FANDOM

Accustica Sound Tune
Uczeń Monster High
Accustica
Wiek Piętnaście lat
Zabójczy Styl Łączę ze sobą różnego rodzaju odcienie kolorów, których nikt poza mną by nie zestawił. Podobają mi się także te wszystkie mega błyszczące kreacje nastoletnich gwiazd pop, mają coś w sobie, co mnie przyciąga, w sensie cekiny i brokat.
Dziwaczna wada Moją największą wadą jest to, że potwornie często się stresuję, jestem chodzącym, lewitującym kłębkiem stresu! Ponoć mam anielski głos, boję się, że zostałabym wyśmiana, więc... nie śpiewam publicznie, choć jest to moim największym marzeniem.
Zwierzę Od zawsze chciałam mieć rybkę akwariową, nazwałabym ją Satine. Obecnie nie mam zwierzaka, ale na pewno sprawię sobie taką rybeńkę.
Ulubione zajęcie Pisanie. Tak jest, piszę piosenki do których grywam na pianinie i czasami śpiewam. Pisanie tekstów, nie wiem. Chyba pozwala mi odreagować moje emocje, mogę napisać o wszystkim i o niczym - to piękne.
Najbardziej irytująca rzecz Mnie wszystko potrafi zdenerwować! Jak już wspomniałam, stres o wszystko i chyba przez wszystko dosłownie mnie przenika!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Z uwagi na to, iż na każdym przedmiocie szkolnym mi zależy, a kiedy coś mi nie wyjdzie wpadam w paranoję... nie mam faworyta.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Co tam przedmiot, najgorsze są egzaminy z nich!
Ulubiony kolor Wszystkie odcienie tęczy. Każdy kolor jest wspaniały, nie mam ulubionego, ale najczęściej noszę się w odcieniach pomarańczu, bieli i błękitu.
Ulubione jedzenie Najbardziej smakują mi kwaśne żelki oraz sok jagodowy.
Przyjaciele Symphony Space , Miusa Harumi
Dolldiaryicon Pamiętnik Accustici
Będę dźwięczna!

— w filmie BHWC!

Accustica - To kosmitka, daleka krewna Symphony Space. Większość znanych jej osób, w tym przyjaciele rzecz jasna, zwraca się do niej jej drugim imieniem per. Sound (ang. dźwięk) lub trzecim Tune (ang. nuta, nastroić). Dziewczyna jest bardzo muzykalna i wrażliwa na dźwięk, jak również jej rodzina. Upiorka boi się, że zostałaby wyśmiana, dlatego unika tłumu i publicznych występów, zawsze stresuje się przed innymi, stresuje się nawet kiedy zostaje poproszona o wyjście do np. sklepu, parku... wszędzie gdzie tylko jest większa ilość osób. Podziwia wszystkie osoby które potrafią tworzyć melodie, jej samej to niezbyt wychodzi, ale za to pisze wspaniałe i mądre piosenki, zdecydowanie woli swoje myśli zapisywać na kartce przy pomocy długopisu, niźli dzielić się z nimi innymi. Dziewczyna, w przeciwieństwie do większości członków swojej rodziny, nie potrafi śpiewać na tyle dobrze, by wiązać z tym zajęciem plany na przyszłość - w występowaniu przeszkodziła by także jej wstydliwość, choć podczas mówienia jej głos odznacza się piękną barwą, inaczej ma się sprawa ze śpiewem, nie jest w tym wybitna, ale też nie fałszuje jakby słoń nadepchnął jej na ucho.

Osobowość

Accustica to niezwykle utalentowana i wielozadaniowa upiorka, niestety bardzo porywcza i szybko wpada w stres. Potrafi zestresować się wszystkim, co bardzo przeszkadza jej w rozwijaniu swojego potencjału, z kolei przez to często płacze, gdyż bardzo chciałaby podzielić się swoimi tworami ze światem, ale kiedy tylko widzi twarze innych zapomina języka w buzi i wydurnia się przed innymi. Jest osobą asertywną kiedy trzeba, aczkolwiek stara się unikać innych osób. Bardzo stresuje się w towarzystwie większej grupy potworów wszelkiej maści. Upiorka jest naprawdę kochaną osobą, wyrozumiałą i przyjazną. Dziewczyna nie udziela się na forum publicznym, niesamowicie bardzo łatwo urazić jej osobę, kosmitce bardzo zależy na opinie innych, nie wierzy w siebie ani w swoje możliwości, słomianego zapału nie ma. Z góry zakłada, że wszystko co jest od niej jest bezsensowne, że na świecie są o wiele bardziej utalentowane osoby niż ona. Co może niemiłosiernie denerwować innych, ta skłonność nie przysparza jej także zbyt dobrej opinii, gdyż brana jest przez większość osób za zwyczajną beksę. Łatwo nawiązuje relacje, swoim szczerym uśmiechem szybko zyskuje sobie dobrą opinię, jej skłonność do stresu oraz zbyt wielkiego przeżywania spraw ujawnia się dopiero po głębszej znajomości z kosmitką. Na co dzień niespecjalnie wyróżnia się z tłumu, a przynajmniej, stara się jak może by się nie wyróżniać, siedzi cichutko w ławce, ma  dobre stopnie, jest miła,często uczynna, zwłaszcza dla ważnych dla niej osób oraz grzeczna, nawet za grzeczna. Potrafi kilkanaście razy przepraszać za daną sytuację, zdarza się, że przeprasza zanim w ogóle do czegoś dojdzie. To bardzo uczuciowa dziewczyna, emocjonalna, aczkolwiek nie jest typową romantyczką i nie zakochuje się co chwilę, wierzy w miłość od pierwszego widzenia. Mimo często celowego odizolowania od rówieśników, nie lubi całkowitej samotności, do szczęścia wystarczy jej jedna osoba, która podniosłaby jej poczucie własnej wartości.

Wygląd

Accustica to przeciętnego wzrostu, lawendowa kosmitka o żółtych oczach, ciemno-zielonych brwiach oraz naturalnie niebieskich włosach z naturalnymi pomarańczowymi pasmami w nich. Dziewczyna posiada charakterystyczny błysk w oku, cała jej skóra pokryta jest bardzo małymi kryształkami, ale widać je jedynie w ciemnościach.

Relacje

Rodzina

Accustica jest kosmitką, daleką krewną Symphony. Pochodzi z bardzo muzykalnej planety - każdy upiór na Melodii jest w jakiś sposób powiązany z muzyką, upiorka kocha swoich krewnych, ale czasem nie rozumie najbliższych, denerwuje ją zwłaszcza fakt, że często rodzina zmusza ją do chodzenia na różne terapie, by przestała się stresować i bać towarzystwa innych. W przwciwieństwie do znacznej większości osób w jej rodzinie, nie odznacza się na tyle dobrym głosem oraz wyczuciem rytmu, by zarabiać tym na życie, przez co przyległa do niej łatka rodzinnej "czarnej owcy" a samej dziewczynie, często bywa bardzo przykro z tego powodu. 

Dalsza rodzina

Upiorka owszem, jest ciekawa swoich korzeni, ale nigdy nie interesowała się zbytnio swoimi bliskimi, więc nie wie gdzie mieszkają jej krewni itp., poza rodziną Symphony.

Miłość

Obiektem zainteresowania Accustici stał się Justin. Najprawdopodobniej dlatego, że dzięki jego osobie zaczęła bardziej otwierać się na innych oraz mniej stresować, co wywarło na niej duże wrażenie. Jednakże, woli żywić skryte uczucia niż komukolwiek o nich opowiedzieć, czuje, że spaliłaby się ze wstydu. Zawsze w obecności chłopaka przybiera niezręczny, trochę głupawy uśmieszek, potyka się i plącze zdania, w duchu przeklina i karci siebie. Wygląda na to, że dziewczyna pozostanie singielką, nie ma odwagi, by zrobić jakikolwiek krok.

Zwierzak

Dziewczyna nie posiada aktualnie żadnego zwierzaka. I żadnego nie poszukuje.

Relacje z innymi uczniami

Z Ursula Hochsee

Dziewczyna poznała Niksę na szkolnym korytarzu, kosmitka siedziała spokojnie gryzmoląc długopisem po kartce jeden ze swoich nowych tekstów, nie zauważyła Ursuli, która ciekawsko podglądała kosmitkę, cichutko wzięła jeden z tekstów, po czym stwierdziła, że bardzo przypadł jej do gustu. Zaczęła go z początku cicho śpiewać, jednakże po chwili z ledwo słyszalnego śpiewu przeszła na wyższe tony. Kosmitka ze wstydu zaczerwieniła się, chciała uciec, lecz Niksa zaczęła śpiewać jeszcze głośniej i z taką pasją, że zrobiło to na kosmitce ogromne wrażenie, zostały znajomymi.

Z Miusa Harumi

Najlepsze przyjaciółki, można rzec, że dobrały się idealnie - Miusa tworzy melodie oraz podkłady, co Accustica uważa za jeden z najwspanialszych talentów, a kosmitka pisze piosenki. Bardzo często razem widywane, szczególnie jak wspólnie słuchają muzyki, która obu daje szczęście.

Z Cassidy PurrMeow

Accustica nie przepada za Cassidy, uważa, że kotka tak naprawdę ma w nosie tworzenie muzyki i dawanie nią przekazu, emocji innym, a swój talent wykorzystuje jedynie do tego, by było o niej głośno, kosmitka nie znosi takich "celebrytów".

Z Blair DeGhoul

Dobre znajome, rzadko razem widywane, ale lubią się nawzajem, kosmitka podziwia u Blair szczególnie jej lekko sarkastyczny charakterek oraz to, że ma ona swój własny gust oraz poczucie rytmu.

Z Ally "Octo" Pus

Dobre znajome. Accustica podziwia w ośmiorniczce jej luźne podejście do kłopotów, gust oraz jej talent do gry na instrumentach.

Z Symphony Space

Accustica ma dobre relacje z kuzynką, Symphony bardzo stara się pomóc upiorce odnaleźć jej wewnętrzną siłę na publiczne występy, to jedna z nielicznych osób, które słyszały śpiew Accustici.

Z Poppy Hokkaido

Accustica lubi Poppy, to jej dobra znajoma. Podziwia w Japonce emanującą od niej energię i jej lojalność oraz otwartość na nowe doświadczenia.

Z Justine Saina

Dobre znajome, Accustica na początku trochę bała się Justine, myślała, iż upiorka ma skłonności do podwyższonego ego, czego kosmitka bardzo u innych nie lubi, okazało się to być błędnym przypuszczeniem, teraz często są widywane głównie po szkole.

Zainteresowania

  • Astronomia - Hobby upiorki, do którego publicznie się raczej nie przyzna, ma wielką wiedzę z tego zakresu, dzięki czemu mogła pomóc upiorkom.
  • Pisanie piosenek - Dziewczyna pisze piosenki, a są one całkiem fenomenalne. Niewątpliwie ma do tego talent, aczkolwiek nie przechwala się zbytnio tym zajęciem, boi się, że jej prace zostałyby wyśmiane.

Zdolności

  • Lewitacja - Upiorka potrafi lewitować, tak najczęściej się przemieszcza.
  • Perswazja głosowa - Dziewczyna może za pomocą swojego głosu narzucać innym wolę.
  • Fotokineza - Accustica potrafi kontrolować światło.

Niezapomniane cytaty

Przepraszam, mam tendencję do wielokrotnego przepraszania, przepraszam.

—- w filmie BHWC

Ten tost naleśnik nie nadaje się do zjedzenia, ale mogę zrobić Ci drugi... mogę zrobić Ci kolację mogę... iiich...eee..eee...

—- przy Justinie

Chyba serce wypluję...

—- w tłumie osób

Sprawiłaś, że zachciało mi się tworzyć, obudziłaś mój wewnętrzny głos... dziękuję Ci, dziękuję Ci za to.

—- w filmie BHWC do Miusy

W słowie "Harmonia" nie ma słowa "ja" raczej...

—- w filmie BHWC

Po czym ją rozpoznać?

  • Ma naprawdę niesamowity głos oraz jego barwę, słychać to nawet kiedy tylko mówi.
  • Po kolorystyce ubrań oraz włosów.
  • Z jej włosów wysypuje się brokat.

Wystąpienia

Drop Dead Diary

  • Ulubione powiedzonko: Beatowo! (czyli "superowo!)
  • Ksywki: Sound, Tune
  • Najbardziej lubi... ciszę, ciepłe wieczory
  • ...A najmniej kiedy wydurnia się przed grupą, zwłaszcza przed osobami starszymi.
  • Sekrety jej pokoju Podłoga w pokoju Accustici wykonana jest z kamieni szlachetnych.
  • Nie rusza się bez swojego telefonu komórkowego.
  • Ciekawostka Accustica ma na suficie pełno odblaskowych gwiazdek i nut, potwornie boi się ciemności.

Miejsce pochodzenia

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy.
Galaktyka
Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Klasyczny potwór

Kosmita, obcy – hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego.
Kosmita1
Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome (paradoks Fermiego). Temat ten pojawia się też wśród filozofów. W lutym 2011 roku 17 artykułów w Philosophical Transactions of the Royal Society omawiało ten temat. Michael Shermer przypuszcza na łamach Świata Nauki, że cywilizacja tak rozwinięta by nawiązać kontakt, będzie też nastawiona pokojowo uzasadniając, że ludzkość wraz z rozwojem cywilizacji staje się bardziej pokojowa.

Ciekawostki

  • Biorąc pod uwagę fakt, iż jej imię zostało zaczerpnięte od słowa "Akustyka", poprawnie  powinno się je pisać "Acoustica" (ang. Acoustic - akustyka).
  • Jej symbolem jest cała nuta.
  • Ceni sobie muzykę klubową, Pop, Disco oraz Hip Hop.
  • Nie potrafi grać na żadnym instrumencie, zna jedynie podstawy gry na pianinie.
  • Nigdy w życiu nie miała ryby w ustach.
  • Nie potrafi odczytać godziny z zegara.
  • Wiązania sznurówek nauczyła się dopiero w liceum, i to na dosyć krótko. Dlatego nosi buty bez nich.
  • Słynie ze swoich naleśników z pomarańczą.
  • Potrafi usnąć wszędzie, na podłodze (bez pościeli), przy biurku, w ławce...

Galeria

W różnych seriach

Od innych

Meta timeline

  • Marzec 2016 - Rochi mouscedes planuje stworzyć nową postać na potrzeby BHWC. Ujawniono zarówno jej koncept, jak i wygląd obecny.
  • Kwiecień 2016 - Rochi mouscedes zastrzega znaki dla Accustica. Ujawnione zostaje jej pokrewieństwo z Symphony Space.
  • 16 Kwiecień 2016 - strona zostaje opublikowana