FANDOM

yEEt
Βασίλειος Σαλπιγγίδης
Uczeń Monster High
Bazyli
Wiek Nie wiem, pomiędzy 10 a 45.
Zabójczy Styl Skóry, tatuaże, żebym wyglądał nie do zdarcia! Bo co ma do mnie podskakiwać jakiś knypek.
Dziwaczna wada Czasami zdarza mi się beknąć lub meknąć. Nie jest to częste, ale potrafi wkurzyć, gdy mówię coś długo i szyb-MEE!
Zwierzę Posiadam pieska o imieniu Adéxios, co oznacza Ciamajda. Wystarczy o nim, dawaj dalej.
Ulubione zajęcie Grzybobranie. Ha, psych! Lubię przeglądać memy, być niesamowitym, i takie tam.
Najbardziej irytująca rzecz Moi rodzice. Mówią, żebym brał przykład od swojego brata, bo "wyszedł na potwory". A ja chcę po prostu spełniać moje pasje. I mieć sporo pieniędzy, willę, dużo psów... Przecież nie muszę mieć własnej firmy "chuchmacherskiej", żeby się tego dorobić, co nie?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Sztuka i upiorna anatomia. Muszę wiedzieć co i jak w moim zawodzie, gdzie najbardziej boli wbijanie igły i jakie wzory były modne kilkaset lat temu. Przyjdzie jakaś mumia i co...
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Potworna ekonomia. Ciągle jestem na niej porównywany do mojego brata, jakby odechciało mi się już tam chodzić.
Ulubiony kolor Czarny. Jak moja dusza...
Ulubione jedzenie Trawa, lel.
Przyjaciele Caspian Blazing.
Dolldiaryicon ...

Βασίλειος (Bazyli) Σαλπιγγίδης  - owcołak pochodzący z Grecji. Wygląda na nieprzyjemnego rzezimieszka, lecz tak naprawdę jest bardzo potulny i miły. Jego poczucie humoru składa się głównie z memów. Największym marzeniem Bazylego jest otworzenie swojego własnego salonu tatuażu.

Charakter

  • memiarz
  • chce być postrzegany za niebezpiecznego, żeby zapewnić sobie bezpieczeństwo
  • tak serio to strasznie nieśmiały, zazwyczaj siedzi sam na przerwach przeglądając memy, albo ze swoim jedynym przyjacielem
  • kocha przytulasy i w ogóle takie rzeczy, ale się nigdy nie przyzna
  • social awkward
  • idealista
  • profesjonalny w tym co robi
  • infp-t ;o
  • cool and stressed but pretty dressed

Wygląd

Bazyli jest niską i puchatą czarną owieczką. Jest Afroamerykaninem, a na jego skórze widnieje wiele tatuaży, których wzory sam wymyślił. Jego włosy są kręcone i ma wygoloną połowę głowy. Posiada całkiem długie uszy. Kiedy się uśmiecha pokazują mu się dołki.

Relacje

Rodzina

Jego rodzina jest zawstydzona zachowaniem chłopaka i jego niecodziennym humorem, jak i jego pasją. Porównują go ciągle do jego starszego brata, który posiada własną firmę bukmacherską.

Z innymi uczniami

Nie ma żadnych relacji z innymi oprócz jednego chłopaka, z którym czasem spędza przerwy. Stara się być postrzegany za "cool kid", aby nikt do niego nie podszedł, bo strasznie boi się rozmawiać z osobami, których nie zna.

Z Caspianem Blazing

Jest to jedyny przyjaciel chłopaka, jak i osoba, przy której czuje się swobodnie.

Z Nikoto

Dziewczyna jest bardzo blisko do zostania przyjaciółką dla Bazylego. cdn

Z Susie

cdn

Z Tomasem

cdn

Z Connorem

Crush jego kumpla. Nie zna go ale go stalkuje od czasu do czasu.

Z Gabrielem

cdn

Z Samuelem

Spotkali się jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego i od razu znaleźli wspólny język. Sam często zwierza się owcy o jego sprawach miłosnych, w czym Bazyli stara się mu pomóc najbardziej jak potrafi.

Zwierzak

Bazyli posiada berneńskiego psa pasterskiego o imieniu Adéxios. Jest on jego wiernym kompanem, jednak piesek ten jest bardzo niezdarny i często, gdy biega potyka się o własne łapy. Jednak chłopak kocha go z całego serduszka.

Miłość

Chłopak jest aseksualny i aromantyczny, nie szuka więc nikogo.

Niezapomniane cytaty

You do not fit into big trees, of course, you do not fit into a seed.

—do Samuela

Zdolności

  • Beczenie, meczenie - czasami wymsknie mu się pojedyncze "bee" lub "mee", stara się to kontrolować, lecz bez skutku.
  • Ciepłe futro - ma futro, które chroni go przed zimnem, lecz co jakiś czas podcina je sobie, by nie zarósł.
  • Znajomość języków - oprócz języka owiec rozumie również mowę kóz, dzięki czemu może bezproblemowo rozmawiać z faunami.

Zainteresowania

Tatuaż

Największą pasją Bazylego jest projektowanie i robienie tatuażów. Te, które posiada na swoim ciele zaprojektował sam i jest z nich bardzo dumny. Jego plany na przyszłość wiążą się z jego własnym salonem tatuażu i milionem unikatowych klientów z różnymi osobowościami i wymaganiami.

Rysowanie

Bazyli lubi również rysować. Gdy był mały, zawsze chciał być rysownikiem i ilustrować komiksy. Mimo, że jego cel życiowy uszedł zmianie, on nadal fascynuje się rysunkiem.

Po czym go rozpoznać?

  • Posiada dużo tatuaży na swoim ciele.
  • Połowa jego ciała pochodzi od owcy.
  • Często chodzi w okularach przeciwsłonecznych w pomieszczeniu.

Miejsca pochodzenia

Grecja

Grecja – kraj położony w południowo-wschodniej części Europy, na południowym krańcu Półwyspu Bałkańskiego. Graniczy z czterema państwami: Albanią, Republiką Macedonii i Bułgarią od północy oraz Turcją od wschodu. Ma dostęp do czterech mórz: Egejskiego i Kreteńskiego od wschodu, Jońskiego od zachodu oraz Śródziemnego od południa. Grecja ma dziesiątą pod względem długości linię brzegową na świecie, o długości 14880 km. Poza częścią kontynentalną, w skład Grecji wchodzi około 2500 wysp, w tym 165 zamieszkałych. Najważniejsze to Kreta, Dodekanez, Cyklady i Wyspy Jońskie. Najwyższym szczytem jest wysoki na 2918 m n.p.m. Mitikas w masywie Olimpu.

Klasyczny potwór

Owcołak - rasa która przypomina wilkołaka. Charakteryzuje się puszystymi włosami i stosunkowo małym wzrostem. Zazwyczaj są spokojne, choć zdarzają się wyjątki. Pojawiają się w każdych odcieniach koloru. Najczęściej stacjonują na łąkach.

Centaury i centaurydy (także centaurowie; z gr. Κένταυροι Kéntauroi, łac. Centauri) – w mitologii greckiej pół ludzie, pół konie. Były to mityczne istoty o mieszanej budowie. Górna część ich ciała (tułów, głowa, ręce) była podobna do ciała człowieka, natomiast dolna miała kształt konia. Uchodziły za potomstwo Kentaurosa i klaczy magnezyjskich lub Iksjona i widziadła (chmury) Nefele, której Zeus nadał postać Hery.

Ciekawostki

  • Kocha przytulaski, przytulajcie go to będzie wam wdzięczny do końca życia!
  • Nigdy nie podaje publicznie swojego wieku.
  • Woli, gdy mówi się na niego Bazyli, nie lubi swojego pełnego imienia.
  • Bierze marihuanę leczniczą z powodu problemów ze stawami.

Galeria