FANDOM

Ja? Nazywam się Agnes Middle. Jestem średniowieczną machiną. A w jaki sposób zniszczyłam jej urodziny?

—Agnes w Evinan

Agnes Middle
Uczeń Monster High
Agnes Basic nowy by Cziko
Wiek Nie pamiętam... wiem tylko, że pochodzę ze średniowiecza
Zabójczy Styl Uwielbiam połączenie nowoczesnych ubrań i części zbroi. Tak, to jest to!
Dziwaczna wada Jestem dosyć staroświecka. Nie znam się na współczesnych zwyczajach.
Zwierzę Dwa chomiczki-szkielety, które w średniowieczu mnie napędzały.
Ulubione zajęcie Uwielbiam poznawać ten nowy świat, a także budować i się uczyć. Fajnie czytać o swoich czasach!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy przypominam sobie, jakie przykrości wyrządziłam dawnym i obecnym upiorom. Byłam potworem!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia i Robotyka. Te przedmioty są wampistyczne!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Zdecydowanie Języki Martwe. Piszę dość specyficznym językiem i dość trudno zrozumieć, o co chodzi
Ulubiony kolor Srebrny i Czarny.
Ulubione jedzenie Kiedy dostałam od Oscara specjalną płytę, mogę jeść upiornie smaczne jedzenie! Najbardziej mi smakują kolorowe makaroniki!
Przyjaciele Oliver McCheetah, Victoria Chainsmeow, Sophiea Ochiá
Dolldiaryicon A co to jest?
Agnes Skullette
Agnes Middle - robot pochodzący ze średniowiecza. Została stworzona przez naukowca, by pomagać ludziom. Przez pewną usterkę stała się zła i pod postacią Czarnego Rycerza zamieniała wszystko w kamień, by zniszczyć tego, który ją stworzył. Zadebiutowała w Evinan: Black Knight Attacks.

Wygląd

Agnes jest robotem zrobionej ze starej, średniowiecznej stali. Gdzieniegdzie można zauważyć rdzę, jednak w swoich ubraniach stara się ją zakrywać. Włosy dziewczyny są rude, a oczy ma zielone z tęczówkami w kształcie trybików. Przy zgięciach rąk widać śruby.

Robot ma na sobie srebrną sukienkę z jaśniejszymi pasami. Można zauważyć części zbroi rycerza. Na nogach ma buty w kolorze ciemnego srebra na czarnym koturnie.

Charakter

Agnes jest robotem o sympatycznym charakterze. Ponieważ pochodzi ze średniowiecza, nie wie zbyt dużo o współczesnym świecie. Czasem bywa nieśmiała przez swoje dawne zachowanie jako Czarny Rycerz.

Machina uwielbia pomagać innym. Jest dla innych upiorów miła i stara się upodobać innym. Czasami bywa lekko irytująca.

Relacje

Rodzina

Agnes tak naprawdę nie ma rodziców. Została stworzona przez naukowca, który chciał pomóc starszym i schorowanym osobom. Był dumny ze swego tworu, jednak przez jedną małą usterkę panna Middle stała się złym Czarnym Rycerzem i zmieniła go w kamień.

Teraz dziewczyna bardzo żałuje tego, co zrobiła.

Przyjaciele

Oliver McCheetah

Victoria Chainsmeow

Znajomi

Virgo

Dziewczyny poznały się kiedy tylko Virgo dołączyła do społeczności MH. Szkoła przygotowywała się na przyjęcie paru nowych uczniów i potrzebowali chętnych do ich oprowadzania. Agnes, choć nieśmiała, widziała w tym przedsięwzięciu szansę na zapoznanie kogoś nowego. Udała się po ostatnich zajęciach do gabinetu dyrektorki, która to pokazała jej listę przyszłych studentów wraz z ich krótką rozpiską. Czytając listę robotka powoli zaczynała tracić nadzieję - wiedziała, że z większością upiorów nie znalazłaby wspólnego języka. Dopiero po zjechaniu na koniec rozpiski wróciła jej nadzieja. Widniała tam kotołaczka imieniem Virgo - włoszka mieszkająca w New Salem od ledwie trzech miesięcy, pasjonatka średniowiecza, była aktorka i łagodna w usposobieniu dziewczyna. Agnes nie wahała się ani chwili i zgłosiła się do roli oprowadzającego. Robotka w dniu, w którym mieli przyjechać nowi była bardzo zestresowana - nie wiedziała czy przypadnie kotce do gustu. A co jeśli palnie jakąś głupotę lub niechcący ją obrazi? Do bram zaczęli się zbliżać przyszli uczniowie. Praktycznie już każdy z oprowadzających witał nowego potwora. Każdy poza Agnes. Virgo przyszła jako ostatnia - spóźniona o parę minut. Z jej postury można było wywnioskować, że nie czuje się zbyt pewnie. Podobnie było z robotką. Po dość suchym przywitaniu średniowieczna machina niezbyt śmiało zaczęła oprowadzanie. Szły spięte i w milczeniu przerywanym jedynie, gdy Agnes opowiadała o sali, lekcji jaka się w niej odbywa i nauczycielu, który to prowadzi. Trwało to do momentu aż natrafiły na salę teatralną. Kotka, choć początkowo niepewnie, zaczęła wypytywać robotkę o zajęcia. Ta widząc rosnące zainteresowanie włoszki pokazała jej m.in.: składzik z rekwizytami. Wtedy to Virgo zaskoczywszy Agnes dobyła stamtąd atrapy mieczy. Jeden wręczyła machinie i zaczęła się z nią pojedynkować. Ta po krótkim szoku dołączyła do zabawy. Po krótkim sparingu dziewczyny zaczęły się śmiać a atmosfera migiem zrobiła się luźniejsza - robotka zaczęła więcej opowiadać Vir nie tylko o szkole, ale również o uczniach i sobie samej; żadna ze stron nie szczędziła sobie pytań. Po odwiedzeniu jeszcze paru sal oprowadzanie dobiegło końca, lecz dziewczyny po zajęciach umówiły się na wypad na miasto. Mając wiele wspólnego ze sobą szybko złapały wspólny język i zostały przyjaciółkami. Ich relacja zaczęła się jednak psuć po tym jak Hatim zaczął wykazywać coraz większe zainteresowanie kotołaczką i o ile początkowo go tolerowała tak z czasem zaczęła się czuć jak piąte koło u wozu i zbędny balast. W końcu doszło do tego, że została wyparta na rzecz żniwiarza i jej kontakt z Virgo niemal zupełnie się urwał, gdyż Tim stale gdzieś kotkę zapraszał. Robotka starała się to znosić, lecz ostatecznie po wydarzeniach z filmu Grim Rangers: Days of Undead ich przyjaźń się rozpadła, bo Agnes postawiła dziewczynie ultimatum w wyniku którego ta wybrała żniwiarza. Choć średniowiecznej machinie szybko przeszły pretensje tak Virgo wciąż chowa do niej uraz i nie chce mieć z nią nic wspólnego.

Miłość

Agnes nie wie, czym jest miłość. Victoria często jej tłumaczy, czym to jest. Powoli zaczyna rozumieć i uważa, że nikogo nie kocha.

Wrogowie

Hatim Scythe

Początkowo łączyły ich neutralne stosunki. Widywali się na korytarzu - ot typowi szkolny znajomi. O ile Hatim miał robotkę w głębokim poważaniu tak Agnes była na nieco cięta nawet mimo tego, że nie zamieniła z nim ani słowa - wystarczyły jej pogłoski o jego wyczynach. Jako, że średniowieczna machina była przyjaciółką Virgo jak tylko chłopak zaczął zaczepiać kotkę to mimochodem wpadał też na jej kumpelę. Z początku zwyczajnie dołączał się do rozmowy, lecz z czasem zaczął zabierać Vir "na stronę" aż później niemal za każdym razem, gdy Agnes była w pobliżu pojawiał się przy kotołaczce i wyłączał robotkę z dyskusji. Średniowieczna machina starała się to tolerować mając na uwadze, że Virgo jest zauroczona w Hatimie, lecz po czasie doszło do tego, że nie rozmawiały ze sobą całymi dniami a po szkole w ogóle się nie spotykały, bo Tim stale gdzieś kotkę zapraszał. Agnes zazdrosna o jego kontakt z Vir najpierw próbowała z nim porozmawiać, ale on z niej zadrwił śmiejąc się, że Virgo woli jego towarzystwo i nic z tym nie może zrobić. W takim wypadku Agnes gdy tylko mogła starała się odwracać jej uwagę od chłopaka na wszelkie możliwe sposoby - czasem nawet wykorzystując do tego siłę. On z reguły albo sam starał się przyciągnąć uwagę Włoszki albo drażnił się z robotką. Od filmu Grim Rangers: Days of Undead ich stosunki poległy jeszcze większemu pogorszeniu i są w stanie otwartej wojny. Agnes mając mu za złe odebranie przyjaciółki i cały bajzel, nie wierząc do końca w jego niewinność stara się znaleźć sposób na ujawnienie jego "małego sekretu", jednak Tim swoim stalkingiem bardzo szybko wybija jej te pomysły z głowy.

Zwierzak

Zwierzątkami robota są dwa szkielety-chomiczki Pif i Paf. W średniowieczu to właśnie te stworzenia sprawiały, że Agnes mogła się poruszać i mówić. Machina wiele im zawdzięcza i bardzo ich kocha.

Klasyczny potwór

Robot - mechaniczne urządzenie, przypominające człowieka, wykonujące automatycznie pewne zadania. Działanie robota może być sterowane przez człowieka, przez wprowadzony wcześniej program, bądź przez zbiór ogólnych reguł, które zostają przełożone na działanie robota przy pomocy technik sztucznej inteligencji. Roboty często zastępują człowieka przy monotonnych, złożonych z powtarzających się kroków czynnościach, które mogą wykonywać znacznie szybciej od ludzi. Domeną ich zastosowań są też te zadania, które są niebezpieczne dla człowieka, na przykład związane z manipulacją szkodliwymi dla zdrowia substancjami lub przebywaniem w nieprzyjaznym środowisku.

Miejsce pochodzenia

Polstrach – państwo unitarne w Europie Środkowej położone między Morzem Bałtyckim na północy a Sudetami i Karpatami na południu, w przeważającej części w dorzeczu Wisły i Odry. Powierzchnia administracyjna Polstrachu wynosi 312 679 km², co daje jej 70. miejsce na świecie i 9. w Europie. Zamieszkana przez prawie 38,5 miliona ludzi (2014), zajmuje pod względem liczby ludności 34. miejsce na świecie, a 6. w Unii Europejskiej.

Złoznań – miasto na prawach powiatu w zachodnim Polstrachu, położone na Pojezierzu Wielkopolskim, nad rzeką Wartą, u ujścia Cybiny. Historyczna stolica Wielkopolski, od 1999 r. siedziba władz województwa wielkopolskiego i powiatu złoznańskiego.

Drop Dead Diary

Ksywki: Trybik, Agi
Ulubione powiedzonko: "Zrobię wszystko, tylko daj makaronik"
Najbardziej lubi: Robotykę, ponieważ kocha budować i historię, bo lubi wiedzieć to, co się działo podczas jej snu
...a najmniej: Języki Matwe, bo dostaje słabe oceny za swe staromodne i niezrozumiałe wypowiedzi
Zwierzak: Szkielety-chomiczki Pif i Paf
Nie rusza się z domu bez: oliwy, jakby musiała się naoliwić
Ulubiony kolor: Srebro i czerń
Sekrety jej pokoju: Zamiast łóżka ma komorę do ładowania akumulatora
Ciekawostka: Czy wiesz, że Oscar zrobił dla niej odrzutowe buty, jednak zbyt często wpadała na drzewa i przestała ich używać?
Moja buuu-unikalna cecha: Potrafię robić niesamowite twory z metali i szkła!

Niezapomniane cytaty

To to za dziwaczna skrzynka?

—do Victorii, kiedy używałą ITrumny

Ten potwór jest zamknięty w tej skrzynce! Musimy go uratować!

—kiedy Elle włączyła Wewnętrznego Potwora

Linie

Best Ghostday

  • Oficjalny art
  • Linia: Best Ghostday
  • Wydanie: Lato 2016
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Dwa kosmyki robota swobodnie otulają "twarz" dziewczyny. Resta jest delikatnie związana.  Ma na sobie niebieską sukienkę w białe grochy z zieloną kurteczką o złotych guzikach. Ma do tego torebkę w barwie jasnej zieleni ze złotą klamrą. Na nogach ma niebieskie baletki.

Festival of Knights

  • Oficjalny art
  • Linia: Festival of Knights
  • Wydanie: Lato 2016
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Agnes ma włosy związane w wysokiego kucyka szarą gumką do włosów. Górna część to srebrna zbroja z czarnymi zdobieniami. Dolna część jej ubrania to srebrno-czarna spódniczka. Na nogach ma długie, srebrne kozaki na czarnym koturnie. W zestawie robot ma prezent dla swej przyjaciółki Virgo. Jest to pluszowy lampart i figurka rycerza na czarnym koniu. Chowa je w srebrnym pudełku.

Ciekawostki

  • Czasami ma zwarcie i zdaża jej się mówić głębokim głosem "Muszę zniszczyć Victorię Chainsmeow".
  • Jej ulubione makaroniki to te w kolorze różowym.

Galeria

Moje prace

Prace innych