FANDOM

Żarty żartami
Cztery żywioły
{{{obrazek}}}
Sezon 1. sezon
Poprzedni: Powiało chłodem
Następny: Po co mówić prawdę?
Żarty żartami (ang. Cheesy joke) - 2. odcinek pierwszego sezonu Czterech żywiołów, w którym główną bohaterką jest Blaze Flamey.

Opis

Każdemu zdarza się czasem nadziać na obrażalskie docinki. Jednak nie każdy może je przyjąć z obojętnością. Zobaczcie w jaki sposób Blaze próbuje odzyskać honor! I przy okazji pójść na imprezę...

Streszczenie

Przyjaciółki stoją na korytarzu i każda zajmuje się się sobą. Rain zaczyna narzekać, że od dłuższego czasu nie dzieje się tu nic ciekawego. Flora nagle mówi, że zniknęły jej zeszyty do matmy. Cloudia wtedy wskazuje za siebie, gdzie Blaze w pośpiechu przepisuje zadanie z matematyki Flory do swojego zeszytu. Cloudia zdecydowanym ruchem go wyrywa jej z ręki. Blaze zaczyna na nią krzyczeć, pokazując jej swój zeszyt, gdzie na środku widnieje kreska od długopisu. Cloudia to jednak bagatelizuje. Nagle wszystkie słyszą jakby muzykę i zauważają na środku korytarza Cleo i jej służących. Ta ogłasza wszem i wobec, że odbędzie sie u niej impreza. Zatrzymuje się przed przyjaciółkami i daje im zaproszenia. Poza Blaze! Kiedy ta upomina się o zaproszenie, Cleo mówi, że "ojciec nie bardzo toleruje takie... gorące głowy jak ty" po czym odchodzi. Blaze stoi z otwartymi ustami, a po chwili mówi "To jest niewiarygodne!" Cloudia: "Że nie zaprasza cię na imprezę?" "Że nazwała mnie gorącą głową!" Flora pyta ją "I co z tego?". Żywiołaczka jej odpowiada, że ona wcale nie jest żadną gorącą głową. Rain jej odpowiada, że trochę jest. Ta jednak ostro ja ucisza i wygląda jakby dostała napadu szału. Zaczyna mówić do siebie, że będzie na też imprezie. Ale najpierw musi pokazać tej rozpuszczonej, starej zołzie kto tu jest gorącą głową. Potem Blaze jest w swoim pokoju i obmyśla plan zemsty. W końcu stojąc przed lustrem wymyśla, że zepsuje jej imprezę, a wtedy za zawsze pożałuje, że nazwała ją "gorąca głowa" i śmieje się diabolicznie. Ale wtedy do pokoju wchodzi jej matka i przypomina o zadaniu. "Grrr...". Kiedy goście wchodzą do domu Cleo na imprezę Blaze zza winkla mówi sobie, że wszystko już gotowe. Nagle pojawia się Niewidzialny Billi i pyta ją "Z kim ty gadasz?". Żywiołaczka ostro mu odpowiada, że to nie jego interes. Tymczasem w środku pozostałe przyjaciółki rozmawiają z Cleo. Cloudia mówi, że impreza fajnie się zapowiada. Jednak Rain wspomina, że Blaze była niezwykle wytrącona z równowagi, kiedy jej nie zaprosiła. Cleo odpowiada, że musiała to zrobić, gdyż jej ojciec pozolił jej zaprosić tylko setkę osób, a powiedział, że Blaze jest zbyt wielką gorącą głową. Nagle wbiega zdyszana Honey Swamb, mówiąc, że Elissabat nie może przyjść, bo akurat teraz wypadły jej próby. Cleo jest zmartwiona, ale Cloudia rozpromienia się i mówi, że teraz Blaze może przyjść. Cleo się zgadza, "ale gdzie ona jest?". Tymczasem na strychu Blaze kończy montować ostatnie niezbędne części. Znowu mówi do siebie, że Cleo pożałuje nazwania ją gorącą głową i znowu śmieje się diabolicznie, jednak trochę kurzu wpada jej do buzi i dostaje ataku kaszlu. Kiedy przestaje mówi do siebie, ze nadszedł czas i już zamierza włączyć swój mechanizm, gdy nagle na strych wpadają z hukiem Cleo i przyjaciółki. Blaze niezwykle się przystraszyła i potknęła przy okazji uruchamiając maszynę. Nagle cały sufit się zarywa i wychodzi z niego dziwna maszyneria i zaczyna wypływać z niej lawa. Jednak zostaje ona zatrzymana przez niektóre naczynia i spływa ona pod podłogę. Blaze zjeżdża z niej jak ze zjeżdżalni wodnej i ląduje idealnie na podeście do tańca. Nadbiegają Cleo i przyjaciółki. Mumia pyta się jej o co tu chodzi. Żywiołaczka ostro zarzuca jej, że nie dość, że jej nie zaprosiła, to jeszcze nazwała ją gorącą głową, więc teraz nie będzie żadnej imprezy! Cleo tłumaczy, że to nie ona ja tak nazwała, tylko jej ojciec. Blaze zastanawia się nad tym i mówi, że to jakiś argument. Ale po chwili krzyczy, że to nie powód, by nie zapraszać akurat jej. Flora odzywa się, że "Właściwie... przez to, że jedno z gości nie może przyjść to zwolniło się miejsce i Blaze może teraz wziąć udział w imprezie". Cloudia ją popiera, dodając, że "teraz dodatkowo mają fontannę lawy". Pyta żywiołaczkę czy chce się przyłączyć. Blaze odpowiada, że nie. Wszyscy są zdziwieni. Jednak Blaze na to "Ja chcę się ZABAWIĆ!" Po czym zamienia swoje ubrania na imprezowe i tworzy wokół ognistą scenę, na której zaczyna tańczyć. Kolejno dołączają się do niej inni.

Postacie

Lpost1.png

  1. Cloudia di Angelo
  2. Blaze Flamey
  3. Flora Grant
  4. Rain Drop
  5. Cleo de Nile
  6. Służący Cleo
  7. Honey Swamp
  8. Uczniowie (w tle)

Lpost2.png

Ciekawostki

Referencje

  • Krótki dialog Blaze i Cloudii, kiedy ta pierwsza mówi "To jest niewiarygodne!" jest zaczerpnięty z podobnego dialogu z adaptacji Sezamkowego zakątku "Kopciuszek"
  • Część, kiedy Blaze patrzy w lustro i myśli o swoim planie, a woła ją matka została zaczerpnięta z Niesamowity świat Gumballa

Kontynuacja

  • Tutaj można po raz pierwszy zobaczyć, że Blaze ściąga prace domowe
  • Blaze doskonale sobie radzi w zrobieniu skomplikowanej maszynerii do zniszczenia imprezy Cleo, a w swoim pamiętniku DOTD ma napisane, że nie zna się na technice
  • Również Blaze po raz pierwszy używa swoich mocy

Wydarzenia

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawiają się Cleo de Nile i Honey Swamp

Błedy

  • Flora mówi "Zniknęły moje zeszyty do matmy", jednak Blaze przepisuje zadanie z tylko jednego zeszytu

Inne

  • Po raz pierwszy pojawiają się tu stroje imprezowe przyjaciółek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki