empuzi
Uczeń Monster High
 ?
Wiek Około 2500 lat, ale straciłam rachubę po moich 1000 urodzinach....
Zabójczy Styl  ?
Dziwaczna wada Podczas pełni radzę chłopcom ograniczać ze mną kontakt do minimum, bo... mogę ich zabić wysysając ich krew?

Moje nogi, jedna jest jak u konia, a druga spiżowa, cóż, to hmmm... ciekawie wygląda.

Zwierzę Piekielny ogar Sweetie, tak wiem, dziwne imię dla piekielnego ogara. Narazie jest jeszcze mały, jest dopiero wielkości konia, ale wkrótce urośnie do słusznych rozmiarów.
Ulubione zajęcie Tworzenie róznorakich spiżowych machin i broni.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy chłopcy uciekają na mój widok. Hej, ja umiem nad sobą panować, no, chyba że jest pełnia, wtedy z moim opanowaniem trochę gorzej...

Kiedy ludzie gapią się na moje nogi, to niemiłe! .................................. Kiedy ludzie i potwory mylą mnie z wampirami, jestem całkiem innym gatunkiem, że się tak wyraże...

Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Bardzo lubię szporachunki, jak wszystkie ścisłe przedmioty. To trochę dziwne, ale jestem z Grecjii, tej starożytnej, fascynuje mnie to.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Martwe języki. Hello, mam wtyki w Hadesie, już to wszystko umiem ! Te lekcje są dla mnie,no..... nudne!
Ulubiony kolor Uwielbiam błękit. On... uspokaja, a w moim przypadku to dobrze.
Ulubione jedzenie Jako że dawno zrezygnowałam z krwi, muszę pić sztuczniy syntetyk. Powiem wam, że nie czuć różnicy.
Przyjaciele Victorique Circusalle
Dolldiaryicon Kiedyspróbowałam go załozyc, ale zawsze się spalił, zgubił albo utopił w Styksie...

Angela Empuzi - 2500 letnia córka empuzy. Mimo, że ma ponad 2000 lat, zachowuje się jak "zwykła" 16-latka. Prawdopodobnie dlatego ,że większość swojego życia (po zajęciu Grecji przez cesarstwo rzymskie) spędziła w Hadesie. Do świata śmiertelników weszła tylko pare razy (w 1030 w Anglii, w 1453 w Konstantynopolu, w 1498 w Indiach, w 1640 w Angli,w 1773 w USA, w 1789 równierz w USA, w 2000 we Francji, oraz teraz, dokładnie przed Straszyceum). Ma piekielnego ogara Sweetie. Mówi biegle po francusku, angielsku, niemiecku, japońsku i po grecku.

Osobowość

Angela jest żywiołowa, lubi otaczać się przyjaciółmi, lubi też towarzystwo chłopców, dobrze się z nimi dogaduje (choć musi być przy nich opanowana) Stara się nigdy nie zawodzić przyjaciół. Jest szczera do bólu, nie wiadomo czy jest to wada ,czy zaleta. Jest uparta,zapalczywa, ma silną wolę, jest impulsywna.Nie uznaje władzy dziewczyn ze szkoły, oraz większości nauczycieli.Jest szczera i porywcza. Chłodno odnosi się do swoich nauczycieli jako "nauczycieli", jest natomiast bardzo zdolną uczennicą.Czasami okazuje uczucia i empatię wobec innych. Nienawidzi wróżb, horoskopów, feng shui i tym podobnych rzeczy, które tylko wyciągają od ludzi pieniądze za rzeczy o których nie wiedzą.Ma trudności z zapamiętywaniem twarzy ludzkich i nazwisk. Podczas pełni jednak, trzyma się zdala od chłopców, bo traci przy nich panowanie i próbóje wyssać ich krew.

Wygląd

Angela ma białą skórę , długie kły i czerwone oczy. Ma sredniej długości, kręcone rude włosy, z czego część to płomienie. (Brak pomysłu na ubrania)

Relacje

Rodzina

Angela nie utrzymuje kontaktu z matką odkąd uciekła majac 450 lat. Matka nie zgadzała się z jej "wegetarianizmem". Angela do tej pory nie wie kto jest jej ojcem. Do swoich 1015 urodzin mieszkała w Hadesie na Polach Elizejskich szukając ojca.

Znajomi

Zna wiele duchów z Hadesu, podobnie jak większość pomniejszych bóstw greckich. W MH nie ma narazie żadnych znajomych, ponieważ jest "nówką". Ale ma nadzieje, że szybko znajdzie PRAWDZIWYCH przyjaciół.

Przyjaciele

Jak na razie jedyną osobą, do której Angela poczuła prawdziwą sympatię, jest Victorique, choć empuza ma pewien problem, otóż sama Angela lubi Victorique, lecz nie wie, czy upiorka lubi ją.... kiedyś ta zagadka pewnie zostanie rozwiązana, ale jak na razie jest jedna wielką niewiadomą...

Miłość

Angela nigdy nie miała chłopaka, ale marzy skrycie o kimś, kto zaakceptuje ją całą, ze wszystkimi jej "dziwactwami".

Wrogowie

Jak już wcześniej pisałam, brak znajomych powoduje automatyczny brak przyjaciół, jak i wrogów.

Zwierze

Demoniczny ogar Sweetie. Angela znalazła go w Tartarze, gdy zwiedzała Podziemie.

Po czym ją rozpoznać?

Jedna jej noga jest końska, druga jest z niebiańskiego spiżu.

Drop Dead Diary

Ksywka: Empi, Aniołek (to troche kąśliwe, szczególnie, że została stworzona jako demon)

Ulubione powiedzonko: "Wylądujesz za to w Tartarze!"

W szkole najbardziej lubi: Upiorne rachunki. Fascynują ją przedmioty ścisłe.

....a najmniej: Martwe Języki. Jako że przez większość swojego spędziła w Podziemiu, opanowała wszystki do perfekcji, a te lekcje ją nudzą.

Nie rusza się z domu bez: Swojego spiżowo-dioamentowego ostrza wykutego przez cyklopy. Może nim przeciąć wszystko.

Ulubiony kolor: Błękit, który ją uspokaja.

Sekrety jej pokoju: W jej pokoju są dwie pary schodów, prowadzących "do nikąd". W rzeczywistości schody prowadzące na dół, są wejściem do Podziemia, a te na górę, na Olimp.

Ciekawostka:

Klasyczny potwór

Empuza (mit. grecka) – potwór podobny do Lamii i duchów Mormo, także w odniesieniu do całego gatunku potworów. Zarówno Empuza, jak i Lamia były towarzyszkami Hekate i należały do jej mrocznego orszaku. Były starożytnymi poprzednikami późniejszych wampirów i sukkubów. Empuza była strasznym potworem. Ucztowała we krwi uwodzonych przez siebie mężczyzn. Piła ludzką krew i odżywiała się ludzkim mięsem. Wyobrażano ją sobie jako demoniczną kobietą z jedną nogą z brązu (czy też mosiądzu), drugą nogą oślą i płomiennymi włosami. ==Kraj Pochodzenia== Starożytna Grecja - cywilizacja, która w starożytności rozwijała się w południowej części Półwyspu Bałkańskiego, na wyspach okolicznych mórz (Egejskiego, Jońskiego), wybrzeżach Azji Mniejszej, a później także w innych rejonach Morza Śródziemnego. Starożytna Grecja uważana jest za kolebkę cywilizacji zachodniej. Grecka kultura, sztuka, mitologia, filozofia, nauka zostały za pośrednictwem Rzymian przekazane Europie i wywierały na jej mieszkańców ogromny wpływ w różnych okresach dziejów.

Biografia

Angela przez około 200 żyła jak wszystkie empuzy,ale póżniej wszystko się zmieniło. Postanowiła nie pić krwi, gdy zobaczyła rozpaczające rodziny ofiar jej matki. W końcu dziewczyna powiedziała matce, że ni zamierza więcej pić krwi.nZeszła do Podziemia. Wychodziła pare razy do świata śmiertelników, ale nigdy na dłużej niż miesiąc. Mogła przebywac wśród ludzi dzięki Mgle. Przez 2000(z przerwami) mieszkała w Podziemiu, tam tez znalazła swojego ukochanego zwierzaka, Piekielnego ogara Sweetiego. Około 1000 lat temu, jako jedyna empuza stanęła po stronie Olimpu w walce z tytanami. Dzięki temu zyskała przychylnośc wszystkich bogów. Teraz, jako jedyna empuza ma wolny wstęp na Olimp, jak również do podziemnego zamku Hadesa. Od czasu wielkiego zwycięstwa olimpijczyków jest często zapraszana na boskie uczty. Mimo, iż jej organizm nie jest przystosowany, aby jadła badż piła cokolwiek co  nie jest krwią (bądż jej substrytutem), Angela może spokojnie spozywac nektar i ambrozję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki