FANDOM

Aira Windy
Uczeń Monster High
{{{obrazek}}}
Wiek Czy możemy uznać, że nie mam 1116 lat, tylko... 16?
Zabójczy Styl Lubię nosić zwiewne sukienki, ale tylko te, które zmieniają się w wiatr razem ze mną. Raz miałam taką sytuację, że zmieniłam się w wiatr, a sukienka nie... i latałam po całej szkole, mówiąc sobie ,,Nie materializuj się, tylko się nie materializuj!"
Dziwaczna wada Kiedy się denerwuje wieje na prawdę mocny wiatr. Serio mocny. Nie wierzysz? Wyobraź sobie tak mocny wiatr, że urwał Krewnickiej głowę.
Zwierzę Cloudy - mój jeżyk zrobiony z chmur
Ulubione zajęcie Latanie. Kocham to!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś mówi, że powietrze to najgorszy żywioł. Hello! Jestem duchem powietrza!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kreatywne Pisanie na tysiąc mumioprocent! Kocham czytać E-Boooki, ale pisać książki też!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Kiedy w coś gramy, zawsze trzeba grać na nogach! A, o słodki Neptunie, ja ledwo na nogach się nie wywracam! Jedyny znośny sport to wampiwrotki. Jakoś na wrotkach czuje się pewniej niż na nogach...
Ulubiony kolor Biały z lekką nutą błękitu. Kolor chmur!
Ulubione jedzenie W zasadzie to nie muszę jeść: wystarczy mi ciepły promień słońca... ale jeśli chcesz mnie zaprosić na romantyczną kolację, nie pogardzę torcikiem bezowym z bitą śmietaną.
Przyjaciele Na razie ich nie mam.
Dolldiaryicon ?
Aira Windy (czyt. Aira Łindi) - Córka Sylf: duchów powietrza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki