FANDOM

Ja? Nazywam się Agnes Middle. Jestem średniowieczną machiną. A w jaki sposób zniszczyłam jej urodziny?

—Agnes w Evinan

Agnes Middle
Uczeń Monster High
1469700890561-1009739192
Wiek Nie pamiętam... wiem tylko, że pochodzę ze średniowiecza
Zabójczy Styl Uwielbiam połączenie nowoczesnych ubrań i części zbroi. Tak, to jest to!
Dziwaczna wada Jestem dosyć staroświecka. Nie znam się na współczesnych zwyczajach.
Zwierzę Dwa chomiczki-szkielety, które w średniowieczu mnie napędzały.
Ulubione zajęcie Uwielbiam poznawać ten nowy świat, a także budować i się uczyć. Fajnie czytać o swoich czasach!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy przypominam sobie, jakie przykrości wyrządziłam dawnym i obecnym upiorom. Byłam potworem!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia i Robotyka. Te przedmioty są wampistyczne!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Zdecydowanie Języki Martwe. Piszę dość specyficznym językiem i dość trudno zrozumieć, o co chodzi
Ulubiony kolor Srebrny i Czarny.
Ulubione jedzenie Kiedy dostałam od Oscara specjalną płytę, mogę jeść upiornie smaczne jedzenie! Najbardziej mi smakują kolorowe makaroniki!
Przyjaciele Oliver McCheetah, Victoria Chainsmeow, Sophiea Ochiá
Dolldiaryicon A co to jest?
Agnes Skullette
Agnes Middle - robot pochodzący ze średniowiecza. Została stworzona przez naukowca, by pomagać ludziom. Przez pewną usterkę stała się zła i pod postacią Czarnego Rycerza zamieniała wszystko w kamień, by zniszczyć tego, który ją stworzył. Zadebiutowała w Evinan: Black Knight Attacks.

Wygląd

Agnes jest robotem zrobionej ze starej, średniowiecznej stali. Gdzieniegdzie można zauważyć rdzę, jednak w swoich ubraniach stara się ją zakrywać. Włosy dziewczyny są rude, a oczy ma zielone z tęczówkami w kształcie trybików. Przy zgięciach rąk widać śruby.

Robot ma na sobie srebrną sukienkę z jaśniejszymi pasami. Można zauważyć części zbroi rycerza. Na nogach ma buty w kolorze ciemnego srebra na czarnym koturnie.

Charakter

Agnes jest robotem o sympatycznym charakterze. Ponieważ pochodzi ze średniowiecza, nie wie zbyt dużo o współczesnym świecie. Czasem bywa nieśmiała przez swoje dawne zachowanie jako Czarny Rycerz.

Machina uwielbia pomagać innym. Jest dla innych upiorów miła i stara się upodobać innym. Czasami bywa lekko irytująca.

Relacje

Rodzina

Agnes tak naprawdę nie ma rodziców. Została stworzona przez naukowca, który chciał pomóc starszym i schorowanym osobom. Był dumny ze swego tworu, jednak przez jedną małą usterkę panna Middle stała się złym Czarnym Rycerzem i zmieniła go w kamień.

Teraz dziewczyna bardzo żałuje tego, co zrobiła.

Przyjaciele

Oliver McCheetah

Victoria Chainsmeow

Znajomi

Virgo

Agnes i Virgo poznały się na zajęciach teatralnych, gdzie odgrywano sceny rycerskich walk. Nauczyciel dobrał je jako duet, który miał stoczyć pojedynek. Dziewczyny długo walczyły. Jednocześnie zauważyły, że mają ze sobą wiele wspólnego. Po lekcji udały się do kawiarni, gdzie przegadały praktycznie resztę dnia. Od tamtej pory były przyjaciółkami, lecz po wydarzeniach z filmu Grim Rangers: Days of Undead, choć robotce po czasie przeszły do niej dąsy kotka dalej traktuje ją chłodno i z dystansem nie widząc w niej kumpeli.

Miłość

Agnes nie wie, czym jest miłość. Victoria często jej tłumaczy, czym to jest. Powoli zaczyna rozumieć i uważa, że nikogo nie kocha.

Wrogowie

Hatim Scythe

Początkowo łączyły ich neutralne stosunki. Jako, że robotka jest przyjaciółką Virgo a on często zaczepiał kotkę to mimochodem wpadał też na jej kumpelę. O ile najpierw zwyczajnie dołączał się do rozmowy tak z czasem zaczął zabierać Vir "na stronę" aż później niemal za każdym razem, gdy Agnes była w pobliżu pojawiał się przy kotołaczce i wyłączał robotkę z dyskusji. Średniowieczna machina starała się to tolerować mając na uwadze, że Virgo jest zauroczona w Hatimie, lecz po czasie doszło do tego, że nie rozmawiały ze sobą całymi dniami a po szkole w ogóle się nie spotykały, bo Tim stale gdzieś kotkę zapraszał. Agnes zazdrosna o jego kontakt z Vir najpierw próbowała z nim porozmawiać, ale on z niej zadrwił śmiejąc się, że Virgo woli jego towarzystwo i nic z tym nie może zrobić. Teraz jak tylko ma okazję stara się odwrócić jej uwagę od chłopaka na co ten z reguły albo sam stara się przyciągnąć uwagę Włoszki albo drażni się z robotką.

Zwierzak

Zwierzątkami robota są dwa szkielety-chomiczki Pif i Paf. W średniowieczu to właśnie te stworzenia sprawiały, że Agnes mogła się poruszać i mówić. Machina wiele im zawdzięcza i bardzo ich kocha.

Klasyczny potwór

Robot - mechaniczne urządzenie, przypominające człowieka, wykonujące automatycznie pewne zadania. Działanie robota może być sterowane przez człowieka, przez wprowadzony wcześniej program, bądź przez zbiór ogólnych reguł, które zostają przełożone na działanie robota przy pomocy technik sztucznej inteligencji. Roboty często zastępują człowieka przy monotonnych, złożonych z powtarzających się kroków czynnościach, które mogą wykonywać znacznie szybciej od ludzi. Domeną ich zastosowań są też te zadania, które są niebezpieczne dla człowieka, na przykład związane z manipulacją szkodliwymi dla zdrowia substancjami lub przebywaniem w nieprzyjaznym środowisku.

Miejsce pochodzenia

Polstrach – państwo unitarne w Europie Środkowej położone między Morzem Bałtyckim na północy a Sudetami i Karpatami na południu, w przeważającej części w dorzeczu Wisły i Odry. Powierzchnia administracyjna Polstrachu wynosi 312 679 km², co daje jej 70. miejsce na świecie i 9. w Europie. Zamieszkana przez prawie 38,5 miliona ludzi (2014), zajmuje pod względem liczby ludności 34. miejsce na świecie, a 6. w Unii Europejskiej.

Złoznań – miasto na prawach powiatu w zachodnim Polstrachu, położone na Pojezierzu Wielkopolskim, nad rzeką Wartą, u ujścia Cybiny. Historyczna stolica Wielkopolski, od 1999 r. siedziba władz województwa wielkopolskiego i powiatu złoznańskiego.

Drop Dead Diary

Ksywki: Trybik, Agi
Ulubione powiedzonko: "Zrobię wszystko, tylko daj makaronik"
Najbardziej lubi: Robotykę, ponieważ kocha budować i historię, bo lubi wiedzieć to, co się działo podczas jej snu
...a najmniej: Języki Matwe, bo dostaje słabe oceny za swe staromodne i niezrozumiałe wypowiedzi
Zwierzak: Szkielety-chomiczki Pif i Paf
Nie rusza się z domu bez: oliwy, jakby musiała się naoliwić
Ulubiony kolor: Srebro i czerń
Sekrety jej pokoju: Zamiast łóżka ma komorę do ładowania akumulatora
Ciekawostka: Czy wiesz, że Oscar zrobił dla niej odrzutowe buty, jednak zbyt często wpadała na drzewa i przestała ich używać?
Moja buuu-unikalna cecha: Potrafię robić niesamowite twory z metali i szkła!

Niezapomniane cytaty

To to za dziwaczna skrzynka?

—do Victorii, kiedy używałą ITrumny

Ten potwór jest zamknięty w tej skrzynce! Musimy go uratować!

—kiedy Elle włączyła Wewnętrznego Potwora

Linie

Best Ghostday

  • Oficjalny art
  • Linia: Best Ghostday
  • Wydanie: Lato 2016
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Dwa kosmyki robota swobodnie otulają "twarz" dziewczyny. Resta jest delikatnie związana.  Ma na sobie niebieską sukienkę w białe grochy z zieloną kurteczką o złotych guzikach. Ma do tego torebkę w barwie jasnej zieleni ze złotą klamrą. Na nogach ma niebieskie baletki.

Festival of Knights

  • Oficjalny art
  • Linia: Festival of Knights
  • Wydanie: Lato 2016
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Agnes ma włosy związane w wysokiego kucyka szarą gumką do włosów. Górna część to srebrna zbroja z czarnymi zdobieniami. Dolna część jej ubrania to srebrno-czarna spódniczka. Na nogach ma długie, srebrne kozaki na czarnym koturnie. W zestawie robot ma prezent dla swej przyjaciółki Virgo. Jest to pluszowy lampart i figurka rycerza na czarnym koniu. Chowa je w srebrnym pudełku.

Ciekawostki

  • Czasami ma zwarcie i zdaża jej się mówić głębokim głosem "Muszę zniszczyć Victorię Chainsmeow".
  • Jej ulubione makaroniki to te w kolorze różowym.

Galeria

Moje prace

Prace innych