FANDOM

ZF9CfMY.png
Anastasia Mora zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Czerwiec 2017!

Anastasia Mora
Uczeń Monster High
Anastasia.png
Wiek Pięćdziesiąt sześć i pół normalskich lat, ale w przeliczeniu na wiek "demonów" mam szesnaście.
Zabójczy Styl Podziwiam tzw. Folklor. Taki styl, oraz muzyka są bardzo bliskie mojemu sercu.
Dziwaczna wada Czasami zapominam o wszystkim co mnie otacza, wtedy potrafię godzinami wlepiać wzrok w ścianę, tak bez jakiejkolwiek przyczyny. W nocy, cóż. Lunatykuję, często budząc przy tym inne osoby.
Zwierzę Mały Kłobuk
Ulubione zajęcie Przędzenie nici, to bardzo relaksujące i pożyteczne. Uwielbiam takze wspominać, przeszłośći nie możesz zmienić ale ona zmienia Ciebie. Bardzo mądre słowa mojej babci.
Najbardziej irytująca rzecz Osoby które zawsze muszą wiedzieć dosłownie wszystko o wszystkim! To że poznasz moje korzenie, czy fakt że jestem jedynaczką, lub ulubione jedzenie, nie znaczy że dobrze mnie poznałeś. Nie znoszę także wody.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Przerwa. Po prostu. Rzadko bywam na lekcjach, nie przepadam za nauką.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia. Nie chcę by ktoś mieszał się w moja przeszłość, staram się postępować zgodnie z przekonaniem, że każdy pilnuje swojego interesu.
Ulubiony kolor Popielaty.
Ulubione jedzenie Prawie nic nie jem, ale jak już coś to są to lekkie posiłki, typu wafelki ryżowe czy woda z sokiem.
Przyjaciele Miałam kiedyś przyjaciółkę, czasem marzę o tym że była tylko złudzeniem...Nie wierzcie Meluisie kiedy podaje się za moją przyjaciólkę BFF czy jak to tam brzmi.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Anastasi Mory
Czemu ciąglę Cię pamiętam?! nie chcę Cię pamiętać! jesteś tylko wyblakłym wspomnieniem, a ja nie chcę...nie chcę wspominać...

—- Kiedy śniła jej się Isla

Anastasia Mora- Córka Kikimory, upiora z mitologii słowiańskiej. w przeciwieństwie do swojej rodziny, nie okazuje jakichkolwiek artystycznych talentów, nie cieszy się i stroni od spotkań z innymi, nie lubi towarzystwa innych oraz swojej rodziny, a tym bardziej przyjęć. Jest zamknięta w sobie, również na nowe znajomości a także dla przyjaciół,, których jak twierdzi nie ma. Jej obecny charakter wynika z traumy z dzieciństwa, przez jej marzycielskość zginęła bliska sercu Any osoba. To wydarzenie oraz dławiące wyrzuty sumienia, zmieniły Anę niemal całkowicie, i sprawiły że ze wstydu i żalu zaczęła ukrywać włosy oraz część twarzy, utraciła swój wrodzony optymizm. Nie jest osobą chętną do pomocy, i z własnej woli raczej jej nie zaoferuje, jednakże gdy wymaga tego sytuacja, ukazują się jej pozytywne cechy, odwaga oraz rozsądek, którego nauczyło ją życie.

Osobowość

Ana jest odludkiem, w przeciwieństwie do swojej rodziny, nie okazuje jakichkolwiek artystycznych talentów, nie cieszy się i stroni od spotkań z innymi, nie lubi towarzystwa innych oraz swojej rodziny, a tym bardziej przyjęć. Jest zamknięta w sobie, również na nowe znajomości a także dla przyjaciół,, których jak twierdzi nie ma, choć Melusia Wasser uważa się za jej przyjaciółkę. Nie ufa nowo poznanym osobom, jest dla nich szorstka i zimna, często raczy innych nie zbyt chamskim, sarkastycznym humorkiem. Ana nie myśli pozytywnie, często użala się nad tym jaką ma paskudną rodzinę, zawsze przewiduje najgorsze. Żyje w odosobnieniu od rówieśników. Uraz psychiczny Any, spowodowany jest wielką traumą z dzieciństwa, kiedy miała może 8-9 lat, wraz z najlepszą przyjaciółką wracała z placu zabaw, choć Isla (Tak się nazywała) inna Kikimora, wolała wracać prosto do domu, zachwycona krajobrazem Anastasia skierowała je drogą przez stary most, taką trasę "widokową". Rozmarzona zatracała się w snutych wizjach siebie w nocy pod ciepłym kocem oglądającej gwiazdy z rodziną i nie usłyszała głosu przyjaciółki ostrzegającej jej przed dziurą w moście, mało by brakowało a Ana spadłaby w dół, Isla odepchnęła przyjaciółkę. Sama spadła. To wydarzenie oraz dławiące wyrzuty sumienia, zmieniły Anę niemal całkowicie, i sprawiły że ze wstydu i żalu zaczęła ukrywać włosy oraz część twarzy, utraciła swój wrodzony optymizm. Nie jest osobą chętną do pomocy, i z własnej woli raczej jej nie zaoferuje, jednakże gdy wymaga tego sytuacja, ukazują się jej pozytywne cechy, odwaga oraz rozsądek, którego nauczyło ją życie. Jest ostrożna oraz wykazuje cechy dobrego lidera, myśli strategicznie, często czuje się odpowiedzialna za innych. Pomimo swojej opanowanej postawy i maski obojętnej zołzy, Ana jest nie wątpliwie bardzo opiekuńcza, wrażliwa na naturę oraz jej piękno oraz odznacza się dużym zasobem empatii. Nie okazuje swojej "wewnętrznej" natury, nikomu a już na pewno nie przy pierwszym spotkaniu, przy bliższym oraz głębszym poznaniu, zyskuje oraz staje się bardziej otwarta. Potrafi godzinami siedzieć, czytać oglądać, wspominać...

Wygląd

Ana to dziewczyna o wschodnio europejskich rysach twarzy, pełnych cynobrowych ustach, czarnych brwiach oraz jasno różowych oczach o nie powtarzalnym blasku. na jej twarzy często gości albo grymas nie zadowolenia albo sarkastyczny uśmieszek. Policzki Any pokrywa nie liczna ilość piegów, o barwie jej włosów. Swoje ołówkowe. ciemno szare włosy ukrywa pod kapturem/peleryną, jest raczej przeciętnego wzrostu. Ma pełne policzki.

Relacje

Rodzina

Dziewczyna jest córką Kikimory, nie zna swojego ojca. Nie utrzymuje z matką najlepszych stosunków, głównie przez jej inny punkt patrzenia na świat i wiele rzeczy, mają odmienne zdania na każdy temat. Dziewczyna woli siedzieć w szkole niż w domu z matką. Matka Any zajmuje się krawiectwem, dziewczyna jest jedynaczką.

Dalsza rodzina

Dziewczyna stroni od swojej rodziny, nie jest typem "hura! rodzina! przytulasy i jedzenie!" nie podziela z bliskimi żadnej pasji (prócz krawiectwa) , unika chociażby wspominek na temat krewnych jak i swoich korzeni, uważa że nie przystoi mieszać się komuś do jej krewnych. Kiedy tylko ktoś odważy się spytać np. "Masz kuzynkę?" Ana natychmiast przeszywa ciekawską osóbke wzrokiem, dającym do zrozumienia by zajął się samym sobą.

Relacje z innymi uczniami

Jedyną, prawdziwą przyjaciółką dziewczyny była Isla Sziszi. Ana bardzo przeżyła jej odejście, załamała się do tego stopnia ze diametralnie zmieniła swój pogląd na świat, nie mal dla niej wyblakł. Dziewczyna uważa że nie ma ani przyjaciół, ani znajomych ani wrogów. I uparcie próbuje odpędzić się od natarczywej Meluisy którą nazywa "Mazelina" (słowo "wazelina" plus jej imię).

Miłość

Dziewczyna owszem, poznała co to jest miłość ale jedynie miłość rodziny. Nie szuka relacji na stałe, specjalnie odstrasza od siebie chłopców i nie tylko, uważa że na świecie są ważniejsze rzeczy i bardziej nie cierpiące zwłoki niż jakaś tam "miłość" w którą nie wierzy.

Zwierzak

Wraz ze stratą Isly, dziewczyna utraciła wrodzoną zdolność do tworzenia z kimś silnych więzi. Ana woli nie przywiązywać się ani do innych osób ani do zwierząt, boi się zranienia. Kikimora przygarnęła jednakże małego Kłobuka, obecnie nie posiada on żadnego imienia, dziewczyna nazywa go po prostu "Kłobuk"

Zainteresowania

  • Krawiectwo - Anastasia jest uzdolnioną krawcową,potrafi zarówno szyć jak i wyszywać. Jest mistrzynią wrzeciona.
  • Kolekcjonerstwo - Choć przeszłość sprawiła Anie duży ból, upiorka uwielbia kolekcjonować pamiątki by potem je oglądać i wspominać.

Zdolności

  • Zmiana rozmiaru - Upiorka może zmieniać swój rozmiar, ale jedynie potrafi się zmniejszać i wrócić do pierwotnej formy.
  • Niewidzialność - upiorka potrafi stawać się nie widzialną, nawet dla duchów.

Niezapomniane cytaty

Upiory, mają wrodzoną tendencję do tego by zbierać rzeczy które przypominają im o smutku.

—- w debiucie

Nie możesz mi pomóc! nikt mi nie może pomóc...jestem sama!

—- na spotkaniu z terapeutką.

Wiesz że mam czarne włosy, że mam różowe oczy, że nosze chustę na głowie i jestem Kikimorą. Ale po za tym co o mnie wiesz? no właśnie...

—- w debiucie

Jedyne o co poproszę, to o amnezję.

—- w dniu urodzin

Nawet nie wiesz, ile nocy przez Ciebie nie spałam, nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo prosiłam bym to ja zamiast Ciebie wtedy spadła...tak by było lepiej dla świata, nie był gotowy by utracić Twój uśmiech.

—- Kiedy pisała list do Isly, to była forma terapii.

Po czym ją rozpoznać?

  • Po charakterystycznym wyrazie twarzy.
  • Nie rozpuszcza włosów. Nigdy. Fryzurę ma spiętą albo frotką, albo klamrą.
  • Nosi chusty na głowie, dla wielu "babcine"
  • Mówi z (o dziwo) rosyjskim akcentem.

Miejsce pochodzenia

Słowacja- Republika Słowacka – państwo śródlądowe w Europie Środkowej. Graniczy z Austrią (106,7 km), Polską (541,1 km), Czechami (251,8 km), Ukrainą (97,8 km) oraz Węgrami (654,8 km). Łączna długość granicy lądowej wynosi 1652,2 km. Do 1993 wchodziła w skład Czechosłowacji. Od 19 stycznia 1993 r. członek ONZ, od 29 marca 2004 członek NATO, od 1 maja 2004 należy do Unii Europejskiej, a od 1 stycznia 2009 – do strefy euro. Stolicą państwa jest Bratysława, położona nad Dunajem przy granicy z Austrią i Węgrami.

Klasyczny potwór

Kikimora, sziszimora – w wierzeniach słowiańskich szkodliwy duch domowy. Kikimora, uważana niekiedy za żonę domowika, przybierała postać maleńkiej kobiety, choć potrafiła także stać się niewidzialna. Była wroga wobec mężczyzn, po nocach budziła niemowlęta, plątała przędzę, czasami szkodziła także zwierzętom domowym, zwłaszcza zaś kurom. Sama jednak bardzo chętnie przędła i dziergała koronki, przy czym furkot jej wrzeciona uznawano za zły znak.

Ciekawostki

  • Urodziny Anstasii odbywają się 23 czerwca.
  • Rasa zwierzaka dziewczyny, jes nawiązaniem nie tylko do rasy Any, ale także do smutnej przeszłości upiorki.
  • Lunatykuje, budzi wtedy  wszystkich których łóżka napotka, często płacze przez sen.
  • Uczęszcza na terapię do psychologa.
  • Nie wiele je, jeśli dziewczyna zje trzy kanapki na dzień i popije je herbatą, to jest to prawdziwy cud. Jeden posiłek na dwa dni starczy jej całkowicie, za to musi bardzo dużo pić wody.
  • Nie znosi kruków, to były ulubione ptaki Isly.
  • Kiedy ogląda telewizję, lub patrzy na ekran telefonu, momentalnie kręci się dziewczynie w głowie.
  • Jej rodzina w całości mieszka  w dużym domu z bali, na wsi. Hodują kury.

Wystąpienia

  • Brak

Drop Dead Diary

  • Ksywka Ana
  • Ulubione powiedzonko Odczep się
  • Najbardziej lubi Spokój, ciszę, wspominki
  • A najmniej Ciekawskie osoby, susze
  • Nie rusza się bez Chusty na głowie
  • Sekrety jej pokoju Na szafce w pokoju Any znajduje się kawałek liny z mostu na którym zginęła jej przyjaciółka.

Galeria

W różnych seriach

Od Innych

Meta timeline

  • Kwiecień 2017 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Anastasia Mora
  • Maj 2017 - zostaje ujawnione Bio, osobowość oraz pełny art Any.
  • 20.05.17 - Anastasia Mora zostaje opublikowana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki