Wikia

Monster High Własne Postacie Wiki

Andromeda Drake

Komentarze13
562strony na
tej wiki

Jest córką znanego potworologa dr. Ernesta Drake'a i wampirzycy Mery. Rzecz jasna, dr. Drake nie był świadom kim jest jego żona i dowiedział się o tym dopiero kiedy Andromeda próbowała zagryźć kurę w wieku 3 lat.

Wampirzyca
Imię Andromeda Luna Drake
Wiek 16 całkiem ludzkich lat
Zabójczy styl Kolory i wygoda nawet w sukience.
Zwierzak Mój tata często sprowadza różne potwory i mam mnóstwo zwierzaków. Najbardziej przywiązałam się do małego baku o imieniu Nightmare.
Ulu. zajęcie Jazda na hipogryfach, skrzydlatych koniach i różnych odmianach jednorożca.
Najbardziej irytująca rzecz Gdy ktoś bierze mnie za wariatkę, kiedy mówię o potworkach i nazywa mnie pomyloną.
Ulu. przedmiot Biologia
Najmniej ulu. przedmiot Języki obce! Uczą języka zombie, a pisma ogamicznego nie łaskaw?!
Ulu. kolor Wszyskie kocham!
Ulu. jedzenie Ludzkie mięso - żart! Daktyle!
Dziwaczna wada Jestem uczulona na krew... zgroza!
Ksywka Andy, pomylona
Przyjaciele Eee...

WyglądEdytuj

Andy ma ciemno brązowe włosy, żółte oczy, bladą skórę i wystające kły. Ubiera się w kolorowe i raczej sportowe
Basic andy
basic
Izi13Dodany przez Izi13
ubrania. Zazwyczaj nie nosi makijarzu, chyba ze można do niego zaliczyć blado różową pomadkę ochronną. Uwielbia angielskie klimaty, więc zawsze stara się dodać coś w tym stylu do swojej kreacji.

RelacjeEdytuj

Rodzina

Pomyloną wychowywał ojciec. Jest z nim bardzo zżyta.

Przyjaciele

Nikt nie chce z nią gadać, bo gada o zwierzakach o których inni nie słyszeli, a istnieją.

Miłość

Kocha zwierzęta, książki, muzykę... i pewnego chłopaka, ale o tym kim on jest narazie zabroniła mi mówić.

WampirEdytuj

Fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość.

Andromeda (o jej imieniu)Edytuj

Uchodziła za córkę Cefeusza (Kefeusa) i Kasjopei oraz za żonę Perseusza[1][2].

Jej matka chełpiła się tym, że jest piękniejsza od Nereid[1][2]. Nimfy poprosiły Posejdona, by ten ukarał królową za jej pychę. Bóg zesłał na jej kraj Ketosa, morskiego potwora[1]. Król Cefeusz udał się do Ammona w oazie Siwa na Pustyni Libijskiej, by przebłagać bogów. Wyrocznia zażądała wydania na ofiarę Andromedy. Gdy lud się o tym dowiedział, zmusił go, by posłuchał rady wyroczni. Andromeda została przykuta do skały i pozostawiona na pożarcie. W ostatniej chwili została uratowana przez Perseusza, powracającego z wyprawy przeciw gorgonie. Perseusz zabił potwora i pojął Andromedę za żonę. W tym samym czasie brat Cefeusza, Fineus, który był zaręczony z Andromedą, uknuł spisek przeciw Perseuszowi. Ten wykrył spisek i ukazując swym wrogom głowę gorgony zamienił ich w kamień. Perseusz zabrał żonę do Argos, a następnie do Tirynsu, gdzie Andromeda urodziła jego synów o imionach Perses, Alkajos, Stenelos, Helehos, Mestor, Elektryon i córkę Gorgofonę.

Bogowie przemienili ją po śmierci w gwiazdozbiór nieba północnego.

Wyobrażenie o królewnie przejawia się w sztukach plastycznych, między innymi w greckim malarstwie wazowym (malowidła wazowe z V wieku p.n.e.), mozaikach, rzymskim malarstwie pompejańskim, rzeźbie, malarstwie (Uwolnienie Andromedy Jacopo Tintoretta, Perseusz i Andromeda i Andromeda Petera Paula Rubensa, Andromeda Rembrandta) i w literaturze (tragedia Andromeda Sofoklesa, tragedia Andromeda Eurypidesa, tragedia Andromeda z 1650 roku autorstwa Pierre’a Corneille[1].

Mityczna Andromeda jest identyfikowana z gwiazdozbiorem Andromedy (Andromeda)[1][3]. Widnieje na niebie niedaleko konstelacji, Kasjopei (Cassiopeia), Cefeusza (Cepheus), Perseusza (Perseus), Pegaza (Pegasus), Wieloryba (Cetus), które są z nim mitologicznie powiązane[4][5]. Imieniem królewny nazwano galaktykę – Galaktyka Andromedy (Wielka Mgławica w Andromedzie) oraz rodzaj roślin z rodziny wrzosowatych – Andromeda (modrzewnica).

Andromedaimię żeńskie pochodzenia greckiego. Wywodzi się z mitologii greckiej. Pochodzi od słów andros "człowiek" i medesthai "myśleć".

Andromeda imieniny obchodzi 7 sierpnia.

Postaci fikcyjne noszące to imię:Andromeda Tonks (z d. Black) – matka Nimfadory Tonks z serii książek Harry Potter autorstwa J. K. Rowling.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma urodziny 7 sierpnia tak jak imieniny
  • Jest wielką fanką One Direction
  • Pochodzi z Anglii
  • Tak dobrze opanowała tresurę zwierzą, że gdy ktoś ją wkurza ( obraża 1D ) umie nasłać na niego potwora dowolnego gatunku.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki